ترک سیگار آن هم با اپ موبایل! پنج اپ ترک سیگار

ترک سیگار ، البان
نوشته شده توسط البان

ترک سیگار کاری است که خیلی از مردم سیگاری خواهان آن هستند اما به دلیل سختی و شاید هم ترس از عواقب آن دست به این کار نمی زنند و یا فراموش می کنند و انگیزه کافی برای این کار را ندارند. اما اگر تصمیمتان برای ترک سیگار قطعی است البان اپ هایی را به شما معرفی خواهد کرد که به کمک آنها به راحتی بتوانید به این مهم دست یابید.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

در ادامه تعدادی اپ به شما معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می کنند همیشه انگیزه تان برای ترک بالا بماند!

1- نرم افزار ترک سیگار Flamy

در این اپ شما چند عدد مهم می بینید. میزان پولی که با نکشیدن سیگار پس انداز کرده اید، تعداد روزهایی که پاک بوده اید و کلا میزان ساعاتی که به عنوان یک فرد غیر سیگاری سپری کرده اید.

ترک سیگار ، البان صفحه ابتدایی و کلا صفحات این اپ در عین سادگی اطلاعات خیلی زیادی را به شما می دهند. در صفحه علاوه بر اعداد ذکر شده در بند قبل، در رابطه با بهبودهایی که در زمینه سلامتی هم برایتان حاصل شده آماری ارائه می دهد. اینکه چند روز به زندگی تان اضافه کردید را در صفحه ابتدایی می بینید.

ترک سیگار ، البان

اما اگر می خواهید بیشتر در رابطه با دستاوردهای سلامتی تان بدانید، کافی است روی تب سلامتی بزنید که با عکس قلب مشخص شده است. در تب های بعدی آن می توانید دستاوردهای دیگر ترک سیگار خود را ببینید. به شما جوایزی داخل اپ داده می شود، می توانید با دیگران بر سر اراده خود رقابت کنید و کلی چیزهای دیگر که به شما در این راه دشوار کمک خواهد کرد!

به شما در این اپ میزان تمایلتان برای برگشت و اینکه چه مقاومتی از خود نشان دادید و چه همتی کرده اید را هم نشان می دهد.

این اپ تنها  در نسخه اندروید عرضه شده که لینک دانلود آن را برایتان قرار می دهیم: دانلود اپ Flamy

2- نرم افزار ترک سیگار Smoke Free

این نرم افزار هم مشابه قبلی است. اما برای هر دو نسخه اندروید و iOS وجود دارد.

ترک سیگار ، البان

تفاوت های زیادی با Flamy ندارد اما کمی در گرافیک متفاوت هست. دیگر بحث رقابت با دیگران به آن صورت وجود ندارد. مانند قبلی ماموریت هایی را می توانید انتخاب کنید که انگیزه و تلاش شما را در ترک سیگار بیشتر می کند.

ترک سیگار ، البان

در دو نسخه پولی و رایگان ارائه می شود که رایگان آن هم برای هدف والایی که برای خود انتخاب کرده اید مفید هست. اما در نسخه پولی تعداد ماموریت هایی که می توانید انتخاب کنید بیشتر می شوند.

دانلود اپ Smoke Free برای اندروید

دانلود اپ Smoke Free برای iOS

3- نرم افزار ترک سیگار Habitbull

این نرم افزار علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا کشیدن سیگار را ترک کنید، کمک دیگری می کند تا عادات دیگری به جای آن برای خود برگزینید!

ترک سیگار ، البان

هنگام اولین باز کردن اپ از شما می خواهد تا یک عادت را تعیین کنید، نحوه رصد و پیگیری را خودتان تعیین می کنید. با اتصال این اپ به آمار سلامتی شما، کلیه مسائل سلامتی و عادات ورزشی رفتاری شما هم در این اپ دیده می شوند.

ترک سیگار ، البان

شاید از لحاظ گرافیکی کمی پایینتر از دو نسخه قبلی باشد و همچنین انگلیسی قوی تری لازم داشته باشد، اما امکانات خاصی در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود اپ Habitbull برای اندروید

دانلود اپ Habitbull برای iOS

 

4- اپ ترک سیگار Quitnow

این اپ همانند دو اپ اولی است اما با یک ویژگی اضافی. یک بخشی دارد که شما می توانید با سایر دوستانی که قدم در راه بزرگ ترک سیگار گذاشته اند یک اجتماع تشکیل داده و چت کنید. افراد از تجارب خود می گویند و شما نیز علاوه بر استفاده می توانید به دیگران هم از تجربیات خودتان بگویید.

ترک سیگار ، البان

به علاوه در این اپ این امکان مهیا هست که شما مستقیما دستاوردهای خودتان را با دیگران در فضای های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ترک سیگار ، البان

دانلود اپ Quitnow برای اندروید

دانلود اپ Quitnow برای iOS

 

5- اپ ترک سیگار Quitzilla

این اپ نیز تقریبا مانند بقیه هست و فقط در نسخه اندروید عرضه شده است. کاربری آن بسیار ساده بوده و می توانید داخلش انواع ترک کردن ها را انتخاب کنید. یعنی این اپ فقط مخصوص ترک سیگار نیست!

ترک سیگار ، البانApps-to-Quit-Smoking-22-Elbaan

این اپ در مقایسه با بقیه خیلی ساده هست و بازی ها و ماموریت های بقیه را ندارد. کار با این اپ شاید ساده تر هم باشد. اما اگر حس می کنید انگیزه شما در طول مسیر ممکن است کاهش یابد، از بقیه اپ ها استفاده کنید.

دانلود اپ Quitzilla اندروید

 

کلام آخر

در انتها می خواهیم از شما از صمیم قلب تشکر کنیم که تصمیم گرفته اید دنیا را جای بهتری برای زندگی قرار دهید، هم برای خودتان و هم برای اطرافیانتان. حواستان باشد که ضرر سیگار کشیدن شما برای اطرافیان بیشتر از خودتان هست!

ترک سیگار ، البان

ضمنا اگر هم نیاز داشتید که حتما سیگار بکشید، لطفا ته سیگار خود را بعد از خاموش کردن کامل آن داخل سطل آشغال بیندازید، رعایت نکردن این مهم آسیب هایی جدی به طبیعت و محیط زیست وارد می کند!

ترک سیگار ، البان

امیدواریم در راه ترک سیگار موفق و پیروز باشید!

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید