عوض کردن ایمیل اپل آیدی به سادگی

عوض کردن ایمیل اپل آیدی ، دیجی دُکی
نوشته شده توسط البان

اگر بنا به هر دلیلی ایمیلتان را تغییر داده اید و دیگر به ایمیل قبلی دسترسی ندارید یا نمی خواهید با آن کار کنید، عوض کردن ایمیل اپل آیدی کار تقریبا واجبی محسوب می شود. اگر هم اپل آیدی خود را خریداری کرده اید، حتما حتما نیاز به عوض کردن ایمیل اپل آیدی خود خواهید داشت! تمام اینها زمان فراموشی رمز اپل آیدی بسیار لازمتان می شود وگرنه ممکن است مجبور شوید گوشی خود را کنار بگذارید!

شرط عوض کردن ایمیل اپل آیدی در گوشی آیفون چیست؟

اپل آیدی را همه می توانند تغییر دهند. تنها محدودیتی که وجود دارد این است که قبلا با چه ایمیلی اپل آیدی داشته اید و حالا به چه ایمیلی می خواهید آن را منتقل کنید. اگر قبلا برای ساختن اپل آیدی از ایمیل غیر اپلی (جیمیل، هاتمیل، یاهو و …) استفاده کرده اید، تقریبا محدودیت خاصی ندارید و می تواند آن را به هر ایمیل دیگری تغییر دهید.

اما اگر قبلا از یک ایمیل اپلی استفاده کرده باشید، ایمیلی که انتهای آن icloud.com یا me.com یا mac.com وجود دارد، کمی برای تغییر دادن اپل آیدی محدودیت خواهید داشت. در این حالت شما فقط می توانید یک ایمیل اپلی دیگر برای ایمیل جدید ارائه دهید!

محدودیت دیگری که وجود دارد این است که از ایجاد شدن ایمیل شما باید حداقل 30 روز گذشته باشد.

نحوه عوض کردن ایمیل اپل آیدی

1- وارد سایت اپل شده و با اپل آیدی فعلی خود وارد شوید.

عوض کردن ایمیل اپل آیدی ، دیجی دُکی

2- در صفحه جدید در بخش Account در سمت راست صفحه گزینه Edit را انتخاب کنید.

عوض کردن ایمیل اپل آیدی ، دیجی دُکی

3- زیر اپل آیدی شما یک گزینه آبی رنگ دیده می شود با نام Change Apple ID که باید آن را انتخاب نمایید.

عوض کردن ایمیل اپل آیدی ، دیجی دُکی

4- با رعایت مسائل ذکر شده در بخش قبلی ایمیل جدید مورد نظر خودتان را وارد نمایید و گزینه Continue را بزنید.

عوض کردن ایمیل اپل آیدی ، دیجی دُکی

5- عوض کردن ایمیل اپل آیدی شما به پایان رسید!.

نکات مهم در رابطه با عوض کردن ایمیل اپل آیدی

همانطور که در ابتدای پست هم گفته شد، اگر شما برای اپل آیدی از کارتهای موجود در بازار استفاده کرده اید و خودتان با ایمیل خودتان اپل آیدی نساخته اید، حتما حتما، هرچه زودتر با توجه به شرایط ایمیل ابتدایی، ایمیل اپل آیدی خود را تغییر دهید تا دچار مشکلات فراموشی رمز اپل آیدی نشوید.

اپل آیدی شما دریچه ای به بسیاری از اطلاعات شما هست. از جمله مخاطبانتان. ضمن اینکه اگر رمز اپل آیدی را فراموش کنید و به ایمیل اپل آیدی دسترسی نداشته باشید تا آن را بازیابی کنید، عملا گوشی آیفونی که با آن اپل آیدی ست کرده اید از کار خواهد افتاد و دیگر نخواهید توانست از آن استفاده کنید.

اگر در هریک از مراحل گفته شده در این پست و یا در مراحل ساخت اپل آیدی دچار مشکل شدید، اصلا ناراحت و نگران نشوید. البان با مشاوره رایگان تلفنی به شما کمک خواهد کرد تا مشکلتان به سادگی و به دستان خودتان حل شود! به همین منظور می توانید از طریق صفحه ثبت درخواست تعمیرات موبایل آیفون در سامانه البان درخواست خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما مرتفع گردد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید