تعمیر اپل در محل تا چه حد امکان پذیر هست؟

تعمیر اپل ، البان
نوشته شده توسط البان

گوشی های همراه، یکی از مهمترین همراه های این روزهای ما به شمار می روند. علاوه بر تماس و پیامک، کارهای بسیار زیاد دیگری نیز با آنها انجام می دهیم و اطلاعات بسیار ارزشمندی هم در آنها داریم. خراب شدن این همراه می تواند اذیت های زیادی برایمان به همراه داشته باشد. در این پست راهکار البان در تعمیر اپل در محل بیان می شود.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل آیفون

تعمیرات در محل به چه معناست؟

شاید واژه تعمیر در محل کمی گمراه کننده باشد، اما وقتی البان می گوید در محل، منظورش هر جایی که شما بخواهید و در مقابل چشمانتان هست! بله، البان در نظر دارد، روند و دیدگاه موجود در جامعه را در زمینه تعمیرات موبایل تغییر دهد و آن از چند جای محدود و اصلی در شهر، به تمام شهر منتقل کند. با البان به راحتی می توانید در هر محلی نظاره گر تعمیرات گوشی خود باشید، در منزل، محل کار، خیابان، پارک و …

تعمیر اپل در محل تا چه حد ممکن هست؟

همانطور که می دانید، یکی از موارد مهم نزد شرکت اپل، تعمیر پذیر بودن محصولاتش است. سعی دارد همواره محصولات را به گونه ای طراحی کند، که تعمیراتش از ساده ترین تعمیرات محسوب شود.

تعمیر اپل ، البان

ساده بودن تعمیر اپل منجر به تعمیرپذیر بودن نزدیک به 90درصد از خرابی های آنها در محل شود. معمولا در سایت هایی که به تعمیرپذیری وسایل نمره می دهند، محصولات اپل نمره بالایی می گیرند و این نمره بالا به معنای سادگی تعمیرات آنها هست.

البته که منظور از ساده این نیست که چشم بسته می توان آن را تعمیر کرد، اما با رعایت چند نکته تعمیر کردن آن بسیار ساده خواهد بود. شما حتی خودتان هم می توانید تعمیرات آیفون یاد بگیرید.

تعمیر اپل ، البان

اگر آیفونی در اختیار دارید، به پایین گوشی و دو طرف درگاه شارژر آن دقت کنید. تمام عملیات سخت افزاری تعمیر اپل از همین دو پیچ آغاز می شود و سایر بخش ها مانند یک پازل سه بعدی و با ظرافت بالا پیش می رود.

علاوه بر نکاتی که گفته شد، داخل محصولات اپل، اکثرا به صورت فلتی است و جا انداختنی. بسیاری از اجزا را می توان بدون استفاده از هیتر و هویه از جای خود در آورد و تعویض نمود!

بنابراین، با توجه به این سادگی تعمیر اپل و اینکه کمتر نیاز به وسایل اضافه مانند هیتر و … هست، می توان بسیاری از تعمیرات آیفون را از جمله تعویض باتری، تعویض صفحه نمایش، تعویض دوربین و … در محل انجام داد. اما ممکن است تعمیرات تخصصی آیفون را نتوان به صورت کامل در محل انجام داد و در برخی موارد نیاز باشد تا در یک کلینیک مطمئن اقدامات بیشتری روی آن انجام گیرد.

نحوه انجام تعمیر اپل در محل چگونه هست؟

برای آنکه بخواهید مشکل خود را چه سخت افزاری و چه نرم افزاری با البان حل نمایید، کافی است بعد از به وجود آمدن هر مشکلی، وارد سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی www.elbaan.com شوید و در عرض چند ثانیه، یک درخواست رایگان ثبت نمایید.

Elbaan-Request-Page

اگر مشکل شما نرم افزاری باشد، در تماس اولیه کارشناس سعی خواهد کرد تا راهنماییتان کند و خودتان بتوانید مشکل گوشی را حل نمایید و هدیه ما به شما این هست که این خدمات کاملا رایگان انجام می گیرد.

تعمیر اپل ، البان

اما اگر مشکل شما سخت افزاری باشد، کارشناس از شما سوالاتی می پرسد، مشکل که کاملا معلوم شد، به شما اعلام هزینه می کند. اگر با شرایط اعلامی او موافق بودید، زمان و محلی را با هم ست می کنید و تعمیرکار در زمان مقرر در محل مورد نظر حاضر می شود و اقدام به تعمیر گوشی شما خواهد کرد. این تعمیرات شامل حداقل یک ماه گارانتی البان نیز می شود.


مرتبط: تعمیرات گوشی‌های اپل در محل را از البان بخواهید


امیدواریم هرگز نیاز به استفاده از خدمات ما نداشته باشید! 🙂

اگر در زمینه تعمیر گوشی آیفون خوئد سوالی نیز داشتید می توانید در پایین همین پست سوال خود را به صورت کامنت بنویسید تا کارشناسان البان پاسخ شما را بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید