کدام اپ های آیفون در به روز رسانی iOS 11 از کار می افتند؟

اپ های آیفون
نوشته شده توسط البان

چیزی به شهریور ماه و رونمایی از محصولات جدید اپل و همینطور iOS 11 نمانده. اما نکته قابل توجه این است که اپ های آیفون شما که 32بیتی هستند، در iOS 11 که 64بیتی می باشد از کار خواهند افتاد!

Related image

در همین ورژن یعنی iOS 10 حتما هنگام نصب برنامه ها با این پیغام که این نرم افزار احتمالا سرعت گوشی شما را کند خواهد کرد (this app may slow down your system) مواجه شده اید؟! این یک هشدار نرم بود، اما در iOS 11 دیگر خبر از هشدار نیست و چنین اپ هایی از کار می افتند، مگر آنکه نویسندگان آن، آن را با توجه به پلتفرم های جدید بازنویسی و به روز کنند.

برای آنکه بفهمید که کدام اپ ها آیفون شما از کار خواهند افتاد کافیست در تنظیمات دنبال آنها بگردید. برای این منظور وارد تنظیمات بخش General شوید. در این بخش از طریق About وارد قسمت Applications بشوید. در این صفحه توضیحاتی در بالای صفحه می بینید و همینطور لیستی از اپ های آیفون در دستتان. توضیحات می گویند که اپ های لیست زیر سرعت سیستم شما را کند می کنند و درصورتیکه به روز نشوند، در iOS 11 از کار خواهند افتاد و اگر همچنان خواهان استفاده از آنها هستید با نویسندگان آن ارتباط بگیرید و مراتب را به آنها گزارش دهید.

Image result for ios 11 64 bit

اگر لیست پایین صفحه خالی است که یعنی شما نرم افزاری ندارید که مشکل دار باشد و تمام نرم افزارهای شما 64 بیتی هستند.

نکات قابل توجه اینها هستند که اولا اپ های خود را به روز کنید. ثانیا اگر قصد به روز کردن گوشی خود به iOS 11 را دارید حتما برای نصب اپ های جدید در توضیحات ببینیدکه آیا 64 بیتی است و اگر نیست از نویسنده آن بپرسید که آیا به روز رسانی خواهد داشت یا خیر، وگرنه اپ را بیهوده نصب کرده اید! در صورتیکه برای استفاده از گوشی آیفون خود به مشکل خوردید به راحتی می توانید درخواست مشاوره رایگان تعمیرات گوشی آیفون خود را در سامانه البان از طریق لینک زیر با چند کلیک ساده ایجاد نمایید.

اگر هنوز گوشی خود را به روز نکرده اید و یا در این کار شک و سوالی دارید می توانید با مراجعه به مقاله به روز رسانی گوشی آیفون و مشکلات احتمالی آن سوالات خود را برطرف کرده و حتی روش به روز رسانی آیفون با استفاده از اینترنت خط را نیز یاد بگیرید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید