ذخیره کردن استوری، عکس و فیلم از اینستاگرام در تلگرام

اینستاگرام در تلگرام
نوشته شده توسط البان

در اینستاگرام امکانی وجود دارد که افراد از چند فیلم یا عکس یا حتی در لحظه فایلی تحت عنوان استوری درست کرده و به نمایش بگذارند. این استوری ها ممکن است به صورت لایو (زنده) یا بصورت غیر لایو باشند. اما چگونه می توان آن ها را ذخیره کرد؟ در این پست روش ذخیره سازی فایلهای اینستاگرام در تلگرام را به شما آموزش خواهم داد.

مرتبط: ذخیره کردن لایو استوری در اینستاگرام

برای ذخیره کردن استوری:

استوری شخص یا پیجی را که میخواهید ذخیره کنید، باید یوزر (نام کاربری) آن را به طور کامل کپی کنید و یا حفظ کنید. تلگرام خود را باز کرده و دستور @instasave_bot را در بالای کانتکت ها یا بالای چت ها وارد نمایید. وارد بوتی می شوید که در آن می توانید استوری مورد نظرتان را ذخیره نمایید.

اینستاگرام در تلگرام ، اِلـبان

اینستاگرام در تلگرام ، اِلـبان

در فضای بوت، start کنید و بعد نام کاربری صفحه ای را که مورد نظرتان هست به طور کامل بنویسید، به عنوان مثال https://www.instagram.com/elbaancom . چنانچه صفحه مورد نظرتان استوری داشته باشد، به ترتیب شماره زیر مشخصات آن صفحه استوری ها نمایش داده می شوند. با انتخاب هر یک می توانید استوری مورد نظرتان را در قالب یک فیلم دانلود و ذخیره نمایید.

ذخیره کردن عکس و فیلم:

این بوت همچنین امکان ذخیره سازی عکس ها و فیلم های اینستاگرام در تلگرام را مهیا می سازد! در اینستاگرام عکس یا فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید. روی سه نقطه بالای سمت راست آن بزنید و گزینه Copy Share URL را انتخاب نمایید.

اینستاگرام در تلگرام ، اِلـبان

اینستاگرام در تلگرام ، اِلـبان

بعد به بوت داخل تلگرام رفته و در محل نوشتن آدرس، پیست را بزنید. فیلم یا عکس مورد نظرتان به صورت یک فایل جداگانه و تضیحات زیر آن یا همان کپشن آن به صورت جداگانه به نمایش در می آیند. فیلم را دانلود و ذخیره نمایید.

اینستاگرام در تلگرام ، اِلـبان

اینستاگرام در تلگرام ، اِلـبان

ذخیره کردن از یوتیوب:

برای این کار هم مانند بخش قبل کافیست url فیلم مورد نظرتان را کپی و داخل بوت پیست نمایید و فیلم را دانلود کنید.

وقتی وارد بوت شوید با عبارت Credit goes to @soheily98 مواجه می شوید که به نوعی حق کپی رایت برای سازنده این بوت محسوب می شود!

برای آشنایی بیشتر با ترفندها و راهکارهای مختلف در مواجهه با مشکلات اینستاگرام موبایل به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید