تماس ماهواره ای ثریا با گوشیت، وقتی سیم کارتت آنتن نمیده!

Thuraya DigiDoki
نوشته شده توسط البان

حتما فیلم های هالیوودی و بحث تماس ماهواره ای را در آنها دیده اید. مخصوصا فیلم های اکشن و پلیسی همچون جیمز باند که در هر نقطه ای از دنیا به راحتی توانایی برقراری تماس تلفنی را با موبایل در دستش دارد. آیا دوست ندارید تا شما هم چنین امکانی را داشته باشید؟

شرکت ثریا (Thuraya) کاورهای ست سلیو و ست سلیو پلاس (SatSleeve) را به ترتیب برای گوشیهای آیفون و اندرویدی روانه بازار ساخته است. وقتی گوشی خود را در این کاورها می گذارید، بدون در نظر گرفتن اینکه کجا هستید به راحتی می توانید از طریق ماهواره تماس برقرار کنید، ایمیل های خود را چک کنید، پیامک بدهید، نرم افزارهای اینترنتی را اجرا کنید و خلاصه هر کاری که وقتی آنتن گوشی بود می توانستید انجام دهید، الان بدون آنتن و تنها با استفاده از این کاورها می توانید انجام دهید.

SatSleeve-DigiDoki

تماس ماهواره ای با ست سلیو، اِلـبان

البته درست است که امکانات تازه ای به شما خواهد داد اما هزینه آن هم خیلی کم نیست، این کاورها حدودا 500 دلار قیمت دارند و ضمنا نرخ استفاده از آنها نیز خیلی ارزان نیست، اما در مواقع اضطرار گزینه بسیار خوبی به شمار می آید.

satsleeve+-DigiDoki

تماس ماهواره ای با ست سلیو پلاس، اِلـبان

این کاورها سیم کارت مختص به خود و باطری جداگانه دارند. یکی از محاسن دیگر ست سلیو پلاس این است که حتی بدون گوشی هم می توانید برای گرفتن کمک با SOS تماس بگیرید و در مدل آیفونی آن یک دکمه اورژانسی وجود دارد که بدون گوشی هم میتوانید به یک شماره از قبل تعیین شده تماس حاصل نمایید. مدل آیفونی آن با باطری حدود 180 گرم و مدل اندرویدی آن حدود 260 گرم وزن دارند. این کاورها با یک دفترچه راهنمای چند زبانه همراه هستند که از سیر تا پیاز نحوه استفاده از آنها در آن توضیح داده شده است. پوشش ماهواره ای ثریا تقریبا در دو سوم دنیا برقرار است.

4 دیدگاه

  • با توجه به فیلمهای پلیسی تلویزیونی، با این مدل تماس ماهواره ای، دیگه پلیس نمیتونه تماس گیرنده رو ردیابی کنه؟

    • مطمئنا زمانی یک تکنولوژی در اختیار کاربران عمومی قرار می گیرد که سیستمهای ردیابی و مسائل امنیتی مربوط به آن هم درست شده باشند در اختیار دولتها و سازمانهای امنیتی موجود باشند.

    • نه چون تو بوسیله ما۶واره مستقیما در ارتباط هستی و ربطی به کنترل دولت نداره .چون تو از شبکه مخابرات زمینی سرویس و خط نمیگیری که دولت کنترات کنه خودت مستقیما از طریق ماهواره در ارتباط هستی و دولت هیچ نقشی و کنترلی روی ان نداره و براحتی میتونی بدون فیلتر از اپلیکیشنهتی تلگرام واتس اپ و اینستا با صرفت بالا و بدون محدودیت و بدون فیلتر با خیال راحت استفاده کنی…

دیدگاهتان را بنویسید