ناراحتی دارندگان سامسونگ گلکسی اس 8 از قرمزی صفحه نمایششان

Samsung-Galaxy-S8-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

شاید یکی از مهم ترین اجزای سامسونگ گلکسی اس 8 ، صفحه نمایش AMOLED با لبه های خمیده باشد. اما به تازگی بسیاری از خریداران این محصول، از شرکت سامسونگ بخاطر فیلتر یا قرمزی صفحه نمایش معترض هستند. در ابتدا سامسونگ به این دسته از کاربران با راهنمایی برای تغییرات در تنظیمات زیر بار خراب بودن صفحه نمایشش نمی رفت، اما بعد از اعتراضات بیشتر گفته که با یک به روز رسانی این مشکل را حل خواهد کرد و البته گفته که این موضوع یک مشکل خاص نیست.

سخنگوی شرکت سامسونگ در برابر این مشکل جدید گفته که این موضوع یک مشکل کیفیتی نیست، و می توان با تنظیمات گوشی آن را رفع کرد. به هرحال این شرکت قرار است تا ده روز آینده یک به روز رسانی جدید ارائه دهد تا نگرانی های مشتریان سامسونگ گلکسی اس 8 به خاطر قرمزی صفحه نمایششان برطرف شود.

سخنگوی شرکت سامسونگ همچنین اضافه کرده که با به روز رسانی جدید می توان درصد رنگ قرمز صفحه را کمتر کرد و در نتیجه انتظار دیدن تصاویر با رنگ درست را داشت و باز بر سالم بودن تمامی قطعات به کار رفته در سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تاکید دارد. با این طرز بیان هم شرکت را از زیر بار فشار خراب بودن ابر گوشی امسالش می رهاند، و هم مشکل بوجود آمده را برطرف می کند، حتی اگر این مشکل واقعا از کیفیت قطعات باشد.

سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8، اِلـبان

عده ای از صاحبنظران بر این باورند که این مشکل جدید به دلیل تکنولوژی جدید به کار رفته در نمایشگرهای جدید سامسونگ می باشد. صفحه نمایش های معمولی در گوشی های هوشمند، از زیرپیکسلهای هم اندازه قرمز، سبز و آبی تشکیل شده اند. اما صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 8  از پیکسل های بیضوی سبز که بین دو پیکسل لوزی شکل بسیار بزرگتر قرمز و آبی قرار می گیرد تشکیل شده است. این باعث یک شیفت در رنگ سبز خواهد شد.

شرکت سامسونگ گفته که مشکل موجود را با ایجاد امکان کاهش بیشتر اثر رنگ قرمز در به روز رسانی جدید مرتفع خواهد نمود و اینکه این مشکل احتمالا به دلیل تفاوت های موجود در آزمایش و عمل به وجود آمده است که به راحتی حل می شود.

آیا شما هم با چنین مشکلی روبرو شده اید؟

 

10 دیدگاه

  • بیچاره اونایی که کلی پول برا این گوشی دادن!
    خیلی گرونه! آخه مگه چی داره این گوشی که انقدر گرونه؟

    • البته این مشکل به دلیل تکنولوژی جدید سامسونگ هست
      از مهمترین تفاوتهای این مدل با مدل قبلی سامسونگ، گوریلا گلس 5 بودن شیشه، بلوتوث 5، قابلیت دریافت سرعت بالای اینترنت تا 1گیگ و حذف دکمه هوم یا خانه از روی صفحه هست
      البته تفاوتهای درونی و پیچیده دیگری هم دارند

  • چرا باید صحفه s8 قرمز باشه! طبق استانداردی که هست باید نور صحفه و lcd کمی متمایل به زرد باشه. مثلا من که آیفون 6 اس دارم این زردی رو احساس میکنم.

  • دقیقا همین مشکل رو من دارم گوشی توسط شرکت سامسونگ در چین تولید شده دوست من با یه روز تاخیر از شرکت سامسونگ در ویتنام تولید شده خریداری کرده
    صفحه نمایش من رو به قرمزی و ماتی داره منتها واسه دوست من کاملا روشن و شفافه
    نمیدونم راه حلی هست یا نه گوشی به آخرین نسخه نیز آپدیت شده

    • سلام
      با جستجوهای فراوان در این زمینه، همه سایتها به همین آپدیت اشاره می کنند که قرار است سامسونگ آپدیتی ارائه دهد که این مشکل را حل خواهد ساخت. اما این به روز رسانی ها به صورت همزمان به همه جا ارائه نمیشوند. یک احتمال می تواند این باشد که هنوز این آپدیت برای گوشی شما ارائه نشده، و احتمال دیگر اینکه شاید باید بار دیگر برای به روز رسانی اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید