ساختن اپل آیدی به صورت کاملا رایگان و به راحتی در چند گام ساده

نوشته شده توسط البان

یکی از مسائلی که در مبحث تعمیرات موبایل آیفون خریداران آیفون با آن مواجه هستند ساختن اپل آیدی است که متاسفانه بعضا فروشندگان برای راحتی و سودجویی خودشان پیشنهاد به فروش اپل آیدی می کنند. اما خریدار نمی داند که با این کار چه اقدام خطرناکی می کند و ممکن است به قیمت از دست دادن گوشی اش تمام شود!


مطلب مرتبط: لزوم داشتن اپل آیدی با ایمیل خودمان چیست؟


نامهربانی دیگری از شرکت اپل با ایرانی ها

اخیرا یکی از نیازهای ساخت اپل آیدی داشتن شماره تماس است تا یک کد به شماره تماس ارائه شده پیامک شود. متاسفانه در لیست های پیش شماره ای، ایران وجود ندارد. بنابراین در حال حاضر ایرانی ها امکان ساختن اپل آیدی را ندارند.

تیم البان در حال بررسی انواع روش ها برای یافتن راهی است تا بتوان مشکل را حل کرده و در ایران نیز اپل آیدی ساخت. اگر این مشکل حل نشود و افراد نتوانند با ایمیل خود اپل آیدی بسازند، اصلا توصیه نمی کنیم که گوشی اپل بگیرید. استفاده از گوشی آیفون با اپل آیدی های کارتی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. با این کار هر لحظه ممکن است گوشی خود را از دست بدهید و دیگر نتوانید از آن استفاده مناسبی داشته باشید!

فرآیند ساختن اپل آیدی به صورت رایگان

اولین نکته ای که لازم است به شما بگوییم این است که ساختن اپل آیدی بسیار کار ساده ای است. اصلا نیاز به فیلتر شکن و سایر مسائل ندارد. به راحتی و سادگی ساخته می شود و تنها ابزاری که نیاز دارید اینترنت و داشتن یک ایمیل است.

 


!!!به هیچ عنوان از فروشندگان و مغازه‌داران کارت‌های اپل آیدی خریداری نکنید!!!


 

هر شخصی حتی آنکه گوشی آیفون ندارد، می تواند یک اپل آیدی برای خودش بسازد! کافی است به سایت اپل به نشانی https://appleid.apple.com/account#!&page=create بروید. نام و نام خانوادگی خود را وارد میکنید و در مرحله بعد کشور یا محل زندگی خود را امریکا انتخاب می کنید (البته اگر در کشوری غیر از ایران زندگی می کنید که در این لیست هست نیز می توانید آن را انتخاب کنید. ایران در این لیست وجود ندارد)

ساختن اپل آیدی اِلـبان

در مرحله بعد باید یک ایمیل به عنوان اپل آیدی خود تنظیم کنید. توجه داشته باشید که این ایمیل هر ایمیلی من جمله گوگل، یاهو، outlook و … می تواند باشد. فقط توجه داشته باشید که این ایمیل شما فعال باشد و به آن دسترسی داشته باشید. در خانه بعدی باید برای این اپل آیدی خود رمزی انتخاب کنید. این رمز هیچ ربطی به رمز ایمیل شما ندارد!


مطلب مرتبط: عوض کردن ایمیل اپل آیدی


در مرحله بعد باید سه سوال انتخاب و برای هر سوال جوابی بنویسید. حتما سوالاتی انتخاب کنید که جوابشان برایتان ساده بوده و همیشه یادتان خواهد ماند. اگر فکر می کنید ممکن است فراموش کنید، حتما حتما در جایی سوال و جواب ها را یادداشت نمایید.

ساختن اپل آیدی اِلـبان

در انتها سه گزینه وجود دارد که می توانید همگی را غیرفعال کنید تا از اپل برایتان ایمیلی نیاید، اما اگر فعال هم باشند مشکلی نخواهد بود. وقتی گزینه انتهایی continue را می زنید، کدی به شما ایمیل می شود، همان ایمیلی که به عنوان اپل آیدی ست کردید. کد را وارد کنید و اپل آیدی شما ساخته شده است!

حال شما همین اپل آیدی را می توانید در گوشی آیفون خود وارد کنید و از آن استفاده کنید. اما اگر می خواهید از اپ استور اپ دانلود کنید، داستان ادامه خواهد داشت که در پست بعدی به شما خواهیم گفت:


مطلب مرتبط: تنظیمات اپل آیدی برای دانلود از اپ استور


 

دیدگاهتان را بنویسید