سایلنت کردن سریع گوشی تنها با استفاده از یک دکمه

سایلنت کردن سریع گوشی
نوشته شده توسط البان

در جایی یا جمعی هستید و ناگهان گوشی تان زنگ می خورد و فراموش کردید که از قبل گوشی خود را سایلنت کنید. یا آنکه شخصی تماس می گیرد و نمی خواهید به او پاسخ دهید ضمن اینکه نمی خواهید تماس او را رد کنید. چاره چیست؟ می توانید پاسخ ندهید ولی صدای گوشی می تواند برای شما و دیگران آزار دهنده شود. برای سایلنت کردن سریع گوشی خود ادامه مطلب را بخوانید.

این موضوعات در زندگی با موبایل بسیار پیش می آید و بهتر است تا فرد راهکاری برای آن بداند. البان تلاش خواهد کرد این گونه پست ها را برایتان آماده کند تا بتوانید با مطالعه آنها مشکلات این چنینی را به راحتی حل کنید.

سایلنت کردن گوشی اِلـبان

دکمه ولوم، اِلـبان

چاره بسیار ساده است. کافی است هنگامی که گوشی تان زنگ می خورد با فشردن یکی از دکمه های افزایش یا کاهش صدا (دکمه های تغییر ولوم) گوشی خود را به حالت بی صدا یا سایلنت ببرید. در برخی گوشی ها سایلنت کردن با یک مرتبه زدن دکمه پاور هم ممکن است، اما در اکثر گوشی ها زدن دکمه پاور به معنای رد تماس است!

حتی اگر گوشی شما سایلنت باشد، اما روی ویبره، با زدن دکمه های ولوم هنگام زنگ خوردن (ویبره خوردن) گوشی، ویبره نیز قطع خواهد شد!

در گوشی های آیفون علاوه بر استفاده از دکمه های ولوم می توانید از ضامن موجود در کناره بالایی سمت چپ گوشی نیز استفاده کنید و با کمک آن گوشی را سایلنت کنید.

2 دیدگاه

    • این قابلیت در همه گوشیها وجود ندارد و شاید در بعضی از آنها بتوان این کار را کرد، ولی از آنجا که معمولا گوشی در جیب قرار دارد، اگر چنین قابلیتی فعال باشد، اصلا زنگ نخواهد خورد، چراکه پارچه شلوار همچون دست عمل کرده و گوشی را سایلنت خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید