شیشه هادوی ابزاری در خدمت رانندگان برای مسیریابی بی خطر

شیشه هادوی ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

این روزها استفاده از موبایل و نرم افزارهای آدرس یاب در میان رانندگان رواج بسیار زیادی یافته است. بدین طریق رانندگان کوتاه ترین و خلوت ترین مسیر را می یابند و با هدایت گری موبایل از آن مسیرها حرکت می کنند. تنها مشکل زمانی است که نگاه کردن به صفحه موبایل برای اطمینان از مسیر می تواند خطر آفرین باشد. شیشه هادوی (HUDWAY Glass) وسیله ای است که این مشکل را برطرف می کند.

مطلب مرتبط: تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل در محل

شیشه هادوی با پایه هایی که دارد روی انواع داشبورد ماشین ها نصب می شود. این شیشه شفاف بوده و مانع دید نمی شود. هنگامی که روی گوشی مسیریابی کنیم، گوشی را در حالت حرکت در مسیر و هدایتگری روی قسمت مخصوص این شیشه قرار می دهیم و مسیر بر روی این شیشه نمایش داده می شود و راننده را جهت رسیدن به مقصد هدایت می کند.

شیشه هادوی ، دیجی دکی

شیشه هادوی ، اِلـبان

از محسنات این محصول این است که با هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس کار می کند. صفحه اش شفاف و بزرگ است و ضمن اینکه خطری از جهت اشغال و جلوگیری دید راننده ندارد، با اندازه بزرگ ترش مسیریابی را راحت تر می کند. نور این صفحه به گونه ای طراحی شده که این وسیله را می توان هم در روز و هم در شب استفاده کرد. کلیه امکاناتی که روی نرم افزار جهت یاب گوشی وجود دارد بر روی شیشه هادوی قابل رویت است، جهت جغرافیایی حرکت، سرعت حرکت و …

این محصول تنها 50دلار قیمت دارد و البته هنوز در ایران موجود نیست، اما داشتن آن مخصوصا برای رانندگان مسافربری اینترنتی که این روزها شرکتهای زیادی مشغول چنین کاری هستند می تواند خیلی سودمند باشد و حوادث ناشی از حواس پرتی به صفحه موبایل را کاهش دهد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید