باز هم به روز رسانی دیگری از اپل و این بار ios 10.3.1

به روز رسانی iOS 11
نوشته شده توسط البان

هنور ده روزی از آخرین به روز رسانی اپل نگذشته که این شرکت مجددا یک به روز رسانی دیگر، ios 10.3.1 را ارائه کرده است!

مرتبط: اپل بعد از استیو جابز

این به روز رسانی درواقع همان به روز رسانی ios 10.3 می باشد که در آن تغییراتی از جمله قابلیت یافتن AirPodها (هندزفریهای بی سیم اپل) به وسیله Find iPhone و کاربردهای بیشتر برای سیری ایجاد شده است. تغییرات و بهبودهایی در زمینه های امنیتی نیز ایجاد شده که شرکت اپل به صورت ریز آنها را بیان نکرده!

ios 10.3.1 DigiDoki

ios 10.3.1 DigiDoki

تغییر دیگری که در به روز رسانی 10.3 حائز اهمیت است، تغییر فایلهای دستگاه به فرمت APFS اپل فایل سیستم هست که باعث زیادتر شدن سرعت گوشی میشود. برای آنکه از این ویژگی جدید نهایت بهره را ببرید، بهتر است از گوشی خود با آی تونز بکاپ بگیرید و بعد از نصب به روز رسانی، مجددا فایلها را ریستور کنید. البته گزارشها حاکی از آن است که نیازی به این کار نیست و همان به روز کردن گوشی کافی بوده و فایلها خود تغییر فرمت می دهند.

برای آنکه از تغییر فرمت فایلهایتان مطمئن شوید کافی است فضای خالی گوشیتان را قبل و بعد از به روز رسانی کنترل کنید، این فرمت جدید فایلی فضای کمتری را نیز اشغال می کند و به دارندگان گوشیهایی که با کمبود فضای خالی مواجه هستند توصیه می شود حتما این به روز رسانی را انجام دهند.

حال به روز رسانی 10.3.1 ارائه شده که باگهای موجود در به روز رسانی قبلی در آن حذف شده است.

دارندگان گوشی های آیفون ۵ به بعد، آیپد ۴ به بعد، آیپاد ۶ به بعد می توانند این به روز رسانی را در وسیله خود نصب نمایند

حجم این به روز رسانی تقریبا ۶۱۲ مگابایت است. اما همچون به روز رسانی قبلی، توصیه ما این است که دو سه روزی و یا حتی ده پانزده روزی صبر کنید و بعد وسیله خود را به روز کنید.

خوشحال میشیم اگر از تجربیات خود درباره به روز رسانی جدید به ما و بقیه هم بگین؟ (تغییرات محسوس و نامحسوسی که در گوشی شما اتفاق می افتند)

برای آشنایی بیشتر با روش به روز رسانی آیفون و حتی به روز رسانی با استفاده از اینترنت خط پست مربوط به آن را حتما مطالعه کنید.

4 دیدگاه

  • ای بابااااااااا
    امان از دست این اپل، همین یه هفته پیش 600مگ نازنینمو خرج آپدیت کردن گوشیم کردم. حالا باید دوباره این کار رو بکنم 🙁
    عجب اشتباهی کردم که عجله کردم

دیدگاهتان را بنویسید