مشکلات iOS 11 هر آیفون داری را از به روز شدن پشیمان می کند

مشکلات iOS 11 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

پس از گذشت تقریبا دو هفته از رونمایی از به روز رسانی جدید آیفون، مشکلات iOS 11 کاربران آیفونی را به سطوح آورده. تقریبا اکثر کاربرانی که گوشی آنها به غیر از آیفون 8 و 8 پلاس بوده بعد از به روز کردن به مشکلاتی برخورد کرده اند که موجب ناراحتی آنها شده است.

روش های مختلف به روز رسانی آیفون و مشکلات احتمالی این کار را در پست به روز رسانی گوشی آیفون و مشکلات احتمالی آن بخوانید.

تقریبا یک ماه پیش از محصولات جدید آیفون رونمایی شد و به کاربران وعده داده شد تا iOS 11 را از 19 ام سپتامبر به صورت همزمان از ساعت 21:30 در اختیار تمام کاربران (آیفون 5اس به بعد) قرار خواهد گرفت. این اتفاق رخ داد. ما نیز این مهم را بیان کردیم. در همان پست از تمامی عزیزان خواستیم که صبر کنند و بعد از گذشت حداقل ده روز اقدام به انجام به روز رسانی کنند. اما عده زیادی این کار را کردند و حالا با مشکلات iOS 11 باید دست و پنجه نرم کنند تا به روز رسانی جدید بیاید.

Image result for bad ios 11 problems

چند روز پیشتر به روز رسانی iOS 11.0.1 ارائه شد، که با حجمی کمتر با نوید برطرف شدن مشکلات iOS 11 ، از جمله دریافت نکردن ایمیل و آی مسج، به کاربران کمک خواهد کرد، اما باز هم کاربران به روز شده ناراحت هستند و معترض.

از جمله مشکلاتی اعلامی توسط این کاربران، هنگ کردن و کند شدن شدید گوشیشان می باشد. علاوه بر این مشکل، مشکل اصلی و ناراحت کننده دیگر زیاد شدن مصرف باطری است که باعث می شود باطری خیلی زودتر از موعد خالی شود، گویی گوشی همیشه مشغول فعالیت هست. وای فای و بلوتوث نیز در این نسخه به صورت کامل خاموش نمی شوند و همین امر باعث مصرف زیاد باطری می شود.

 

یکی دیگر از موارد آزار دهنده که شاید به نوعی خوب هم باشد، حالت راننده در این نسخه ها هست. هنگامی که سوار ماشین شوید و سرعتتان از حدی بالاتر رود، گوشی به حالت رانندگی می رود، سایلنت می شود و در جواب پیامک ها و تماس ها می گوید که شما مشغول رانندگی هستید و بعدا پاسخ خواهید داد. مشکل از اینجاست که گزینه مستقیمی برای خاموش کردن این حالت وجود ندارد و از طرفی تمام سرنشینان یک ماشین که رانندگی نمی کنند!

خلاصه باز هم تیم البان به شما این توصیه را دارد تا آمدن نسخه بعدی به روز رسانی حتما صبر کنید، و حتی وقتی نسخه جدید آمد باز هم کمی صبر کنید تا چنین مشکلاتی رو شده و شرکت اپل در صدد برطرف بربیاید و شما مجبور نباشید چنین مشکلاتی را تحمل کنید. این است اپل بدون استیو جابز!

دیدگاهتان را بنویسید