سایز عکس در آیفون را با این سه روش می توانید ببینید

سایز عکس در آیفون
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم آیفون داشته باشید حتما با این مشکل مواجه بوده اید که فضای گوشی شما پر شده اما نمی دانید که کدام عکس را پاک کنید فضای کمتری در گوشی اشغال خواهد شد. برخلاف گوشی های اندروید دیدن سایز عکس در آیفون کمی پیچیده است و این قابلیت به عنوان یک امکان در آیفون وجود ندارد. در ادامه سه روش را برای دیدن حج و سایز عکس در آیفون به شما آموزش خواهیم داد.

 

روش اول: استفاده از نرم افزار تغییر سایز عکس در آیفون

در این روش یک نرم افزار نصب می کنید و به آن اجازه دسترسی به عکس ها و فیلم های خود را می دهید. هنگامی که آن را باز می کنید و عکس را در آن می بینید انواع اطلاعات آن عکس را هم می توانید ببینید که یکی از آن ها حجم و اندازه عکس و فیلم هست.

Image result for photo investigator app icon

نام این نرم افزار Photo Investigator هست و دانلود و نصبش رایگان می باشد.

روش دوم: استفاده از کامپیوتر جهت تغییر اندازه عکس در آیفون 

در این روش شما برای دیدن سایز عکس در آیفون باید آن را به کامپیوتر خود وصل کنید. کمی کار سخت تر هست اما دیگر نیازی به نصب یک نرم افزار اضافی روی گوشی نیست. کافیست وقتی که گوشی خود را به کامپیوتر وصل می کنید وارد فولدر عکس ها و فیلم هایتان بشوید. روی هر عکسی که می خواهید راست کلیک کرده و از طریق گزینه properties می توانید حجم آن را ببینید.

Related image

روش سوم: آپلود کردن عکس جهت تغییر اندازه عکس در آیفون 

در این روش که خیلی هم توصیه نمی شود، شما برای دیدن سایز عکس در آیفون می بایست آن را با اپ ایمیل آیفون به خود ایمیل کنید. وقتی ایمیل خودتان را دریافت می کنید، حجم عکس روی آن نوشته شده است. اما اگر حجم فایل (عکس یا فیلم) خیلی زیاد باشد، که معمولا فیلم ها این گونه هستند، برایتان پیغامی ظاهر خواهد شد که حجم فایل ضمیمه بسیار زیاد است. در این پیغام شما می توانید حجم فایل مورد نظر را ببینید.


مرتبط: بازیابی عکس در آیفون


این بود سه روش برای دیدن سایز عکس در آیفون که به شما توسط کارشناسان اِلـبان آموزش داده شد. چنانچه از در زمینه های دیگری مشکل یا سوالی داشتین، علاوه بر اینکه می توانید در پای همین نوشته نظر خود را بیان کنید، می توانید از طریق سایت مراجعه به صفحه تعمیرات موبایل آیفون  یک درخواست ثبت کنید و منتظر تماس رایگان کارشناسان تعمیرات موبایل البان باشید تا در سریع ترین زمان ممکن متخصصان به شما مشاوره های لازم را ارائه نمایند.

1 دیدگاه

  • با نرم افزار drive از همه چیز راحت تره .فقط کافیه عکس رو شیر کنی تو درایو حجم رو نشون میده
    اون یکیا به درد نخور بود

دیدگاهتان را بنویسید