تلگرام 4.1 یک به روز رسانی با قابلیت های جذاب برای مدیران

نوشته شده توسط البان

تلگرام به تازگی به روز رسانی 4.1 خود را منتشر کرده است. در تلگرام 4.1 امکانات زیادی اضافه شده که بیشتر این امکانات مربوط به مدیرها در مدیریت کانال و اپرگروه ها می باشد. در ادامه به موارد اضافه شده در تلگرام 4.1 اشاره خواهیم نمود:

مرتبط: امکانات تلگرام در ورژن 4 آن

  • امکان عضوگیری ابرگروه ها تا 10هزار عضو! با امکان جستجوی یک عضو خاص (براساس نام) هم برای مدیر(ان) گروه و هم برای اعضای معمولی آن. امکان جستجو در کانال نیز تنها برای ادمین(های) آن امکان پذیر است.
  • تعیین اختیارات هر ادمین. ادمین اصلی، یا همان ایجاد کننده کانال و گروه می تواند اعضای دیگری را هم ادمین کند. حال در تلگرام 4.1 ادمین اصلی می تواند محدوده اختیارات سایر ادمین ها را تعیین کند.

Telegram-4.1-Elbaan

  • ممکن است در یک ابرگروه اعضایی با پست های نامرتبط فضای گروه را خراب کنند. ممکن است این اعضا فقط در ارسال برخی موارد بی دقتی کنند و در حالت کلی برای گروه مفید و لازم باشند. در تلگرام 4.1 مدیر می توانند حتی اینکه هر عضوی چه چیزایی را می تواند و نمی تواند ارسال کند را نیز کنترل نماید. و حتی برای مدت محدودی او را بلاک کند
  • دیدن فعالیت های اخیر ادمین ها. هنگامی که کانال و گروهی دارای تعدادی ادمین می شود خوب است که بتوان فعالیت ادمین ها را کنترل نمود. بدین منظور در تلگرام 4.1 یک گزینه Recent Actions در بخش ادمین ها ایجاد شده که به واسطه آن می توان فعالیت های 48 ساعت اخیر ادمین ها و همچنین آمدن یا لفت دادن اعضا را دید. در ابرگروه ها همچنین می توان پیغام ها پاک شده و تغییر داده شده در این بازه زمانی را دید و این قابلیت کمک شایانی به از بین بردن اسپم ها می کند.

telegram-4-1-update-Elbaan

حتما بخوانید: مشکلات رایج در تلگرام موبایل 

  • کاربران آیفونی به هنگام اشتراک گذاری چیزی از جاهای دیگر در تلگرام، علاوه بر اضافه کردن یک نوشته می توانند تعدادی از اعضای مورد نظرشان را انتخاب کنند و به صورت گروهی برایشان ارسال داشته باشند. علاوه بر این با لمس سه بعدی روی اپ تلگرام خود با قابلیت های جدید این نرم افزار آشنا خواهند شد.
  • کاربران اندوریدی هم می توانند از سیستم اندروید پی و بات پرداخت استفاده کنند. ضمنا امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس نیز آسانتر شده است.
  • می توان زبان محیط تلگرام را تغییر داد. البته در حال حاضر فارسی وجود ندارد. اما با استفاده ازربات رسمى @Langbot می توانید فارسی را هم اضافه کنید. بعد از ورود به ربات و زبان فارسى ورژن مورد نظر (ios, android, desktop) را انتخاب كنيد تا فايل مربوط را دريافت كنيد. سپس روى فايل را لمس كرده و اجرا تنظيمات(Apply Localization) را انتخاب كنيد
  • در اتصالات در بخش Data and Storage تنظیمات می توانید برای اتصال از پراکسی نیز استفاده کنید و به نوعی پراکسی داخل نرم افزاری داشته باشید.
  • علاوه بر اینها که گفته شد، دهها تغییر کارایی دیگر نیز اعمال شده است.

 

منبع: بلاگ تلگرام

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید