کفش هوشمند نایک در هر شرایطی سایز پای شما را نگه می دارد

کفش هوشمند دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

به تازگی کفش هوشمند نایک در فضای مجازی غوغایی به پا کرده. غوغایی با عنوان کفش هایی که خودشان بندشان را می بندند. حال باید بگیم که “تازه کجاشو دیدی!” با ما همراه باشید تا سایر ویژگی های جالب این کفش را متوجه شوید.

مطلب مرتبط: بلوتوث گوشی و انواع مسائل پیرامون آن

حتما بارها اتفاق افتاده که کفشی را که خریدید، یک لنگه اش کمی گشاد باشد یا کمی تنگ. این موضوع به دلیل تفاوت در اندازه های نیمه چپ و راست بدن هست. علاوه بر این ممکن است به دلایلی پایتان باد کند و کفش را اصلا نتوانید تحمل کنید. حال این کفش هوشمند با توجه به سایز پایتان می تواند خودش را تطبیق داده و تغییر سایز دهد تا شما حس راحتی داشته باشید

کفش هوشمند اِلـبان

تغییر سایز برای فیت شدن یک ویژگی است اما همین تغییر سایز در پایان یک روز کاری کفشتان را تبدیل به یک دمپایی راحت می کند تا خستگی پایتان به صورت کامل در رود.

مطلب مرتبط: پوشیدنی های هوشمند جالب ارائه شده در نمایشگاه CES 2019

این کفش هوشمند با بلوتوث به گوشی شما وصل می شود. با سیستم بی سیم خازنی شارژ می شود و بعد از شارژ شدن، تا 10 روز باتری خواهد داشت. احتمالا شنیدن و خواندن این چیزها ترسناک به نظر برسد اما تمام مسائل امنیتی در این کفش در نظر گرفته شده اند.

کفش هوشمند اِلـبان

این کفش که مخصوص بسکتبال ساخته شده است، در هر شرایطی به صورت مطلوب آن شرایط در می آید، که شما به راحتی با گوشی می توانید آن را کنترل کنید. فاصله گرفتن از گوشی به معنای از کار افتادن کفش نیست و آخرین حالت خودش را حفظ می کند. در پایان بازی هم آمار خیلی جالبی از ورزشکار ارائه می کند.

این کفش قرار است از تاریخ 27 فوریه (8 اسفند ماه) و با قیمت تقریبی 350دلار (قیمت تقریبی 4 میلیون تومان) ارائه شود. نایک بیکار نخواهد ماند و به فکر هوشمند کردن سایر وسایلی است که با یک ورزشکار در تماس است، به خصوص لباس هایش.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید