مشکل not available in your country برای نصب برنامه از گوگل پلی

مشکل not available in your country ، البان
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم گوشی اندروید دارید، حتما گاهی هنگام نصب برنامه از گوگل پلی با مشکل not available in your country مواجه شده اید. پیامی که اجازه نمی دهد شما اپ مورد نظرتان را از گوگل پلی یا همان پلی استور دانلود کنید. این مشکل که از مشکلات نرم افزاری انواع اپلیکیشن موبایل محسوب می شود نیز راه حلی دارد که برایتان شرح می دهیم.

دلیل پدیدار شدن مشکل not available in your country چیست؟

در واقع مشکل not available in your country تنها به این خاطر هست که شما در کشوری زندگی می کنید که برخی اپ ها در آن فیلتر و مسدود شده اند. این مسدودی از سمت خود گوگل هست و ربطی به ایران ندارد. عمدتا هم اپ هایی هستند که در آنها امکان تراکنش مالی وجود دارد.

مشکل not available in your country ، البان

بعضا پیام not available in your country باعث دردسرهای زیادی برای کاربران البان شده و البته که با یک ثبت درخواست و گرفتن مشاوره رایگان تلفنی مشکلشان حل شده است. اما این مشکل گاها خیلی آزاردهنده می شود و درست زمانی که شما می خواهید کار مهمی را با یک اپ انجام دهید، نمی توانید حتی آن را نصب نمایید.

مطلب مرتبط: نصب اپ در گوشی اندروید

اما نگران نباشید، چاره کار بسیار ساده هست. با ما همراه باشید.

نحوه دور زدن مشکل not available in your country و نصب اپ مورد نظر 🙂

مراحل برطرف کردن پیام not available in your country به ترتیب زیر است:

1- اولین اقدام برای دور زدن مشکل not available in your country این هست که شما یا یک وی پی ان خریداری کنید و یا یک ف/ی/ل/ت/ر/ش/ک/ن نصب نمایید. (به دلیل امکان مسدود شدن پست، آن را به این شکل نوشتیم و از شما کاربر محترم پوزش می طلبیم)

مشکل not available in your country ، البان

اما این برنامه تغییر دهنده آی پی چه کاری می کند؟ آی پی مشخص کننده این هست که شما در چه منطقه و نقطه ای از دنیا هستید. با استفاده از وی پی ان، آی پی شما تغییر می کند، گویی دیگر از لحاظ اینترنتی در موقعیت مکانی فعلی خود نیستید!

مشکل not available in your country ، البان

2- بعد از نصب برنامه مذکور، لوکیشن یا همان موقعیت مکانی گوشی خود را خاموش کنید. لوکیشن گوشی از طریق جی پی اس و ماهواره ها کار می کند و هرچند آی پی شما تغییر کرده باشد، اما باز هم این لوکیشن موقعیت شما را لو خواهد داد.

مشکل not available in your country ، البان

3- گوگل پلی را به صورت کامل ببندید و بعد وارد تنظیمات گوشی و سپس بخش اپلیکیشن ها یا اپ ها و یا Apps شوید. اپلیکیشن گوگل پلی یا گوگل استور را پیدا کنید. واردش شوید و به ترتیب کش (cache) و دیتای (data) آن را پاک کنید. بدین ترتیب یکی از مواردی که از این اپ پاک خواهد شد، تاریخچه موقعیت مکانی شما خواهد بود. نگران اطلاعات خودتان نباشید، با این کار چیز مهمی پاک نخواهد شد.

مشکل not available in your country ، البان

4- اپ تغییر دهنده آی پی یا همان ف/ی/لتر/شک/ن خود را فعال نمایید. وقتی اتصال برقرار شد، گوگل پلی را باز کنید و با خیال راحت هر اپی که می خواهید را نصب نمایید.

کلام آخر

اگر با انجام اقدامات فوق، همچنان ایراد not available in your country را داشتید، به هیچ عنوان توصیه نداریم که از جای دیگری اپ مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید، چرا که خطرات زیادی گوشی و اطلاعات شما را تهدید خواهند کرد. احتمالا به عنوان اقدامی دیگر مجبور خواهید شد، سابقه موقعیت مکانی کلی خود را نیز پاک کنید که باید اقدامات مرحله سوم را برای تمام اپ های گوگلی داخل گوشی تان انجام دهید.

چنانچه در هریک از مراحل ذکر شده مشکلی داشتید، بلافاصله وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان تلفنی با شما تماس بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید