گوشی تاشو و شفاف نتیجه ثبت اختراعی از طرف شرکت ال جی

گوشی تاشو ال جی ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

گوشی تاشو در گذشته نیز به نوبه خودش جالب بود و حالا هم با بزرگ و هوشمند شدن گوشی های موبایل، تاشو بودن مجدد یکی از قابلیت های گوشی ها شده و شرکت های مختلفی همچون سامسونگ و هواوی اخیرا محصولاتی تاشو ارائه کرده اند.

گوشی تاشو ال جی ، اِلـبان

اختراع ال جی در حوزه گوشی های موبایل

تقریبا یک هفته پیش شرکت ال جی اختراعی ثبت کرده که می تواند برای دوستداران تکنولوژی جالب باشد. دستگاهی شفاف با امکان تا شدن از وسط! بدون تا همچون یک تبلت است و وقتی تا می شود در ابعاد یک گوشی می شود (مانند سایر گوشی های تاشوی ارائه شده تا به الان).

گوشی تاشو ال جی ، اِلـبان

شفاف بودن این وسیله در زوایای مختلف کمی متفاوت است، اما این امکان هم وجود دارد که بتوان از دو سمت دستگاه استفاده های مجزا کرد! در حال حاضر با توجه به تصاویر ارائه شده، می توان از صفحات نمایش گوشی تاشو در حالت باز به صورت تصویری پیوسته استفاده کرد و یا آنکه دو صفحه تصاویر و کاربردهای متفاوت داشته باشند.

مطلب مرتبط: تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل در محل

دوربین آن هم به نوبه خودش جالب خواهد بود. یک دوربین معمولی در جلو و دوربینی چند لنزه در پشت آن که با داشتن یک لیزر می تواند تصاویر را به صورت سه بعدی نیز تهیه کند.

از اختراع تا بازار گوشی جدید ال جی 

اگر چه این چیزها خیلی جالب به نظر می رسند، اما تا به بازار برسند و در دستان شما احتمالا راهی طولانی وجود داشته باشد. اما چنین اختراعاتی راه را برای بسیاری از خلاقیت ها باز می کند. تصور کنید شیشه ماشین شما یک صفحه نمایش بزرگ باشد که برای مسیریابی نقشه و جهت روی شیشه آن بیفتد، بدون آنکه اختلالی در دید شما ایجاد کند!

گوشی های ال جی

شرکت ال جی کمی از بازار رقابت گوشی های هوشمند عقب افتاده و سعی دارد تا این بازار را مجدد بدست آورد. البته که ال جی نیز همانند رقیب اصلی اش سامسونگ در بسیاری از بخش های دیگر نیز فعالیت می کند، اما سود و شهرتی که در بازار موبایل هست را نمی توان به راحتی جایگزین کرد.

محصولات ال جی ، اِلـبان

اما چنانچه شما یک گوشی ال جی دارید و دچار مشکل شده است، نگران نباشید. وارد سایت دیجی دُکی به نشانی www.elbaan.com شوید و بعد از ثبت درخواست منتظر تماس کارشناسان دیجی دُکی باشید. بعد از ارائه یک مشاوره رایگان تلفنی، در صورت تمایل شما، برای تعمیر گوشی در محلی که شما می خواهید اقدام خواهند کرد!

 

دیدگاهتان را بنویسید