مشکلات نرم افزاری موبایل را خودتان رفع کنید

مشکلات نرم افزاری موبایل | تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

سیستم عاملی که روی گوشی سوار است به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید انواع نرم افزارها را روی گوشی خودتان نصب کنید و با هر کدام یک قابلیت جدیدی را به گوشی خود اضافه کنید. همین موضوع باعث ایجاد یک سری مشکلات نرم افزاری موبایل می شود. برای رفع این مشکلات همیشه لازم نیست تا به تعمیرکاران مراجعه کنید. البان این گونه مسائل مربوط به مشکل گوشی را به شما آموزش می دهد.

انواع مشکلات نرم افزاری موبایل چه هستند؟

مشکلات نرم افزاری موبایل می توانند از خود نرم افزار و سیستم عامل گوشی باشند یا بر اثر نصب برنامه های جانبی رخ دهد یا که در خود آن برنامه ها دچار مشکل شوید.

مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی ، کند شدن گوشی و … ممکن است از سیستم عامل و نرم افزار اصلی گوشی باشند که می توان با یک سری اقدامات نرم افزاری آنها را مرتفع نمود.

مشکلات نرم افزاری موبایل | تعمیرات موبایل البان

گاهی نصب کردن اپلیکیشن های مختلف می تواند سبب ایجاد خرابی و مشکلات در گوشی شوند. ممکن است چند نرم افزار با یکدیگر تداخل کنند و کارآیی گوشی خراب شود.

برخی اوقات نیز افراد مشکلاتی در خود نرم افزارها دارند، اینکه چگونه در اینستاگرام استوری بگذارند، چگونه تلگرام خودشان را بدون نیاز به اپ های دیگر فعال کنند و … این مسائل نیز زیاد رخ می دهند و می توان آنها را نیز به راحتی رفع کرد.

البان چگونه مشکلات نرم افزاری موبایل من را حل خواهد کرد؟

شما با البان به دو روش می توانید مشکلات نرم افزاری خود را حل نمایید:

راه حل اول برای برطرف شدن مشکلات نرم افزاری موبایل 

با توجه به سامانه تعمیرات موبایل البان و تعدد درخواست های کاربران، ما می دانیم بیشترین مشکل کاربران عزیز چه هستند. بر اساس همین درخواست ها و یا کامنت هایی که افراد پایین پست ها می نویسند، سعی داریم تا در قالب مقالات آموزشی رایگان مشکلات و راه حل آنها را بیان کنیم تا افراد بتوانند به راحتی مشکل را حل نمایند.

این مقالات از طریق سرچ در گوگل یا سرچ در بلاگ قابل یافتن هستند. اگر نکته ای بود که در میان مقالات پیدا نمی کردین، می توانید از ما بخواهید تا برایتان توضیح دهیم یا پستی مناسب برای آموزش آن برایتان ارائه دهیم.

می توانید مشکلات خود را از طریق پشتیبانی آنلاین سایت، دایرکت در اینستاگرام و یا کامنت در پایین پست ها بیان کنید تا برای حل مشکلتان اقدام نماییم.

راه حل دوم با کمک البان و به صورت کاملا رایگان!

اگر با استفاده از مقالات و آموزش های نوشتاری قادر به حل مشکل نرم افزاری خود نبودید، می توانید از مشاوره رایگان تلفنی البان کمک بگیرید. وارد سایت البان شوید و یک درخواست ثبت کنید. کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و راهنماییتان خواهند کرد.

مشکلات نرم افزاری موبایل | تعمیرات موبایل البان

اگر خودتان بتوانید با راهنمایی کارشناسان مشکل را حل کنید، علاوه بر اینکه بدون پرداخت هزینه مشکلتان را حل کرده اید، یک نکته جدیدی را هم یاد گرفته اید.

اگر الان هم مشکل دارید و مقاله ای برایش نیافته اید، هم می توانید پایین این نوشته یک کامنت بنویسید و هم از طریق ثبت درخواست و مشاوره رایگان نسبت به حل مشکلتان اقدام نمایید. ما در البان تعمیر گوشی آیفون، تعمیر گوشی سامسونگ، تعمیر گوشی هواوی، تعمیر گوشی شیائومی و … را انجام می دهیم.

