تقلب اینستاگرام از روی دست اسنپ چت برای کم نیاوردن در فضای رقابتی

استوری اینستاگرام
نوشته شده توسط البان

اینستاگرام به تازگی آخرین به روز رسانی خود را ارائه کرده است که هدف یا اهداف اصلی آن کم نیاوردن در برابر اسنپ چت است. اینستاگرام و اسنپ چت کاربران زیادی دارند و رقابت جالبی بین آن ها وجود دارد. در این به روز رسانی، یا به بیانی دیگر تقلب اینستاگرام از روی اسنپ چت، چند ویژگی از اسنپ چت اضافه کرده است.

قرار دادن فیلترهای جدید روی عکس و فیلم. یک تقلب اینستاگرام از اسنپ چت امکان قرار دادن فیلترهای خنده دار و عجیب روی چهره خود می باشد. این امکان که پیش از این در اسنپ چت موجود بود، مورد استقبال بسیاری از کاربران آن قرار گرفته و اینستاگرام هم برای عقب نماندن در این فضای رقابتی این ویژگی را به خود اضافه کرد!

تقلب اینستاگرام در فیلترهای چهره، اِلـبان

تقلب اینستاگرام در فیلترهای چهره، اِلـبان

مطلب مرتبط: مشکلات رایج در استفاده از اینستاگرام موبایل و راهکارهای آن

تقلید بعدی اینستاگرام از اسنپ چت، ساخت استوری ها بر اساس موقعیت مکانی است! یعنی استوری که ساخته می شود با توجه به موقعیت مکانی فرد یا همان لوکیشن او، این لوکیشن در استوری اش به گونه ای جالب و جذاب به نمایش در خواهد آمد. جالب اینکه در قسمت بالایی اینستاگرام که استوری ها به نمایش در می آیند، استوری های مکان محور هم با نام لوکیشنشان نشان داده می شوند!

تقلب اینستاگرام در استوری لوکیشن محور، اِلـبان

تقلب اینستاگرام در استوری لوکیشن محور، اِلـبان

قابلیت بعدی اضافه شده به اینستاگرام، امکان آرشیو کردن عکس ها و فیلم های ارسالی شماست! دیگر لازم نیست برای خلوت شدن عکس هایتان آنها را پاک کنید، بلکه با گزینه Archive می توانید آن ها را آرشیو نمایید و صفحه خود را خلوت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید