تعمیرات تخصصی موبایل ، مشکلات آن در ایران به همراه راهکاری ساده و خلاقانه

تعمیرات موبایل با البان
نوشته شده توسط مدیر سایت اِلبان

گوشی موبایل به طور قطع یکی از پرکاربردترین وسایل همراه افراد است؛ حتما برای شما و اطرافیانتان هم اتفاق افتاده که گوشی دچار مشکلی شود که نیاز به تعمیرات تخصصی موبایل داشته باشد و با توجه به کاربرد زیاد گوشی در زندگی روزمره و اهمیت آن، این موضوع می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. البان در ادامه ضمن ارزیابی مشکلاتی که برای تعمیر موبایل در ایران با آن درگیر هستید؛ راهکار جالبی را نیز در این خصوص توضیح می دهد.

تعمیرات موبایل و مشکلات آن در ایران؟

شروع دردسر 

داستان می تونه از به راحتی از افتادن گوشی و شکستن صفحه ال سی دی اون اتفاق بیافته؛ برای خیلی از ما این شروع یک فرآیند سخت و زجر آور هست چراکه وقتی موبایل شما خراب می شه احتمالا در ابتدا از اطرافیان و دوستان سراغ یک تعمیرکار خوب را می گیرید. بعد از پیدا کردن یک تعمیرکار موبایل خوب (که کاری بسیار مشکل است) باید وقت بزارید و خود را به او برسانید. گوشی را تحویل دهید، زمانی تعیین شود برای تعمیر گوشی و بعد در روز موعود بروید و گوشی تعمیر شده خود را تحویل بگیرید.

نگرانی های تعمیر گوشی موبایل

تعمیرکاران سطح شهر قاعدتا همگی باید تخصص لازم تعمیراتی را داشته و به انجام بهترین خدمات متعهد باشند. اما شما از میزان تخصص و تعهدشون اطلاعات کافی ای رو ممکنه نداشته باشین علاوه بر این بعد از این که گوشی خودتون رو بهشون می دین نگرانی های دیگه ای هم وجود داره مثلا  در رابطه با امنیت اطلاعات داخل گوشی، تغییرات غیر لازمی که ممکنه اعمال کنن و یا برداشتن قطعات اصل و گذاشتن قطعات تقلبی روی گوشی  حسابی نگران خواهید بود.

تعمیرات موبایل البان

علاوه بر همه اینها از طرفی شما برای تعمیرات موبایل خود باید حداقل دو روز به مدت چند ساعت وقت بگذارید و تا محل تعمیرکار بروید (یک بار برای تحویل گوشی موبایل و بار دیگه برای تحویل دادن گوشی) . در فاصله بین تعمیرات هم دسترسی به گوشی خود ندارید. در این ترافیک سنگین و هزینه های رفت و آمد، برای یک تعمیرات ساده باید کلی وقت و هزینه صرف کنید.

اما می توان تمام اینها را به نحوی دیگر انجام داد!

تعمیر تخصصی موبایل با یک کلیک

تعمیرات موبایل البان همگی مشکلات فوق رو حل کرده، به این فکر کنید که اگر خدای ناکرده گوشی موبایلتان خراب شد، اصلا نیازی به انجام کارهای ذکر شده در بخش قبل نداشته باشید. در خانه یا محل کار خود روند عادی زندگی تان را پیش ببرید. شخصی مطمئن، متخصص و تایید شده بیاید گوشی شما را تعمیر کند و از یک  تا شش ماه خدمات ارائه شده را به همراه قطعاتی که مصرف شده گارانتی کند! و شاید بخش جذاب قضیه این باشد که شما همانقدری پرداخت می کنید که باید به تعمیرکار داخل مغازه یا بازار پرداخت می کردید!! آیا واقعا این عملی است؟

تعمیرات موبایل البان

مجموعه تعمیرات البان با انجام بیش از بیست و پنج هزار درخواست تعمیرات موبایل موفق تا به الان کار تعمیرات تخصصی موبایل را از یک کار پر دردسر به کاری ساده تبدیل کرده است!

اگر مشکلی برای گوشی تان پیش آمد، اصلا نگران نباشید. فورا وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com بشوید و یا از طریق لینک زیر در عرض 30 ثانیه یک درخواست ثبت کنید (فقط چند تا کلیک و نام تلفن). در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناس متخصصی با شما تماس خواهد گرفت. بعد از ارائه یک مشاوره کوتاه، مشکل گوشی را با کمک شما یافته و به شما اعلام هزینه می کند. اگر مایل بودید، تایید کرده، ساعت و آدرس می دهید و تکنسین مربوط در زمان تعیین شده به محل درخواستی شما مراجعه کرده و گوشی شما را مثل روز اول می کند.

صفحه درخواست تعمیرات موبایل البان

مشاوره رایگان تعمیرات تخصصی موبایل

اگر هم مشکل نرم افزاری گوشیتون داشته باشه، کارشناسان تعمیرات موبایل البان به رایگان مشاوره های لازم رو بهتون ارائه می دن و شما لازم نیست برای این راهنمایی ها پولی رو پرداخت کنید، حتی هزینه تلفن هم نمی خواد بدین چراکه این کارشناسان البان هستن که با شما پس از ثبت درخواستتون باهاتون تماس می گیرن.

مطالب مرتبط:  آشنایی با مرکز تعمیرات موبایل در محل البان

8 دیدگاه

  • تعمیرات موبایل در ایران با حذف علائ الدین محشر میشه. چقدر خوبه که تعمیرات موبایل رو به این شکل ارائه می دید. البته من نمیدونم که واقعا چقدر تعمیر موبایل در محل محقق میشه. اما مشکل نرم افزاری من به راحتی حل شد. ممنون که تماس گرفتید و مشکل منو البته رایگان حل کردید

  • گارانتی یک ماهه تعمیرات موبایل شما به چه شکل است؟ مثلا اگر صحفه نمایش من تعمیر بشه و در همین مدت دچار مشکل بشه ، شما مجدد تعمیرات موبایل رو رایگان انجام می دید؟

    • سلام
      طبق تحقیقات به عمل آمده، چنانچه قطعات الکترونیکی مشکلی درونی داشته باشند، نهایتا تا بعد از حداکثر یک ماه استفاده معلوم خواهد شد. تیم البان سعی دارد بهترین قطعات را به کار ببرد، اما وجود چنین مشکلات درونی قطعات که از ابتدا معلوم نیستند، اجتناب ناپذیر هستند. بنابراین، چنانچه پس از دریافت خدمات البان، خدای ناکرده مشکلی پیش آمد، بلافاصله باید مراتب را به اطلاع واحد گارانتی البان، شماره تماس 66862214، تا بعد از کارشناسی های مربوطه اقدامات مقتضی صورت گیرند.

  • سلام وقت بخیر
    مدل گوشیم ایفون 6 گاهی اوقات از قسمت اسپیکرها صدای سوت میاد علتش چی میتونه باشه؟!

    • سلام
      وقت شما هم بخیر
      باید بررسی بشه، در چه زمان هایی این صدا می آید؟ میتونه ناشی از الکل باشه یا هر دلیل دیگری
      نیاز به بررسی هست
      در سامانه البان به نشانی https://elbaan.com/repair/ یک درخواست رایگان ثبت کنید تا راهنماییتون کنند

دیدگاهتان را بنویسید