بهترین ویروس کش برای آیفون کدام نرم افزار است؟

ویروس کش برای آیفون دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بگذارید در ابتدای کار خیالتان را راحت کنیم. یک گوشی آیفون اصلا ویروس کش نمی خواهد! بنابراین پاسخ به سوال بهترین ویروس کش برای آیفون کدام است، گزینه هیچکدام می باشد!!! تمام برنامه هایی که تحت عنوان ویروس کش برای آیفون تبلیغ می شوند، ویروس کش نیستند، بلکه نرم افزار امنیتی هستند که درواقع اصلا گوشی شما را در برابر ویروس محافظت نمی کنند. در ادامه درباره آنها برایتان خواهیم گفت.

یکی از دلایل مراجعه کاربران به واحد تعمیرات موبایل آیفون البان، نگرانی از ویروسی شدن گوشی آیفون است که با این پست سعی خواهیم کرد تا خیالتان را راحت کنیم.

هر نرم افزای که در گوشی خود نصب می کنید، از دروازه های امنیتی اپل عبور کرده اند و از حیث ویروس به طور کامل بررسی شده اند. در ثانی اپ هایی که در آیفون نصب می شوند دسترسی بسیار محدودی دارند. ضمن اینکه همان دسترسی محدود را هم شما خودتان به اپ می دهید و می توانید آن را هم ندهید.


پاسخ به سوال بهترین ویروس کش برای آیفون کدام است، گزینه هیچکدام می باشد!!!


اپهای امنیتی ای هم که نصب می کنید در همین فضا هستند. آنها حتی نمی دانند که شما چه نرم افزارهایی روی گوشی خود نصب دارید. بنابراین حتی اگر به فرض محال ویروسی هم بخواهد درگوشی شما بیاید، آنها متوجه آن نمی شوند! اگر هم دقت کرده باشید هیچگاه در جایی گفته نمی شود که به اصطلاح ویروس کش ها چه ویروسی را کشف کرده و پاک کرده اند.

ممکن هست که در برخی به روز رسانی ها گوشی های آیفون دچار مشکلاتی بشوند، اما بلافاصله به روز رسانی های بعدی برای رفع آنها ارائه شده اند.

ویروس کش برای آیفون اِلـبانویروس کش برای آیفون اِلـبان

ضمنا خود گوشی شما یک روش امنیتی داخلی دارد. find iPhone که پیش از این نیز آن را توضیح دادیم روشی است برای کنترل گوشی تان از راه دور. در مرورگر سافاری گوشی هم در تنظیماتش گزینه ای هست که به سایت ها اجازه خرابکاری در گوشی شما را نمی دهد.


مرتبط: آموزش نحوه کار با Find iPhone


اما تمام آنچه تا به اینجا گفتیم تنها به شرطی بود که گوشی شما جیلبریک نشده باشد و همچنین از جایی به غیر اپ استور نرم افزار نصب نکرده باشید! احتمالا برای گوشی جیلبریک شده نیاز به ویروس کش باشد، اما هنوز چنین اپی معرفی نشده. کلا جیلبریک شدن از طرف شرکت اپل بسیار منع می شود و همواره انجام این کار را سخت تر کرده است. بنابراین بعید نیست که اجازه ندهد اپی برای چنین دستگاه هایی در اپ استور وجود داشته باشد!

2 دیدگاه

  • سلام دیتای ایفونم وصل میشه اما وای فای وصل نمیشه.ضربه هم نخورده یهو اینجوری شد. به هیچ روتری وصل نمیشه. ری استارت کردم فورگت پسورد هم زدم درست نشد.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام
      یک مرتبه تنظیمات شبکه ای گوشی را ریست کنید از طریق تنظیمات آن
      reset network settings
      سپس از طریق راهنمایی پست http://blog.digidoki.com/archives/1136 تنظیمات را ست کنید
      اگر باز هم مشکلتان حل نشد، در سایت http://www.digidoki.com رفته و یک درخواست ثبت کنید و به کمک مشاوره رایگان تلفنی و تماس تلفنی کارشناسان ما، مشکل خود را به سادگی حل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید