اپلیکیشن های فروش هر روز محبوب تر از دیروز و گزینه اول بسیاری از کاربران موبایلی

Market-apps-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

امروزه تقریبا 90درصد افراد جامعه حداقل یک وسیله هوشمند جهت اتصال به اینترنت دارند. گوشی های موبایل در این آمار در جایگاه بالایی هستند. به گونه ای که طبق آمار منتشره از موسسه Deloitte نفوذ گوشی هوشمند در انگلستان 81 درصد بوده و بسیاری از این افراد از اپلیکیشن های فروش در گوشی هوشمند خود برای خرید استفاده می کنند. طبق آمار منتشره از موسسه تحقیقات بازار GfK تقریبا 45درصد از خریدها دارای یک فعالیت موبایلی همچون بررسی، مقایسه و یا انجام خرید بوده اند. این آمار برای افراد بین 18 تا 24 سال بیشتر بوده و نزدیک به 57 درصد می شود. این آمار است که باعث شده تا فروشندگان به سمت راهکارهای موبایلی برای فروش بیشتر بروند.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

اما سوالی که مطرح است این است که اینترنت در موبایل اهمیت دارد و یا اپلیکیشن های فروش ؟ در ابتدای کار اپلیکیشن های فروش استقبال چشمگیری از آنها شد. اما با زیاد شدنشان و یک شکل و یکنواخت شدن آن ها و از طرفی جذاب و جالب بودن نمونه تحت وب آنها، کاربران کم کم از این اپلیکیشن ها به سمت وب در حال حرکت هستند. بنابراین برندها باید با بروز و جذاب کردن اپلیکیشن های فروش خود بر محبوبیت خود بیافزایند.

اما چرا انقدر روی اپلیکیشن های فروش تاکید می کنیم؟ طبق آمار منتشره در سال گذشته میلادی ترافیک اینترنت روی موبایل (گوشی و تبلت) سهم 51.3درصدی و روی کامپیوترهای شخصی 48.7درصد بوده است. و عمده مصرف در موبایل ها روی اپلیکیشن های تحت وب بوده اند. بنابراین اپلیکیشن ها دارای محبوبیت خاصی برای کاربران بوده و زمان زیادی را در آنها سپری می کنند. بر اساس گزارش گوگل میزان جست جوی اینترنتی از روی موبایل در سال گذشته 48درصد و در کامپیوترهای شخصی 26درصد بوده است. در این میان اپلیکیشن های اینترنتی دارای سهم بالایی و تقریبا دوبرابر حالت مصرف عادی را به خود اختصاص داده اند.

با توجه به آمار و ارقام ذکر شده، یک فروشنده خوب علاوه بر محصول خوب، نیاز به اپلیکیشنی برای فروش هم دارد، اپلیکیشنی که هم کالایش را خوب معرفی کند و هم کاربر در آن احساس خوبی داشته باشد و از خریدش لذت ببرد.

شما تا چه حد از خریدهایتان را با اپلیکیشن های فروش انجام می دهید؟

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید