پوشه بندی تلگرام قابلیتی دیگر در به روز رسانی تلگرام 6

پوشه بندی تلگرام ، البان
نوشته شده توسط البان

کاربران از تلگرام انواع استفاده ها را دارند و پوشه بندی تلگرام امکانی است که به شما اجازه می دهد تا چیزی از قلم نیفتد. پوشه بندی در کنار سایر امکانات جدید، از قابلیت هایی است که تلگرام در نسخه 6 خودش ارائه کرده و البان برایتان توضیح خواهد داد.

پوشه بندی تلگرام دقیقا به چه معنایی است؟

همه ما در گروه ها و کانال های زیادی در تلگرام عضو هستیم و بعضا شلوغی و در هم بودن این گروه ها باعث می شود تا پیام هایی را از دست بدهیم. تلگرام برای این مشکل نیز راه حلی یافته و آن چیز نیست جز پوشه بندی تلگرام 6 که شما می توانید برای خودتان پوشه هایی تعریف کنید و هر کانال و گروه را متناسب با پوشه مورد نظرتان دسته بندی کنید.

پوشه بندی تلگرام ، البان

مثلا یک پوشه داشته باشید برای خانواده، یکی برای کار، دیگری برای اخبار و …

در هر پوشه شما می توانید تعداد نامحدودی از چت ها را هم اصطلاحا پین کنید تا در همواره در بالای پوشه بمانند. برای ایجاد پوشه دو راه وجود دارد، یکی از طریق تنظیمات تلگرام و دیگری از روی آیکون چت ها در صفحه اصلی تلگرام.

مطلب مرتبط: رفع مشکلات عمومی رایج در تلگرام موبایل

بعد از به روز رسانی تلگرام، در تنظیمات، گزینه ای ایجاد خواهد شد تحت عنوان پوشه های چت یا Chat Folders. داخل این بخش که بروید هم به شما پیشنهاد می دهد که چه پوشه هایی ایجاد کنید و هم می توانید به دلخواه خودتان پوشه ایجاد کنید.

پوشه بندی تلگرام ، البان

راه میانبر دیگر این است که انگشت خود را روی آیکون چت ها نگه دارید، تا یک منو باز شود و ایجاد پوشه یا Add Folder نمایان شود. با زدن روی این گزینه به همان صفحه می روید.

پوشه بندی تلگرام ، البان

هر پوشه ای که دلتان می خواهد با هر نامی که مناسب می دانید ایجاد کنید و سپس انتخاب کنید که کدام چت ها باید داخل آن پوش بروند. بعدا هم می توانید یک چت را از پوشه خارج سازید و هم می توانید چت های دیگری را به آن اضافه کنید.

پوشه بندی تلگرام ، البان

همگام سازی پوشه بندی تلگرام موبایل و ویندوز

نکته جالب اینکه شما هرگونه پوشه بندی تلگرام موبایل داشته باشید، تمام این تغییرات در تلگرام ویندوز شما نیز اعمال خواهند شد! یک ستون در سمت چپ ایجاد می شود که میانبری خواهد بود به تمام فولدرها و پوشه های ایجاد شده شما.

خبرهای خوب برای کانال های با بالای هزار نفر عضو

اگر شما هم ادمین یک کانال هستید و تعداد اعضای کانالتان از 1000 نفر بیشتر است، با به روز کردن تلگرام خود امکانات جالبی برایتان ایجاد خواهد شد. آمار جالبی که می توانید از کانال خود دریافت کنید بدون اینکه نیاز به نصب یا استفاده از اپ جانبی داشته باشید.

پوشه بندی تلگرام ، البان

وارد کانال خود شوید و روی گزینه Statistics بزنید. آمار واقعا جالبی به شما نشان داده خواهد شد که می توانید در تقویت کانال خود از آنها به خوبی استفاده کنید

ایموجی های جدید کرونایی

با توجه به پاندمی شدن ویروس کرونا، تلگرام هم در این راستا ایموجی های جدیدی از این ویروس ایجاد کرده که برای این ایموجی ها، استیکرهای متحرک هم وجود دارد.

تاس تلگرامی

یک تاس در تلگرام بندازید تا ببینید که چه عددی برایتان می آید. این تاس هر بار یک عدد رندمی را نشان می دهد و از آن می توانید برای انواع بازی های تاسی نیز استفاده کنید!

کلام آخر

همانطور که بارها نیز این نکته را ذکر کرده ایم، تلگرام را فقط به صورت اصلی و فقط از مبادی رسمی و اصلی دانلود اپ، نصب و به روز رسانی کنید. تلگرام های فرعی اصلا مطمئن نیستند و ممکن است تمام اطلاعات شما را بفروشند.

دیدگاهتان را بنویسید