چراغ قوه موبایل خود را به راحتی به کار بیندازید

چراغ قوه موبایل دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در زندگی با موبایل شاید گاهی شرایطی پیش بیاید که نیاز به یک منبع نوری داشته باشید. چیزی جز گوشی همراهتان نباشد. چراغ قوه موبایل شما می تواند راهگشایی برای مشکلتان باشد و نور را برایتان به ارمغان بیاورد.

گاهی ممکن است در تاریکی دنبال چیزی باشید، ناگهان برق ها بروند و خاموشی همه جا را فراگیرد، در راهرو و راه پله ها باشید و نیاز به نور داشته باشید، در این مواقع نور فلاش دوربین موبایل شما در نقش چراغ قوه موبایل بازی خواهد کرد و پیش پایتان را روشن می کند. خیلی مراقب باشید که در برخی شرایط همچون راه پله، ایجاد نور خیلی لازم است و می تواند خطرات بسیار زیادی همراه داشته باشد.


مطلب خواندنی: تاثیر نور موبایل روی خواب


چراغ قوه موبایل در اندروید

اگر گوشی شما اندرویدی است، کافی است منوی دسترسی سریع مخفی را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید. دنبال آیکون چراغ قوه بگردید و با زدن آن فلاش موبایل شما در حکم چراغ قوه موبایل عمل خواهد کرد.

چراغ قوه موبایل اِلـبان چراغ قوه موبایل اِلـبان

اگر دوست دارید که این آیکون به ردیف اول آیکون ها بیاید تا در دسترسی سریعتری باشد و نیاز به دوبار کشیدن انگشت نداشته باشد، کافی است از طریق قلم پایین این منو، یا در گوشی های سامسونگ از طریق علامت سه نقطه بالای این منو، چیدمان آیکون ها را تغییر دهید.

چراغ قوه موبایل اِلـبان چراغ قوه موبایل اِلـبان

چراغ قوه موبایل در آیفون

در گوشی های آیفون به لطف به روز رسانی های اپل، این کار نیز به راحتی اندروید است. به جای بالای صفحه باید پایین صفحه را به سمت بالا بکشید. آیکون چراغ قوه را خواهید دید. روی آن که بزنید، فلش موبایل به عنوان چراغ قوه روشن خواهد شد.

چراغ قوه موبایل اِلـبان چراغ قوه موبایل اِلـبان

در آیفون می توانید، با نگه داشتن انگشت روی آیکون چراغ قوه شدت نور را هم تنظیم کنید!

 

هنگام عبور از خیابان در زمان هایی که نور محیطی کمی است و مخصوصا زمانی که لباس شما تیره است، نگه داشتن موبایل با چراغ روشن، می تواند جلوی بسیاری از خطرات را بگیرد!

البته برای هر دو نوع گوشی، اپ های زیادی برای استفاده از فلش موبایل به عنوان چراغ قوه وجود دارند، اما با توجه به توضیحات گفته شده نیازی به نصب هیچکدام از آنها نیست! اگر هم دوربین گوشی شما دچار مشکل شده یا نیاز به تعمیر دارد می توانید به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید و یا از طریق نوار ابزار زیر یک درخواست برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نمایید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان با شما تماس گرفته و مشکل شما را مرتفع سازند. 

دیدگاهتان را بنویسید