19 دیدگاه

  • سلام
    حافظه گوشی 0.00B/0.00B نشان میده.گالری باز نمیشه و ..
    ممنون میشم کمکم کنید

    • سلام
      این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد. مربوط به حافظه اصلی گوشی است یا حافظه جانبی؟ اگر حافظه جانبی باشد، یا حافظه درست سر جایش نیست، یا خود حافظه سوخته و یا جایگاهش مشکل پیدا کرده است.
      لطفا یک درخواست در سامانه تعمیرات موبایل البان ثبت کنید تا کارشناسان به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند
      https://elbaan.com/repair/

  • سلام
    گوشی من سامسونگ گلگسی اس4 هست
    و تا الان با خط ایرانسل کار میکرده ولی الان ک خط همراه اول خریدم و میزارم تو گوشی اصلا نمیخونش و در نهایت مینویسه emergency calls

    • سلام
      مجدد سیم کارت ایرانسل را داخل آن بگذارید
      ممکن است نیاز باشد به سیم کارت جدید انتقال مالکیت بدهید تا رجیستری گوشی کار کند
      ضمنا آیا از سالم بودن سیم کارت همراه اولتان مطمئن هستید؟

  • سلام بنده تبلت S7 سامسونگ دارم که هم اندروید و هم office microsoftنسخه پیشفرضش به روز هست ولی علیرغم اینکه از دو تا اکانت gmail و outlook استفاده کرده و از طریق اونها در حساب کاربری آفیس وارد شدم اما برای ویرایش فایلهای آفیس پیغام میده که نیاز به ایجاد حساب کاربری و اشتراک در microsoft365 دارم وقتی هم روی ایجاد حساب کاربری پیغام قرارداده سده در آفیس میزنم فقط شروع میکنه به یه صفحه مشابه کار کردن و پیغام میده “در حال بارگیری” و علیرغم ساعتها معطلی و اینترنت پرسرعت اتفاقی نمی افته (حتی با فیلترشکن و تغییر IP امتحان کردم) باز نشد چکار کنم که رفع مشکل بشه

    • سلام
      روی رایانه به سایت آفیس بروید و سعی کنید در اونجا اکانت ایجاد کنید و بعد روی تبلت وارد کنید. اگر باز هم روی لودینگ گیر کرد، برنامه را ببندید و مجدد باز کنید

  • ضمنا بنده مدتی پیش دقیقا همین نسخه و ورژن آفیس را روی گوشی سامسونگ s10 نصب کردم اون موقع هم کلی دردسر کشیدم ولی یادم نمیاد چطوری بعد کلی زحمت تونستم فعالش کنم با قابلیت ویرایش

  • سلام، وقتی با یک سیم کارت در حال مکالمه هستم سیم کارت دوم کسی نمیتونه تماس بگیره و هیچ اعلانی به من نمیده که در انتظار مکالمه هستند؟

  • سلام، اگه گوشی‌مون رو فلش کنیم تمام اطلاعاتش پاک می‌شه؟ راهی نیست که بشه فلش کرد ولی اطلاعات از بین نره؟

    • سلام
      فلش کردن یعنی همین، یعنی همه چی مثل روز اول بشه، باید از اطلاعات مهمتون پشتیبان گیری کنید و بعد از فلش کردن مجدد روی گوشی بریزید

  • سلام
    کندی گوشی مرتبط با مشکل نرم افزاری هست یا مشکل سخت افزاری می تونه باشه ؟ ممنون می شم کمک کنید.

    • سلام
      هر دو حالت می تونه باشه. اگر برای نرم افزاری همه کارها را امتحان کردین و مشکل برطرف نشد، بعد از پشتیبان گیری از اطلاعات مهم می توانید گوشی را فکتوری ریست کنید تا ببینید که آیا مشکل حل می شود یا خیر. اگر با فکتوری ریست هم درست نشود، گزینه بعدی فلش زدن هست که کمی می تواند مشکل باشد و یا مشکل سخت افزاری باشد که تعمیرکاران باید آن را بررسی کنند.

      اگر شما هم دچار چنین مشکلاتی هستین، یک درخواست رایگان در سامانه تعمیرات البان به نشانی https://elbaan.com/ ثبت کنید تا کارشناسان البان به صورت تلفنی و رایگان به شما مشاوره ارائه دهند

  • سلام حافظه داخلی گوشی 0.00B شده و گالری اینها باز نمیشه و……

    اصلا انگار گوشی حافظه نداره

    • سلام
      ممکنه که هارد گوشی آسیب دیده باشد. یک مرتبه آن را فکتوری ریست کنید و ببینید که درست می شود یا خیر. اگر درست نشد، احتمال خرابی هارد در آن زیاد است

  • سلام وقت بخیر
    گوشی سامسونگ گلگسی star s5280 هستش و حافظه 0.00 شده است گالری اینها هم باز نمیشه ریست هم شد ولی درست نشد
    طبق گفته شما.، احتمال خرابی هارد هست
    ببخشید شما هارد رو تعمیر یا تعویض می کنید؟
    و هارد مدل این گوشی رو دارید؟
    باتشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید