تبدیل سلفی به ایموجی به کمک قابلیت جدید اپ گوگل!

سلفی به ایموجی ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

استفاده از ایموجی ها خیلی قبل تر از خط و نوشتار بوده است! بله، در عهد غارنشینی مردم با استفاده از نقاشی ها با یکدیگر ارتباط می گرفتند و برای بیان حالات روحی خود نمی توانستند از خود سلفی بگیرند، بلکه از صورتک ها استفاده می کرده اند! گاهی نیز صورت خود را جوهری کرده و به سنگ میزدند تا به نوعی تبدیل سلفی به ایموجی انجام داده باشند که با خطرات و صدمات خودش همراه بوده است 🙂 اما این روزها ایموجی علاوه بر بیان مطلب، ابزاری شده برای ابراز احساسات و گاهی شوخی و گاهی هم تفهیم بهتر. ایموجی ها به صورت صورتک های از پیش تعیین شده در بسیاری از نرم افزارهای اجتماعی وجود دارند.

مطلب مرتبط: دوربین گوشی موبایل و هرآنچه که باید بدانید

مرحله بعد از ایموجی، استیکرها هستند. استیکرها درواقع ایموجی های قدیمی را به تصاویری جذابتر و جالبتر برای برقراری ارتباط تبدیل کرده اند. اما به لطف نرم افزار اجتماعی Allo گوگل، از این پس این امکان در استیکر های آن به وجود آمده که علاوه بر استفاده از استیکرهای موجود می توانید به وسیله گزینه “Turn a selfie into stickers” از سلفی به ایموجی و استیکر برسید!

سلفی به ایموجی ، اِلـبان

سلفی به ایموجی ، اِلـبان

روند کار ساده است. از خود یک سلفی می گیرید و هوش مصنوعی گوگل چهره شما را پردازش کرده و بر اساس آن حالات مختلف موجود را می سازد. چیزی شبیه به faceapp که پیش تر از این توسط تیم البان برایتان توضیح داده شده است!

 

مرتبط: فیس اپ چیست؟

 

ادعای گوگل این است که هیچ دو چهره یکسانی نمی توانند حالت های یکسان را بوجود بیاورند. گوگل تخمین زده که با ترکیب بینی، چشم، و اشکال صورت موجود در دنیا می توان بیش از 563هزار میلیارد ایموجی یکتا بوجود آورد.

در این نرم افزار گوگل با استفاده از سلفی شما 22 استیکر یا ایموجی مختص شما درست خواهد کرد. بدین وسیله شما حالت مورد نظرتان با استفاده از چهره خودتان به دیگران اعلام خواهید کرد. جیسون کورنول ضمن تاکید بر این مطلب می گوید: چگونه شما حالت خود را با چهره ای غیر از خودتان برای شخصی دیگری می خواهید بازگو کنید؟

حرف این پروژه دقت نیست، بلکه در نهایت چیزی بسیار شبیه به شما درست خواهد شد، که احساسات شما را به شیوه خودتان ابراز خواهد کرد! 🙂

دیدگاهتان را بنویسید