به صورت آفلاین در اینستاگرام باز هم می توان کارهایی انجام داد

OffInstaAndroid-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

در کنفرانس تولیدکنندگان سالانه فیس بوک، اعلام شد که کاربران اندروید، در حالت آفلاین در اینستاگرام باز هم می توانند به دیدن عکس ها و فیلم ها و بعضی کارهای دیگر ادامه دهند. ضمنا با آمار و ارقام اعلام شد که محبوبیت استوری اینستاگرام نیز از اسنپ چت جلو زده است.

مطلب مرتبط: مشکلات مربوط به اینستاگرام

با زیاد شدن هر ماهه تعداد کاربران اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفت تا کاربران بتوانند در حالت آفلاین در اینستاگرام فعالیت هایی داشته باشند. هنگامی که یک کاربر اندرویدی از آنتن اینترنت دور می شود و به اصطلاح به حالت آفلاین می رود، همچنان می تواند عکس ها و فیلم هایی را که قبلا دانلود شده اند را ببیند و حتی آنها را لایک کند و برایشان کامنت نیز بگذارد. ضمنا علاوه بر این کارها می تواند پست های مورد علاقه اش را ذخیره هم بکند و حتی کاربران دیگر را لیو یا اصطلاحا unfollow کند.

آفلاین در اینستاگرام ، البان

آفلاین در اینستاگرام ، اِلـبان

به محض اینکه کاربر اندرویدی مجددا به اینترنت دسترسی پیدا کند تمام تغییراتی را که در حالت آفلاین در اینستاگرام انجام داده است اعمال می شوند. پروفایلهایی را که هم در حالت آنلاین دیده در حالت آفلاین نیز می تواند ببیند.

البته در مورد استوری در حالت آفلاین صحبتی نشد اما به نظر می رسد که اینستاگرام برای آنکه از اسنپ چت عقب نیفتد این پشتیبانی آفلاین را نیز اضافه خواهد کرد.

این امکان جدید اینستاگرام به کاربران در کشورهایی نظیر ایران که اینترنت در خیلی جاها ممکن است قطع شود کمک کند تا بیشتر از اینستاگرام لذت ببرن. البته یک اقدام مناسب دیگر اینستاگرام می تواند تولید یک ورژن سبک از اینستاگرام باشد که میزان داده کمتری را دانلود می کند، چرا که در حال حاضر این اپ اجتماعی حجم داده زیادی را دانلود می کند و خرج فراوانی روی دست استفاده کنندگان می گذارد.

به نظر شما این اقدام اینستاگرام چقدر برای شما مفید خواهد بود؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید