اندروید باهوش خود را باهوش تر و باحالتر کنید

نوشته شده توسط البان

گوشی های اندروید باهوش هستند، اصطلاحا گوشی هوشمند، اما گوشی هوشمندتر بنظر خیلی جالبتر بیاید. یعنی گوشی با توجه به مکان شما، کاری که انجام می دهید، اقدامی که می کنید و … بفهمد که دوست دارید چه کاری با او داشته باشید و آن کار را در دسترس شما قرار می دهد. یک آیکون روی صفحه خانه گوشی بوجود می آید و با توجه به پارامترهایی گوشی می فهمد که شما دوست دارید چه گزینه ای در دسترستان باشد و آن آیکون را به آن تبدیل می کند و دیگر لازم نیست در میان انبوه نرم افزارها بدنبال نرم افزار مورد نیازتان بگردید!

مرتبط: شخصی سازی گوشی اندروید

دوست دارید گوشیتان این چنین باهوش شود؟ پس به ادامه پست توجه کنید:

هوشمندتر کردن گوشی به راحتی و تنها با یک نرم افزار امکان پذیر است، نام این نرم افزار (Contextual App Folder (CAF می باشد. همانطور که گفته شد این نرم افزار فولدر متغیری ایجاد می کند که با توجه به شرایط برای راحتی بیشتر شما تغییر می کند.

مرتبط: دکمه پاور خرابتان را با این نرم افزار دور بزنید

وقتی این نرم افزار را نصب نمایید، نه حالت مختلف می توانید برای آن تعریف کنید که این فولدر در هر حالتی به چیز خاصی که می خواهید تبدیل شود. این حالتها می تواند اتصال هندزفری باشد یا رفتن به مکانی! به وسیله این نرم افزار می توانید در وقت و انرژی صرفه جویی کرده و بلافاصله کاری را که می خواهید انجام دهید.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

بعد از نصب و باز کردن نرم افزار یک حالت دیفالت می بینید و یک علامت مثبت در پایین سمت راست صفحه. با زدن روی علامت مثبت می توانید برای حالتهایی تعریف داشته باشید. حالتها و تغییرات قابل درک توسط این نرم افزار در حال حاضر عبارت اند از: هدفون، موقعیت مکانی، وای فای، بلوتوث، شارژ شدن، تماس، زمان، اعلامیه و دیفالت. با توجه به این سناریوها و تغییراتی که در آنها ایجاد می شود می توانید یک حالت برای تغییر فولدر تعریف کنید.

CAF, DigiDoki

CAF, ELBAAN

بعد از زدن علامت مثبت، روی پارامتری که مورد نظرتون هست بزنید و اپ مورد نظرتون را تعریف کنید که در آن فولدر پیش فرض نمایان شود. نکته قابل توجه این هست که ویجت CAF باید در صفحه خانه گوشیتان موجود باشد تا این نرم افزار به درستی کار کند.

CAF, DigiDoki

CAF, ELBAAN

تنظیمات دیگری هم در این نرم افزار وجود دارد که امتحان کردن آنها را به شما خواننده گرامی میسپارم.

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki

لطفا ما را از تجربیات خودتان با این نرم افزار یا نرم افزارهای مشابه برای داشتن گوشی اندروید باهوش تر آگاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید