بالاخره آیا اپل به ایران می آید؟

دیجی دکی اپل در ایران
نوشته شده توسط البان

برخلاف آنچه چندی پیش منتشر شد و دکی نیز آن را به اطلاع شما رساند (درباره شرکتهای مجاز به واردات محصولات اپل) اخیرا اخبار دیگری منتشر شده است. یک ایرانی در سایت رسمی شرکت اپل درمورد مشکل ایرانی ها و طرح رجیستری گفته و درخواست کرده تا اپل نیز همدردی کرده و فکری به حال دوستداران اپل در ایران کند که در کمال تعجب شرکت اپل پاسخ سربالا داده و گفته که به هیچ عنوان در حال حاضر برنامه ای برای ایجاد نمایندگی در ایران ندارد و برای دوستداران ایرانی اش ابراز تاسف کرده است! چنانچه مایل به دیدن پرسش و پاسخ رد و بدل شده بین فرد ایرانی و شرکت اپل هستید به اینجا بروید.

تعمیرات موبایل آیفون در ایران

اما در صورتیکه مشکلی برای گوشی آیفون شما پیش بیاید با اطمینان می توانید از طریق صفحه درخواست تعمیرات موبایل آیفون و یا نوار ابزار درخواست مشاوره رایگان که در پایین همین صفحه آمده است اقدام به ثبت درخواست خود نمایید تا کارشناسان تعمیرات موبایل البان در اولین فرصت مشاوره های لازم را به صورت رایگان به شما ارائه نمایند. مجموعه البان از قطعات اصلی برای انجام هرگونه کار تعمیراتی استفاده می نماید و به همین جهت ضمانت نامه معتبر برای انجام تعمیرات و یا قطعات مصرف شده از یک تا شش ماه ارائه می نماید.

2 دیدگاه

    • این موضوعی است که فقط گذر زمان میتونه اون رو جواب بده. مکاتبات موجود در سایت اپل مربوط به تقریبا سه هفته پیش است (24 جولای) اما صحبت از شرکتهای مجاز به واردات محصولات اپل مربوط به روزهای اخیر است و هنوز واکنشی از طرف شرکت اپل دیده نشده.
      این مکالمات پس از انتشار اسامی نه شرکت در سایتهای خبری منعکس شده و تقدم و تاخر زمانی دو خبر رعایت نشده.

      در حال حاضر نیز اعلام شده که طرح رجیستری در مرحله آزمایشی بوده و از اواخر سال احتمالا وارد مرحله اصلی عملیاتی شود.

      پاسخ درستتر هم می تونه این باشه که مجوز واردات و فروش دارند ولی نه در قالب نمایندگی

دیدگاهتان را بنویسید