آیفون با مودم ضعیف نمی تواند از LTE گیگابیتی استفاده کند

آیفون با مودم ضعیف
نوشته شده توسط البان

امروزه سرعت اینترنت روز به روز در حال افزایش است. برای آنکه صاحبان گوشی ها بتوانند از این سرعت بالا بهره ببرند لازم است مودم تعبیه شده داخل آنها هم قابلیت اتصال به این اینترنت را داشته باشد. در حال حاضر آیفون با مودم ضعیف و کم سرعتی که دارد نمی تواند به این نوع اینترنت پرسرعت وصل شود و احتمالا آیفون 2017 نیز به این مودم ها تجهیز نشوند!


مرتبط: اینترنت نسل 4.5 چیست؟


شرکت اینتل که قطعات و مودم ها شرکت اپل را تولید می کند، در تولید مودم های LTE گیگابیتی ضعیف بوده و به احتمال بسیار قوی نمی تواند این مودم های پرسرعت را برای نصب روی آیفون های 2017 آماده کند. این در حالی است که شرکتی همچون سامسونگ از مودم های کوالکام بهره می برد که به راحتی مودم های با سرعت بالا طراحی و تولید کرده و گوشی ها و کاربران سامسونگی می توانند از این سرعت بالای اینترنت لذت ببرند.

آیفون با مودم ضعیف

آیفون با مودم ضعیف

شرکت اپل در گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس خود از مودم های هر دو شرکت کوالکام و اینتل استفاده کرده، که چون سرعت مودم های اینتل کمتر بودند، مجبور شد سرعت مودم های کوالکام را نیز کم کند که باعث اعتراض و قطع همکاری کوالکام با اپل شد.


مرتبط: دیدن مقدار عددی قدرت سیگنال آنتن در گوشی های آیفون


در حالی که در بسیاری از کشورها از جمله ایران گسترش اینترنت سرعت بالای نسل 4 و 4.5 بسیار چشمگیر است، گوشی های آیفون با مودم ضعیف درآمد اپل را کاهش خواهند داد و فروششان احتمالا کم خواهد بود! باز هم اگر آنتن دهی گوشی آیفون شما دچار مشکل است و نیاز به تعمیر دارد می توانید ابتدا از مشاوره رایگان سامانه تعمیرات موبایل البان استفاده کنید و در صورت نیاز تعمیرات گوشی خود را به آنها بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید