ios 11 و قابلیت های جدیدی که اپل در کنفرانس WWDC17 برایش معرفی کرده!

apple-ios 11-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

بارها و بارها از طریق همین بلاگ به روز رسانی های متفاوت و سریع اپل به شما معرفی شده اند. اما حالا با نزدیک شدن به رونمایی و به بازار آمدن پرچمداران امسال شرکت اپل، ios 11 نیز معرفی شده است و دلها را برای رسیدنش بی قرار کرده.

در این پست از برخی قابلیت های جدید ios 11 برای گوشی های آیفون خواهیم گفت.

در ios 11 عکس های لایو جذاب تری بگیرید. این بار عکس های لایو با سه گزینه Loop, Bounce و  Long Exposure ارائه خواهد شد. با لوپ می توانید عکس زنده خود را به صورت یک فیلم تکرار شونده دربیاورید. با بانس می توانید عکس لایو خود را عقب و جلو کنید و با لانگ اکسپوژر تغییرات راه دور، حرکت ستارگان، آبشار و … را ثبت نمایید.

ios 11-PictureFilters-DigiDoki

فیلترهای عکاسی ios11، اِلـبان

در این نسخه فیلترهای رنگی زیادی به دوربین شما اضافه خواهد شد. ضمنا تکنولوژی جدید به شما این امکان را می دهد که عکس های با همان کیفیت گذشته و با نصف حجم داشته باشید!

ios 11-AppStore-DigiDoki

اپ استور، اِلـبان

در نسخه ios 11 اپ استور دستخوش تغییرات بسیار زیادی خواهد شد و به کلی ساختار آن تغییر خواهد کرد.

در نوشتن پیغام های iMessage راحتتر با اپها لینک خواهید شد.

در اپل موزیک با داشتن پروفایل جداگانه، به راحتی آهنگ های جدید و محبوبتان را بین دوستانتان به اشتراک بگذارید و یکدیگر را مطلع سازید.

به کمک AirPlay2 به قدرت بیشتری سیستم صوتی منزل خود را تحت کنترل داشته باشید، آن هم از راه دور!

ios 11-ControlCenter-DigiDoki

مرکز کنترل آیفون، اِلـبان

مرکز کنترل (همان فضایی که وقتی از پایین گوشی به سمت بالا انگشتتان را می کشید) جدید و قابل تغییر توسط خودتان خواهید داشت. و یک نکته خوب، اینکه می توانید اتصال به اینترنت خط را هم به آن اضافه کنید!

ios 11-DoNotDisturb-DigiDoki

حالت رانندگی در ios 11، اِلـبان

هنگام رانندگی از مزاحمت گوشیتان راحت شوید. در ios 11 یک قابلیت بسیار خوب این است که هنگام رانندگی به یک مودی وارد می شوید که دیگر شما به واسطه تماس دیگران و پیامک آنها حواستان پرت نخواهد شد و رانندگیتان بسیار ایمن تر خواهد شد! دیگران هم متوجه خواهند شد که شما مشغول رانندگی هستی.

نقشه داخلی بسیاری از فروشگاه ها و فرودگاه ها را نیز از این پس با ios 11 می توانید ببینید!

ios 11-OneHandTyping-DigiDoki

تایپ یک دستی، اِلـبان

 

با انتخاب تایپ یک دستی، کیبورد شما به نحوی تغییر ظاهر می دهد که می توانید به راحتی با یک دست و با سرعت تایپ کنید. نکته مهم دیگر این است که در ios 11 کیبورد فارسی هم به صورت پیش فرض موجود خواهد بود و دیگری نیازی به استفاده از نرم افزارهای جانبی و یا کیبورد عربی نخواهید داشت. البته این امکان نه یخاطر ایرانیان فارسی زبان بلکه برای خاطر اهالی افغانستان که زبان آن ها نیز فارسی است اضافه شده است و همچنان اپل روی خوشی به ایران نشان نمی دهد!

ios 11-NewiPhone-DigiDoki

انتقال داده ها، اِلـبان

هنگامی که یک گوشی آیفون جدید می گیرید، به راحتی با کنار هم گذاشتن گوشی قدیمی و جدید خود، تمام اطلاعات شخصی و تنظیماتتان به گوشی جدید منتقل خواهند شد و نیازی به وارد کردن دستی اطلاعات نخواهد بود!

ios 11 بر روی گوشی های آیفون 5اس به بعد، آیپد های مینی 2 به بعد و آیپاد نسل 6ام قابل نصب خواهد بود.

در مقاله به روز رسانی آیفون و مشکلات احتمالی آن نحوه به روز کردن گوشی و مشکلاتی که ممکن است به وجود آید برایتان گفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید