اینترنت رایگان برای کاربران همراه اول و ایرانسل به شرط توجه

اینترنت رایگان دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

کاربرانی که از اپراتورهای همراه اول و یا ایرانسل استفاده می کنند از امکانات اینترنت رایگان این اپراتورها می توانند بهره ببرند. در ادامه روش ها و طرح های اینترنت رایگان این دو اپراتور برایتان شرح داده خواهد شد. در زندگی با موبایل بعضا برخی امکانات وجود دارند که باید به موقع آنها را بدانیم و از آنها استفاده کنیم


اخیرا این دو اپراتور به نصب کنندگان اپ های همراه من و ایرانسل من یک گیگ اینترنت یک ماهه رایگان هدیه می دهند.


یکی از بحث های اینترنت رایگان، درواقع کاملا رایگان نیست، بلکه با 50درصد تخفیف همراه است. بله شما با رفتن به داخل سایت های داخلی می توانید با اینترنت 50درصد تخفیف وارد شوید به این معنا که هرقدر که در این سایت ها دانلود داشته باشید، فقط نصف آن محاسبه خواهد شد.


مرتبط: نحوه تنظیم اینترنت یوسیم در انواع اپراتورها


مورد دوم اینترنت رایگان در این دو اپراتور برای کاربرانی است که سیم کارت خود را از معمولی به یوسیم تغییر دهند. با این کار بسته به دائمی یا اعتباری بودن سیم کارتتان 20 یا 15 گیگ اینترنت یک ماهه به شما هدیه داده خواهد شد. اما مهم هست که بعد از تحویل گرفتن یوسیم تنظیمات مربوطه به اتصال اینترنت در یوسیم را در گوشی خود تنظیم کنید تا بتوانید از این اینترنت رایگان استفاده کنید.

اینترنت رایگان اِلـبان

اما مورد سوم اینترنت رایگان درواقع باشگاه فیروزه ای در همراه اول هست. شما با پرداخت های قبضتان به انواع شکل های غیرحضوری ماهانه به ازای هر هزارتومان کارکرد یک امتیاز می گیرید. این امتیازات جمع شده و در باشگاه فیروزه ای با امتیازات خود می توانید خرید کنید که یکی از موارد خرید بسته های اینترنت است. توجه داشته باشید که از سوی همراه اول گفته شده که امتیازات کسب شده تنها تا پایان سال اعتبار دارند و بایستی حتما مصرف شوند. (از طریق اپ همراه من هم می توانید امتیازات و موارد خرید را ببینید)

اینترنت رایگان اِلـبان

اما مورد آخر. اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اپهای همراه من و ایرانسل من را از قدیم ارائه کرده اند. در این اپ ها شما می توانید تمام مسائل مربوط به سیم کارت خود را مدیریت کنید. مبلغ قبض به صورت پایان دوره و میان دوره، میزان مصرف و مقدار باقیمانده بسته های اینترنتی، انواع آوای انتظار و … را ببینید، انتخاب کنید و پرداخت داشته باشید. اما اخیرا این دو اپراتور به نصب کنندگان این اپ ها و کسانی که بعد از نصب اپ به توضیحات اولیه آن ها نگاه کنند یک گیگ اینترنت یک ماهه رایگان هدیه می دهند.


توجه داشته باشید که از سوی همراه اول گفته شده که امتیازات کسب شده تنها تا پایان سال اعتبار دارند و بایستی حتما مصرف شوند


اگر قبلا این اپ ها را نصب کرده اید، ناراحت نباشید، کافی است آن را پاک کنید و مجددا آخرین نسخه آن را نصب کنید. بعد از نصب حتما به توضیحات اولیه آن ها در مورد نحوه استفاده از اپ دقت فرمایید تا یک گیگ اینترنت رایگان هدیه بگیرید!

جهت دانلود این اپ ها به سایت های همراه اول و ایرانسل مراجعه کنید و با توجه به پلتفرم گوشی خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. در صورتیکه علاقه مند بودید و یا سوال بیشتری در خصوص اینترنت گوشی موبایل خود داشتید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

اینترنت گوشی موبایل و نکات مهمی که باید به آن توجه کرد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید