جستجوی بهتر در تلگرام 5.12 با پشتیبانی بهتر از iOS 13 و اندروید 10

جستجوی بهتر تلگرام، البان
نوشته شده توسط البان

تلگرام باز هم به روز رسانی دیگری ارائه کرد و با نسخه 5.12 جستجوی بهتر یا راحت تر و همچنین تفاوت هایی برای گوش دادن به صوت و آهنگ ایجاد کرده است. این اپ برای اندروید 10 و iOS 13 نیز ارتقا یافته تا دستگاه هایی که که از این نسخه ها بهره می برند از تلگرام هم استفاده بهتری داشته باشند.

جستجوی بهتر در تلگرام 5.12

در گذشته و قبل از این به روز رسانی اگر در گوشی و داخل یک چت یا کانال یا گروه، برای کلمه ای جستجو می کردید، اعدادی به همراه دو فلش در پایین صفحه ظاهر می شدند که بیانگر تعداد موارد آن عبارت جستجو شده و جایگاه آنها در چت ها بودند.

اگر در تلگرام ویندوز سرچ کنید، تمام موارد جستجو به صورت یک فهرست برایتان به نمایش در می آید:

جستجوی بهتر تلگرام، البان

حالا در جستجوی بهتر نسخه 5.12 وقتی در گوشی خود روی عدد و فلش ها بزنید، فهرستی مانند آنچه در نسخه تلگرام ویندوز می بینید، برایتان نمایش داده خواهد شد تا حدودا بدانید که کلمه در کدام بخش و چت یافت شده است:

جستجوی بهتر تلگرام، البان

موارد بهبود یافته مختص آیفون

  • در نسخه 5.12 برای گوشی های آیفون امکاناتی در بخش پخش موسیقی مهیا شده است. شما در پادکست های طولانی و آهنگ ها، هر وقت آن را قطع کنید، وقتی به آن برگردید، مجدد از ادامه شنیده های قبلی تان می توانید آن را گوش کنید.
  • پشتیبانی بهتر از آی پد.
  • و سازگاری با تغییرات ایجاد شده در iOS 13.

موارد بهبود یافته مختص اندروید

  • بهبودهای مختلف ظاهری و کاربری
  • پشتیبانی بهتر از اندروید 10

کلام آخر

این به روز رسانی به جدیت به روز رسانی های قبلی تلگرام نیست. اما اگر تصمیم به آپدیت آن گرفتید حتما حتما از مبادی رسمی مانند اپ استور و گوگل پلی این کار را انجام دهید و از نصب و به روز رسانی از جاهای نامطمئن پرهیز کنید. سعی کنید فقط از تلگرام اصلی استفاده کنید.

هر گونه مشکلی در این زمینه ها داشتین، می توانید به مقاله رفع مشکلات رایج تلگرام مراجعه کنید و در صورتیکه باز هم نتوانستید پاسخ خود را بیابید در پایین همان پست سوالات خود را پرسیده تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان به صورت رایگان پاسخ شما را بدهند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید