آموزش نحوه بازگردانی مخاطبان پاک شده در گوشی های آیفون

بازگردانی مخاطبان پاک شده ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

این روزها با وجود موبایل ها و امکان ذخیره شماره در آنها کمتر کسی شماره ای را حفظ می کند و بیشتر به حافظه گوشی خود اتکا می کند تا حافظه خودش. همه چیز اینگونه خوب خواهد بود. هرگاه بخواهید با کسی تماس بگیرید به راحتی به شماره ذخیره شده اش مراجعه کرده و با او تماس می گیرید. اما مشکل زمانی است که مخاطب یا مخاطبانی از گوشی پاک شوند. بدون آنها مشکل بزرگی پیش می آید و نبودن آنها نه در ذهن و نه در گوشی سختی هایی را به دنبال خواهد داشت. اما دارندگان گوشی های آیفون به راحتی قادر به بازگردانی مخاطبان پاک شده خود خواهند بود. در این پست این کار را آموزش خواهیم داد.

 

مرتبط: خطرات ناشی از استفاده از اپل آیدی دیگران

 

روشی که در این پست آموزش داده خواهد شد، علاوه بر مخاطبان پاک شده برای بازیابی اطلاعات دیگری نظیر یادآوریها، نوت ها و … هرآنچه که در آیکلاد خود ذخیره کرده اید قابل استفاده است. تنها به یک رایانه، اپل آیدی و رمز خود و مقداری زمان نیاز دارید تا عملیات بازگردانی مخاطبان پاک شده به درستی و راحتی انجام شود.

وارد سایت iCloud.com شوید و با اپل آیدی خود وارد شوید. همانطور که بارها از طریق همین بلاگ اِلـبان توصیه شده، لطفا خودتان یک اپل آیدی درست کنید و از اپل آیدی های موجود در بازار استفاده نکنید که هر امکانی وجود دارد بیفتد و حتی گوشی باارزش شما با تمام اطلاعات داخلش هک شده و دیگر قابل استفاده نباشد!

بازگردانی مخاطبان پاک شده ، اِلـبان

بازگردانی مخاطبان پاک شده ، اِلـبان

به بخش تنظیمات (Settings) بروید.

در پایین صفحه در بخش Advanced قسمت Restore Contacts را انتخاب کنید.

لیستی از آرشیوهای گذشته برایتان باز خواهد شد. آرشیوها براساس تاریخ آرشیو گیری تولید شده اند. با توجه به تارخ آرشیوها، آرشیوی را انتخاب کنید که مطمئن هستید مخاطب مورد نظرتان در آن زمان در گوشی شما بوده و عملیات آرشیوسازی با آن انجام شده. سپس آن را انتخاب و گزینه Restore را بزنید.

مجددا Restore را بزنید تا عملیات بازگردانی مخاطبان پاک شده انجام شود. بلافاصله یک ایمیل هم به ایمیلی که برای اپل آیدی خود ست کرده بودین فرستاده می شود.

نکته مهم و قابل توجه این است که آرشیو انتخابی شما جایگزین لیست مخاطبین فعلی شما می شود! بنابراین چنانچه در حدفاصل زمانی تاریخ آرشیو انتخابی و حال حاضر مخاطب یا محاطبینی به گوشی خود اضافه کرده باشین، آنها را از دست خواهید داد! اما نگران نباشید. قبل از آغاز عملیات بازگردانی یک آرشیو از مخاطبانتان تهیه می شود، بعد از استخراج شماره های از دست رفته در لیست قدیمی می توانید با انجام مراحل بالا مجددا لیست فعلی (به روز تر) را بازگردانی کنید.

آیا می دانید که چگونه می توان یک اپل آیدی با ایمیل دلخواه درست کرد؟ در صورتیکه نیاز به ساخت اپل آیدی داشتید و یا گوشی اپل شما دچار ایرادات اساسی سخت افزاری شده است می توانید به راحتی موبایلتان را به تیم تخصصی تعمیرات موبایل البان بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات شما مرتفع گردد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید