دانلود پست هایتان از اینستاگرام بدون هیچ نرم افزار اضافه ای و به سادگی!

نوشته شده توسط البان

اینستاگرام نرم افزار محبوبی در میان کاربران گوشی های هوشمند شده است. نرم افزاری اجتماعی که افراد در آن از لحظات مختلف و جالب عکس و فیلم تهیه کرده و در صفحه شخصی شان به اشتراک می گذارند (تحت عنوان پست) و با توجه به مدلی که برای خود انتخاب کرده اند افراد دیگر می توانند آن ها را ببینند. در این پس می خواهیم شیوه ای بسیار ساده برای دانلود پست هایتان از اینستاگرام معرفی کنیم تا بتوانید عکس، فیلم و استوری هایتان را از اینستاگرام دانلود کنید.


 دانلود پست هایتان از اینستاگرام به راحتی و بدون نیاز به هر نرم افزار اضافه ای، از طریق رایانه تان قابل انجام است!


اگر از کاربران فیس بوک باشید، متوجه اضافه شدن این قابلیت در نسخه موبایل و وب آن شده اید. بعد از اضافه شدن این قابلیت به فیس بوک طرفداران اینستاگرام درخواست چنین امکانی را برای اینستاگرام هم کردند، اینستاگرام قابلیتی را اضافه کرده که به راحتی می توانید از طریق رایانه خود بدون نیاز به هر نرم افزاری، تمامی پست هایتان را دانلود کنید.

برای دانلود پست هایتان از اینستاگرام بایستی به سایت اینستاگرام بروید. با نام کاربری و رمز خود وارد شوید. وقتی وارد اکانت خود شدید، در گوشه بالای سمت راست صفحه یک نیم تنه مرد را می بینید. درواقع همان پروفایل شما! روی آن کلیک کنید.

وقتی وارد صفحه پروفایل خود شدید در جلوی عبارت Edit Profile یک آیکون مهره مانند (شبیه به گزینه تنظیمات در بسیاری از جاها) می توانید ببینید. آن را انتخاب و کلیک کنید.

در جدولی که باز می شود شما می توانید رمزتان را تغییر دهید، متوجه شوید که کدام اپها به اکانت شما دسترسی دارند، تنظیمات مربوط به اعلان را تغییر دهید، تنظیمات حریم شخصی و امنیتی خود را بررسی کنید و همچنین از اکانت خود خارج شوید. در این جدول گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

در صفحه مربوط به تنظیمات امنیتی و حریم شخصی، گزینه های زیادی وجود دارند. گزینه یکی مانده به آخر (باید به انتهای صفحه بروید) گزینه دانلود دیتا هست (Data Download). این گزینه را که انتخاب کنید، اینستاگرام از شما می پرسد که کدام اطلاعاتتان را می خواهید. درباره گزینه های موجودش چیزی نمی گوییم تا وقتی دیدید برایتان جالبتر باشد! بعد از انتخاب موارد مورد نظرتان، اینستاگرام می گوید که اطلاعات مورد درخواستتان ظرف مدت حداکثر 48 ساعت برایتان ایمیل خواهد شد. یا به ایمیلی که اکانتتان مربوط به آن است، یا به ایمیل دیگری که برایش تعریف می کنید.

دانلود پست هایتان از اینستاگرام اِلـبان

در این صفخه ایمیل را که تایید کردید گزینه next را انتخاب کنید. از شما مجددا رمز اینستاگرامتان خواسته خواهد شد، آن را وارد کنید. بعد از وارد کردن رمز، پیغامی داده خواهد شد که اینستاگرام ظرف مدت نهایتا 48 ساعت اطلاعات درخواستی تان را در قالب یک فایل به ایمیل Di…@di…com (همان که تاییدش کرده اید) خواهد فرستاد. در صفحه پایانی هم لینکی وجود دارد که شما را به صفحه اول اکانتتان بر می گرداند.

دانلود پست هایتان از اینستاگرام اِلـبان

در آزمایش ما اطلاعات در قالب یک فایل زیپ در عرض 20ساعت ارسال شد، خوشحال می شیم مدت زمان انتظارتان را به ما و سایر کاربران بگویید.

اگر باز هم سوالی در خصوص مشکل اینستاگرام موبایل داشتید به پستی که لینک شده است مراجعه کنید و یا در پایین همین پست سوال خود را بپرسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان پاسخ شما را ارائه دهند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید