بلاخره آیفون NFCدار می شود! البته بعد از به روز شدن در پاییز

آیفون NFCدار
نوشته شده توسط البان

صاحبان گوشی های اندرویدی به خصوص گوشی های سامسونگ حتما با قابلیت NFC در گوشی خود مواجه شده اند. ما نیز این قابلیت را در پستی جداگانه توضیح داده ایم. حال این بار نوبت به شرکت اپل رسیده تا آیفون NFCدار را به بازار معرفی کند.

شرکت اپل به تازگی مطلبی را برای نویسندگانش منتشر کرده که آیفون 7 و 7 پلاس دارای خواننده NFC هستندکه بعد از به روز شدن به ios 11 این ویژگی در آنها قابل استفاده خواهد بود. البته در این گزارش در مورد آیفون NFCدار هیچ اثری از توانایی این گوشی ها برای نوشتن به تگ ها و همچنین امکان ارتباط ماشین به ماشین در آنها ذکر نشده.

آیفون NFCدار می شود

آیفون NFCدار می شود، اِلـبان

قرار است که در آیفون NFCدار با استفاده از اپهایی که در آینده نوشته می شوند امکان مطالعه تگ های NFC و نمایش تمامی اطلاعات برای صاحب گوشی فراهم شود. اما سوالات زیادی در پس این خبر وجود دارد؟ آیا این امکان به ساعت اپل هم که امکان پرداخت دارد نیز اضافه می شود؟ آیا این امکان در آیفون جای Airdrop را می گیرد؟ و آیا دو گوشی آیفون که هر دو NFCدار هستند می توانند با در کنار یکدیگر قرار گرفتن (یا حتی آیفون با سایر گوشی ها) با هم اطلاعات رد و بدل کنند؟

مرتبط: Airdrop چیست؟

برای پاسخ به تمامی این سوالات باید حداقل تا پاییز امسال صبر کنیم تا به روز رسانی جدید آیفون همراه با پرچمداران امسال اپل رونمایی شوند. در صورتیکه هر سوال دیگری در خصوص گوشی آیفون خود داشتید می توانید در پایین همین پست آن را پرسیده تا کارشناسان البان پاسخ آن را دهند و یا در صورت نیاز به تعمیر موبایل آیفون از طریق لینکی که در پایین همین صفحه ظاهر شده است اقدام به ثبت درخواست نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید