شاتل موبایل ، اپراتور چهارم، اولین اپرتور Full MVNO در ایران، با پیش شماره 0998 در راه بازار!

shatel-mobile-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

سیمکارتهای شاتل موبایل ، به عنوان اولین اپراتور واقعی Full MVNO ایران، به زودی با پیش‌ شماره جدید 0998 وارد بازار کشور خواهند شد و به نوعی اگر همچون برخی اپراتورها شکست نخورد، می توان از آن به عنوان اپراتور چهارم نام برد.

مرتبط: تعرفه اپراتورها

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل که از زیرمجموعه های شرکت اینترنتی شاتل می باشد، توانسته از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO) را کسب نماید و بدین ترتیب اولین شبکه نسل جدید اپراتور تلفن همراه ایران را راه اندازی کند. سیم کارتهای این نسل جدید امکان برقراری مکالمه، تبادل پیامک و همچنین دسترسی به اینترنت نسلهای 3، 4 و 4.5 را نیز دارد.

مرتبط: 4G

اپراتور مجازی نوع اول در مقایسه با اپراتورهای مجازی نوع دوم (Light MVNO)، دارای همه امکانات، تجهیزات فنی و هسته مشبکه تلفن همراه بوده و با به کارگیری زیرساخت رادیویی کشور می تواند خدمات خود را به مشتریان و مشترکینش ارائه دهد.

مطلب مرتبط: آنتن گوشی و تعمیر مشکلات آن

بر طبق پروانه اعطا شده به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، این شرکت بعنوان اپراتور خدمات سیار گروه شرکت‌های شاتل، به زودی خدمات مبتنی بر نسل‌های جدید شبکه تلفن همراه خود را در قالب سیم‌کارت‌هایی با نام تجاری «شاتل موبایل» به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه خواهد کرد.

ShM_Simcard_DigiDoki

سیمکارت شاتل موبایل، اِلـبان

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، این اپراتور همچون اپراتورهای دیگر خدماتی نظیر ارسال پیامک و برقراری مکالمه و همچنین اتصال به اینترنت خط نسل های موجود را دارد و علاوه بر اینها طبق گزارش منتشره از این شرکت طرح ها و خدمات ویژه محتوایی و ارزش افزوده با کیفیت شاتل را نیز در اختیار مشترکینش قرار خواهد داد.

همچنین این شرکت مدعی شده است که از ابتدا در تمام نقاطی تحت پوشش خود خدمات اینترنت پر سرعت بر پایه TD LTE را به صورت یکپارچه به کاربرانش ارائه خواهد نمود.

مرتبط: LTE-A

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شده است.

شما خواننده عزیز تحت چه شرایطی حاضر خواهید بود دست از اپراتورهای قبلی خود کشیده و سراغ این اپراتور جدید و نوپا بروید؟

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید