آموزش نحوه تعیین آهنگ دلخواه به عنوان زنگ موبایل اندروید

زنگ موبایل اندروید دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

صدا یکی از مواردی است می تواند رنگ خاصی به زندگی دهد و امروز زندگی با موبایل این امر را سهل کرده است. اگر داخل گوشی اندرویدی خود جستجو کرده باشید کلی صدای زنگ وجود دارند که می توانید هریک را به دلخواه انتخاب کنید. حتی می توانید آهنگ دلخواهتان را به عنوان زنگ موبایل اندروید خود انتخاب کنید. چنانچه گوشی شما قابلیت استفاده از دو سیم کارت را هم داشته باشد می توانید صدای زنگ هریک را نیز متفاوت انتخاب کنید. به غیر از این می توانید صدای زنگ هر مخاطب را با دیگری متفاوت کنید. در ادامه نحوه تغییر و انتخاب زنگ موبایل اندروید را آموزش خواهیم داد.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن


می توانید صدای زنگ هر مخاطب را با دیگری متفاوت کنید!


برای انتخاب صدای زنگ موبایل اندروید ابتدا وارد تنظیمات شوید. در تنظیمات به بخش صداها و ویبراسیون (Sounds and vibration) بروید. در این بخش شما می توانید انواع صداهایی که گوشی شما برای اتفاقات مختلف تولید می کند را تنظیم کنید. اما با توجه به اینکه موضوع ما صدای زنگ موبایل اندروید هست به این مطلب می پردازیم. گزینه صدای زنگ (Ringtone) را انتخاب کنید.

زنگ موبایل اندروید اِلـبان

انتخاب صدای زنگ متفاوت برای گوشی های دو سیم کارته

اگر گوشی شما دو سیم کارته باشد می توانید انتخاب کنید که برای کدام سیم کارت صدای زنگ تعیین می کنید. یکی را انتخاب کرده و وارد لیستی از صداهای موجود در گوشی می شوید. روی هر کدام که بزنید صدایش را می شنوید و وقتی خوشت آمد آن را انتخاب می کنید. اما اگر از هیچ یک از این اصوات خوشتان نیامد، می توانید از آهنگ های موجود در گوشیتان استفاده کنید. در انتهای لیستی که می بینید یک علامت + خواهید دید با عبارت از گوشی اضافه کن (Add from phone). این گزینه را که انتخاب کنید وارد آهنگ های موجود در گوشی می شوید و می توانید یکی را انتخاب کنید.


دانلود اپ RingDroid


انتخاب بخشی از یک آهنگ برای آهنگ موبایل اندرویدی

انتخاب آهنگ از این طریق باعث می شود که تقریبا یک دقیقه اول آهنگ به عنوان زنگ برای شما پخش شود. اما اگر می خواهید بخش خاصی از یک آهنگ را انتخاب کنید نیاز به جداسازی این بخش دارید. انواع روش ها برای به اصطلاح کات کردن آهنگ وجود دارد که یک روش استفاده از نرم افزار RingDroid می باشد. این اپ رایگان بوده و به راحتی می توانید بدون نیاز به کامپیوتر آهنگ مورد نظر خودتان را ویرایش و کوتاه سازی نمایید.

 

بعد از نصب این اپ رایگان واردش شوید، آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و ویرایشش کنید. بعد از کوتاه سازی آن را با فرمت و نام دلخواه مجددا ذخیره خواهید کرد. از درون همین نرم افزار هم می توانید زنگ آهنگ ساخته تان را به عنوان صدای زنگ گوشی یا اینکه به عنوان صدای زنگ برای یک فرد خاص قرار دهید.

برای آنکه یک صدای خاص را برای مخاطبی قرار دهید کافی است وارد آن مخاطب شوید. گزینه ویرایش (Edit) را بزنید. در انتهای این صفحه انتخاب صدای زنگ وجود دارد. که یا می توانید روی گزینه حالت کلی (Default) بگذارید و یا اینکه از همینجا برایش یک آهنگ خاص انتخاب کنید.

زنگ موبایل اندروید اِلـبان

این بود مختصر توضیحی از نحوه انتخاب صدای زنگ در گوشی های اندرویدی. چنانچه در این زمینه یا سایر زمینه ها سوال یا مشکلی دارید، در پایین این نوشته سوالتان را بپرسید تا در کمترین زمان ممکن متخصصان تعمیرات موبایل البان پاسخ شما را بدهند.

22 دیدگاه

  • نحوه ی ثبت صدای پیامک (اس ام اس) برای مخاطب خاص در گوشی های شیائومی
    با سلام میخواستم بگم برای ثبت یک اهنک اس ام اس خاص برای هر مخاطب میتونین از مسیر زیر انجام دهید
    ابتدا پیام رسان رو باز کنید – بعد پیام های مربوط به مخاطبتان را باز کنید- سپس روی سه نقطه بالا سمت چپ کلید کنید- به گزینه جزئیات را انتخاب کنید – سپس اعلان ها رو انتخاب کنید- اینجا برای هر مخاطب میتونین اهنگ پیامک خاص خودش رو بزارین
    موفق باشین

      • سلام من میخواستم برا گوشیم یه آهنگی قرار بدم ولی همش از وسطش پخش میشه نگیدونم قبلا چجوری گزاشته بودم از اول پخش میشد از موقعی که گوشیمو بروز کردم آهنگاش باز عوض شده درستم نمیشه مدلشم a21s

        • سلام
          مراحل کار ساده هست، در تنظیمات که آهنگی را برای صدای زنگ انتخاب می کنید، شاید گزینه ای داشته باشد برای اینکه از کجای آهنگ پخش شود.
          اگر نیاز به کمک بیشتر داشتین، از طریق صفحه اینستاگرامی دایرکت بدهید تا کارشناسان راهنمایی تان کنند
          https://www.instagram.com/elbaancom/

      • سلام
        بهش میگن آهنگ پیشواز و فقط می تونید از بین گزینه هایی که اپراتورتون در اختیارتون میذاره انتخاب کنید

  • سلام روی گوشی اندروید من همه موزیکای روی گوشیم نمیاد و فقط چند تایی که خودش از گوشیم انتخاب کرده هست چیکار باید بکنم؟

    • سلام
      آیا به برنامه contacts اجازه دسترسی به تمام مدیاهای گوشی داده اید؟
      اگر داده باشید، باید تمام آهنگهایی که روی گوشیتون ذخیره کرده اید را نشان بدهد

  • سلام من زنگ اپل را برای گوشیم که هواوی هست دانلود کردم چگونه بزارم روی زنگ گوشیم لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    • سلام
      در تنظیمات گوشی بخش صدای زنگ یا ringtone را پیدا کنید و این آهنگ را برای صدای زنگتان بگذارید
      اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتین، از طریق دایرکت اینستاگرام اقدام کنید
      پیج اینستاگرام البان: https://www.instagram.com/elbaancom/

  • سلام ببخشید من میخواستم وقتی یکی بهم زنگ میزنه برای اون طرف آهنگ پخش شه شما نمیدونید چیکار کنم؟

    • سلام
      به این موضوع میگن آهنگ پیشواز
      با توجه به اپراتوری که استفاده می کنید، وارد سایتش بشید و برای آهنگهای پیشواز سرچ کنید
      آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید
      فقط همانطور که می دانید هیچ خدمتی رایگان نیست، البته که هزینه اش هم خیلی زیاد نیست

  • سلام و خسته نباشید
    این آموزش برای وقتی هست که کسی به من زنگ می زنه و آهنگ زنگ خور برای من پخش می شه اما باید چکار کنیم تا آهنگی که انتخاب می کنیم موقع ای که با ما تماس می گیرند برای کسی که تماس گرفته پخش بشه؟

    • سلام
      وقتتون بخیر
      به این چیزی که شما می خواهید می گن، آهنگ پیشواز. با توجه به اپراتوری که استفاده می کنید، می تونید کدها و انواع آهنگها را از سایت اونها پیدا کنید و استفاده کنید. معمولا هزینه ای معادل 300 تومن (300 تا تک تومن) در ماه هم دریافت می کنند که البته خودشون بهتون اعلام می کنند

  • سلام من آهنگ زنگ می گذارم ولی خب می خواهم برای فرد زنگ زننده هم پخش شود ولی فقط برای خودم است و روی گوشی اون فرد پخش نمی شود
    آیا مشکل از مدل گوشیم است؟

    • سلام
      آهنگی که بخواهد برای مخاطب پخش شود، آهنگ پیشواز نام دارد و که هر اپراتور آهنگهای مخصوص به خودش را دارد و شما نمی توانید برای یک فرد خاص، آهنگ خاصی بذارید

دیدگاهتان را بنویسید