امنیت خاص در iOS 11 ، با پنج بار فشردن دکمه هوم فعالش می کنید

امنیت خاص در iOS 11
نوشته شده توسط البان

در حالیکه تقریبا یک ماه به رونمایی از پرچمداران آیفون و iOS 11 بیشتر باقی نمانده است، خبرها و اطلاعات زیادی از آنها روزانه منتشر می شود. هر روز از iOS 11 که توسط شرکت اپل برای گروه نویسندگان ارائه شده است، نیز اطلاعاتی به گوش می رسد. در آخرین خبررسانی، می توان از امنیت خاص در iOS 11 نام برد. (Emergency SOS)

به واسطه این قابلیت امنیت خاص در iOS 11 می توان تنها با 5 بار فشردن دکمه هوم تماس اضطراری برقرار کرد و همچنین آیدی تاچ را از کار انداخت! این شرایط امنیتی با زدن رمز ورود گوشی (Passcode) غیرفعال شده و گوشی شما به حالت عادی باز خواهد گشت.

امنیت خاص در iOS 11

فرض کنید در شرایطی هستید که نمی توانید به صفحه گوشی خود نگاه کنید، کافی است 5 بار پشت سر هم دکمه هوم را فشار دهید تا تماس اضطراری برقرار شود و بتوانید طلب کمک کنید. یا آنکه شخصی بخواهد گوشی شما را از شما بگیرد و از شما بخواهد با اثر انگشتتان آن را باز کنید، کافی است 5 بار سریع دکمه هوم را فشار دهید تا علاوه بر از کار افتادن قفل گشایی با اثر انگشت، یک تماس اضطراری نیز برقرار کنید و در راستای حفظ جان خود و همچنین عدم دسترسی به اطلاعات گوشی تان اقدامی کرده باشید.

 

مرتبط: کدام اپها در iOS 11 از کار می افتند؟

 

شرکت اپل از به روز رسانی iOS 11 به عنوان یک حرکت بزرگ رو به جلو در گوشی های آیفون با تغییرات بنیادی یاد می کند. حال باید صبر کرد و دید که این به روز رسانی چگونه خواهد بود و آیا باز هم این شرکت می خواهد همچون این ایام هر دو ماه یکبار یک به روز رسانی جدید ارائه کند تا مشکلات قبلی را از بین ببرد و یا اینکه به دقت و عملکرد دقیقتر این مشکل را برطرف خواهد کرد؟

اما جدای از مطالب مرتبط با نواقصی که به روز رسانی های آیفون ایجاد کرده اند اگر نیاز به تعمیر گوشی اپل خود به مشکل برخوردید به راحتی از طریق لینک زیر درخواست ثبت نمایید تا متخصصان تعمیرات البان مشاوره های رایگان را به شما ارائه نمایند.

با مطالعه مقاله به روز رسانی آیفون و مشکلات احتمالی آن می توانید علاوه بر یادگیری نحوه به روز رسانی، اینکه چگونه با اینترنت خط گوشی را به روز کنید نیز آشنا شوید.

1 دیدگاه

  • شرکت اپل از به روز رسانی iOS 11 به عنوان یک حرکت بزرگ رو به جلو در گوشی های آیفون با تغییرات بنیادی یاد می کند.
    به نظرم که این جمله دیگه بعد از استیو دیگه ارزش قبل رو نداره!

دیدگاهتان را بنویسید