تعمیرات موبایل در منزل از رویا تا حقیقت!

تعمیرات موبایل در منزل ، البان
نوشته شده توسط البان

این روزها با گران شدن خیلی از اجناس من جمله گوشی های موبایل ، تعمیرات موبایل امری ضروری و بعضا واجب به حساب می آید. اما آیا می توان تعمیرات موبایل در منزل انجام شود؟ در یک کلام بخواهیم جواب بدهیم، باید بگوییم که بله! البان این کار را ممکن ساخته و در ادامه در این رابطه با شما بیشتر خواهد گفت.

تعمیرات موبایل در منزل ، آرزویی ممکن برای همگان!

تعمیرات موبایل بعضا مسئله ای پیچیده است. اما چنانچه تعمیرکاری به اندازه کافی حرفه ای و آموزش دیده باشد، می تواند در حداقل 70-60 درصد موارد موبایل را در جایی به غیر از تعمیرگاه تعمیر کند! این امر شدنی است و برای این حرف اثبات هم وجود دارد.

تعمیرات موبایل در منزل ، البان

تعمیرات را به صورت کلی به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری می توان تقسیم کرد. تعمیرات نرم افزاری که در بدترین شرایط نیاز به یک سیستم دیگری همچون رایانه و اینترنت دارند که با لپتاپ و اینترنت همراه قابل انجام در محل هستند.

در رابطه با تعمیرات سخت افزاری، در 70 درصد موارد، مورد خرابی به گونه ای است که باز هم در محل قابل تعمیر است.

نحوه تعمیر موبایل در منزل

یا باید خودتان تعمیرات یاد بگیرید تا گوشی را در منزل تعمیر کنید و یا باید بتوانید به یک سیستم و گروه حرفه ای اعتماد کنید و کار تعمیرات گوشی خود را به آنها بسپارید. در ادامه این گروه را به شما معرفی خواهیم کرد.

تعمیرات موبایل در منزل ، البان

گروه تعمیرات موبایل البان با افتخار توانسته شعار تعمیرات موبایل در منزل و به طور کلی تر تعمیرات موبایل در محل را به واقعیت تبدیل کند. البان اعلام می کند که تا به این لحظه بیش از 25هزار درخواست ثبتی در سامانه اش را پیگیری کرده و بالای 60 درصد از تعمیرات را در محل انجام داده است.

اما در این روزهای کرونایی باید بیشتر مراقب بود. البان در این زمینه نیز تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند. حتی در روزهایی که بقیه تعمیرگاه های موبایل تعطیل بودند، البان با رعایت تمام امور بهداشتی سعی داشت تا حد امکان کار تعمیرات گوشی موبایل عزیزان را پیش ببرد.

تعداد زیادی از موارد ثبتی هم با یک مشاوره کاملا رایگان، از طریق تلفن و به دست صاحب گوشی انجام شده است!

مزایای تعمیرات گوشی در منزل چه هستند؟

مزایای این کار برای همگان واضح است، اما چند مورد را بصورت خلاصه برایتان می گوییم:

  • امنیت اطلاعات
  • عدم جابجایی بدون دلیل قطعات
  • دور نشدن گوشی از شما
  • استراحت و آسایش در منزل
  • عدم نیاز به یافتن تعمیرکار مناسب

این موارد به همراه بسیاری از موارد دیگر، دلایلی خوب و مناسب جهت انجام تعمیرات موبایل در محل هستند

روند کار البان

اگر گوشی شما آسیب دید و مجبور به تعمیر کردن آن شدید، ناراحت نباشید. کارشناسان البان تعمیرات تخصصصی موبایل را به راحتی و با ارائه گارانتی برای شما انجام خواهند داد، برای ثبت درخواست یا از طریق نوار ابزار زیر اقدام نمایید و یا وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com بشوید. در کمتر از یک دقیقه یک درخواست ثبت کنید و بعد منتظر باشید تا کارشناسی با شما تماس بگیرد. کارشناس ان تعمیرات البان سعی خواهد کرد در وهله اول مشکل شما را تلفنی و رایگان حل کنند. اگر نشد، مشکل که برایش مشخص شد، در صورت رضایت شما و با هماهنگی خود شما، جهت تعمیر موبایل در منزل شما یا هر محل دیگری که بخواهید اقدام خواهد کرد.

تعمیرات موبایل در منزل البان

نگران چیزی نباشید، بعد از تعمیرات حداقل یک ماه مهلت تست و گارانتی دارید و البان در این مدت همواره پشت شما خواهد بود!

در حال حاضر این خدمات به هم میهنان عزیزمان در تهران و کرج ارائه می شود و به زودی منتظر باشید تا استان های بعدی را نیز اعلام کنیم!

ویروس کرونا و تعمیرات موبایل در محل

علائم اولیه در تمام کارکنان البان کنترل و بررسی می شود. چنانچه فردی دارای کوچکترین علائم از ویروس کرونا باشد، به قرنطینه و مرخصی فرستاده می شود. ضمنا تعمیرکاران نیز تمام اصول بهداشتی را هنگام تعمیرات گوشی چه در محل و چه در کلینیک رعایت می کنند.

در این ایام که باید به خاطر ویروس کرونا کمتر از منزل خارج شویم، توصیه داریم حتما این موضوع را رعایت نمایید. واقعا نیازی نیست به خاطر خرابی گوشی، از خانه خارج شوید!

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید