10،000 درخواست تعمیرات موبایل موفق البان

درخواست دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

با افتخار می خواهیم اعلام کنیم که البان ده هزارتایی شد! رسیدگی به بیش از ده هزار درخواست تعمیرات موبایل موفق و اعتماد مردم عزیز حاصل کار شبانه روزی تیم البان و تعمیرکاران گزینش شده در این سامانه است.

درخواست تعمیر موبایل البان

درخواست تعمیرات موبایل البان در دو سالگی

چندی پیش و بعد از نزدیک به دو سال تلاش از 4000 درخواست موفق دیجی دُکی گفتیم و الان با افتخار می گوییم که در 8 ماه اخیر تعداد درخواست های ثبت شده در سامانه دیجی دُکی به بیش از 10،000 عدد رسیده است! این پیشرفت حاصل نشده مگر با تلاش های مستمر گروه دیجی دُکی و اعتماد شما کاربران عزیز.

مطلب مرتبط: تفکیکی 4000 تعمیر ابتدایی اِلـبان

درمیان این درخواست ها تقریبا 56 درصد مربوط به گوشی های اندرویدی بوده و 44 درصد نیز گوشی های آیفون. از دیگر آمار جالب می توان به تعداد مشاوره ها صرفا برای مشکلات نرم افزاری پرداخت، درخواستهایی که با موضوع مشکل نرم افزاری در سیستم ثبت شده اند و با مشاوره رایگان تلفنی مشکلشان حل شده است. تقریبا 15 درصد یعنی 1500 عدد درخواست به این منظور در سیستم ثبت شده است و تکنسین های اِلـبان تحت عنوان دیجی تِک، به تمام این درخواست ها با صبر و حوصله، گام به گام رسیدگی کرده و این مشکلات نرم افزاری را حل کرده اند تا کاربران محترم به دلیل مشکلات نرم افزاری مجبور به مراجعت به بازار نداشته باشند و خودشان به نوعی با کمک دیجی تِک مشکلشان را حل کنند.

مرتبط: راهکار تعمیرات گوشی با اِلـبان به چه شکلی است؟

این استقبال و اعتماد تنها بیانگر یک چیز است و آن این که از امروز وظیفه و مسئولیت ما برای ارائه سرویس های هر چه بهتر و خدمات رسانی بهتر بیش از پیش شده است و باید در راستای کسب رضایت شما عزیزان بیش از پیش تلاش کنیم.

با تلاش برای خدمات بهتر همواره در کنارتان خواهیم بود، درهرمکان درهرزمان!

 

دیدگاهتان را بنویسید