گوشی تاشو سامسونگ نیامده داستان ساز شد

گوشی تاشو سامسونگ ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

از جمله محصولات امسال سامسونگ در کنار گلکسی اس 10، گوشی تاشو سامسونگ بود که صداهای زیادی بلند کرد. اما این گوشی تاشو بعد از چند روز شروع به بازی کرد و ضعف های بزرگی از آن دیده شد که احتمالا می تواند بعد از گلکسی نوت 7 شکستی دیگر برای سامسونگ تلقی شود.

مطلب مرتبط: تعمیرات تخصصی سامسونگ در محل

عدم فروش گوشی تاشو سامسونگ توسط شرکت ها

به تازگی شرکت AT&T نیز از جمله شرکت هایی شد که پول پیش پرداخت کاربرانش را پس فرستاد و گفت اگر می خواهند می توانند به جای گلکسی فولد گوشی دیگری تحویل بگیرند و یا پولشان به آنها بازگشت داده می شود. و اگر مجدد شرکت سازنده (سامسونگ) تایید نهایی بدهد، فروش آن از ابتدا آغاز شده و اولویت با کسانی خواهد بود که قبلا پیش خرید کرده بودند!

گوشی تاشو سامسونگ ، اِلـبان

این گوشی که با 1980 دلار پیش فروش شده، حالا دارد مایع دردسر فروشندگان و به خصوص شرکت سامسونگ می شود.

مشکلات گوشی تاشو سامسونگ چیست؟

معمولا محصولات جدید قبل از اینکه در اختیار مردم قرار گیرد، برای چند هفته در اختیار منتقدین قرار می گیرد تا آن را به صورت کامل تست کنند و در صورت بروز و یا وجود مشکلی آن را گزارش داده و شرکت سازنده بتواند قبل از ارائه همگانی این مشکلات را برطرف سازد. این بار برای گوشی تاشو شانس با سامسونگ یار بود و پیش از اینکه این گوشی به دست مردم برسد، مشکلاتش معلوم شد تا شاهد انفجار و سوختگی مردم در جریان خرابی گلکسی نوت 7 سامسونگ نباشیم.

گوشی تاشو سامسونگ ، اِلـبان

اما این بار مشکل کاری با آتش و انفجار ندارد و مشکل مربوط به چیزی است که گوشی به خاطر آن معروف شده! صفحه نمایش! بله صفحه نمایش گوشی های تاشو سامسونگ در دست منتقدین به شدت ضعیف و شکننده ظاهر شد و همین امر باعث شد تا سامسونگ از ارائه این گوشی تقریبا 2هزار دلاری دست بکشد.

گوشی تاشو سامسونگ ، اِلـبان

حال سامسونگ سعی دارد هرچه زودتر این گوشی شش دوربینه با صفحه نمایش تاشو را روانه بازار کند اما تا به الان خیلی موفق نبوده و تاریخ ها را نتوانسته مطابق وعده اش پوشش دهد.

آخرین اخبار از گوشی تاشو سامسونگ

1398/4/12 بلاخره سامسونگ راه حلی برای مشکل پیش آمده یافته و در صدد است این راه حل را به خط تولید گوشی های گلکسی فولد اضافه کند. اما همچنان وعده ای برای ارائه این گوشی نداده است.

با ما همراه باشید تا آخرین اطلاعات گوشی تاشو سامسونگ را به شما بگوییم.

1398/7/2 – به تازگی شرکت سامسونگ اعلام کرده که به دلیل آهنربای به کار رفته در گلکسی فولد، کاربران نباید سکه یا کلید نزدیک آن قرار دهند! شدت جذب و حرکت می تواند باعث آسیب دیدن گوشی شود. همچنین گفتند به دلیل وجود این آهنربا افرادی که در بدنشان ایمپلنت دارند هم باید فقط با تایید پزشکشان اقدام به خرید این مدل نمایند. در انتها گفته شده که این آهنربای قوی می تواند به کارتهای الکترونیکی نیز آسیب وارد کند!

 

دیدگاهتان را بنویسید