مشکلات آیفون 10 تنها یک هفته بعد از ارائه به بازار و در دستان مردم

مشکلات آیفون 10 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

امسال شرکت اپل برخلاف سال های گذشته از سه گوشی رونمایی کرد. که به عقیده خیلی ها نباید این کار را می کرد و با صبوری همیشگی سعی در ارائه محصولات بی نقص می کرد. امسال گوشی آیفون ایکس یا همان آیفون 10 گوشی سومی بود که بعد از آیفون 8 و 8پلاس ارائه شد. ایکس همان عدد ده به زبان یونانی است. بنابراین گفتن آیفون ایکس با آیفون 10 تفاوتی ندارد!  اما مشکلات آیفون 10 خریداران آن را حسابی ناراحت کرده، مخصوصا آنهایی که برای خریدش در صف های بسیار طولانی ایستاده و برای خریدش حداقل 1000دلار پرداخت کرده اند.


ایکس همان عدد ده به زبان یونانی است. بنابراین گفتن آیفون ایکس با آیفون 10 تفاوتی ندارد


از اولین مشکلاتی که این گوشی گران قیمت به خود دید، مشکل سوختن پیکسل بود، که بلافاصله شرکت اپل گفت باید نور صفحه را اتومات کنید و نباید به مدت طولانی آن را در حالت نور کامل بگذارید تا پیکسلی از آن نسوزد!

از یکی دیگر از مشکلات آیفون 10 می توان عدم کارکرد صحیح گوشی در هوای سرد را ذکر کرد. این مشکلی است که شرکت اپل هم آن را پذیرفته و در صدد رفع آن است.

یک مشکل دیگر آیفون 10 که خیلی ناراحت کننده هم هست بوجود آمدن خطی سبز رنگ روی صفحه نمایش است. کاربران زیادی در روزهای اخیر گزارش کرده اند که در آیفون 10 آنها بدون هیچ دلیلی یک خط سبز رنگ سراسری روی صفحه نمایششان ایجاد شده است و نمی توانند آن را برطرف کنند.

Image result for iphone x problems green line

از دیگر مشکلات جدید آیفون 10، نویز دار بودن بلندگوی جلوی گوشی است! که اپل هم آن را پذیرفته.

البته اگر چه این گوشی مشکلاتی دارد، اما مزایای بزرگی دارد و در انواع نمره دهی ها از سوی سازمان های مستقل در زمینه های گوناگون، نمرات بالایی کسب کرده و به عنوان یک گوشی هوشمند در سطح عالی شناخته می شود. اما این مشکلات آیفون 10 و تعمیر این مشکل می تواند برای شرکت اپل گران تمام شود و همچنین برای مصرف کنندگان آن.


مرتبط: مشکلات iOS 11


کاربران آیفونی منتظر به روز رسانی های بیشتری برای گوشی های خود باشند. البته لازم نیست تمام این به روز رسانی ها را نصب کنید، به کارهایی که قرار است هر به روز رسانی انجام دهد نگاه کنید و در صورت مبتلابه بودن آن را نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید