تلگرام به روزتر شد!

Custo Themes DigiDoki
نوشته شده توسط البان

به روز رسانی جدید تلگرام که در حال حاضر برای کاربران اندرویدی و کامپیوتری تامین شده است، آمد. در یک کلام بخواهیم در مورد این به روز رسانی بگویم باید بگم، طراحی تم (custom themes).

dark telegram theme DigiDoki

تم تاریک، اِلـبان

دارندگان گوشیهای اندرویدی و آنهایی که تلگرام را روی کامپیوترشان نصب کرده اند کافی است به بخش تنظیمات و قسمت themes بروند. تلگرام یک حالت تاریک برای آن دسته از کسانی که دوست ندارند صفحه نمایششان بیش از حد روشن باشه قرار داده. این حالت برای کار کردن با این نرم افزار در شب و تاریکی مناسبتر است و به چشم آسیب کمتری می رسد.

custom theme DigiDoki

طراحی تم، اِلـبان

در این به روز رسانی تلگرام این امکان را هم فراهم کرده که شما طبق سلیقه خودتان تم بسازید و حتی آن را با بقیه به اشتراک بگذارید. از طریق تایپ دستور @AndroidThemes در بخش پیغام می توانید به کانالی که در آن تمهای طراحی شده توسط دیگر کاربران گذاشته شده دسترسی پیدا کنید و تم خودتان را نیز در آن ببینید.

custom theme 2 DigiDoki

طراحی تم2، اِلـبان

دیگر کاربران از جمله کاربران اپلی باید یکی دو هفته ای صبر کنند تا این امکان به آنها هم اضافه شود.

مطلب مرتبط: اگر تلگرام موبایل شما دچار مشکل شده است حتما این مقاله را بخوانید. 

منبع: Telegram

2 دیدگاه

  • به نظر من که این خیلی ویژگی خاصی نیست که تلگرام اضافه کرده، کاش یه چیزی اضافه می کرد که میشد باهاش جلوی پستهای تبلیغاتی رو گرفت! مثل پیامکهای تبلیغاتی که پدرمونو درآوردند!
    الآن خود آیفون یه ویژگی داره که میشه به حالت شب رفت و صفحه تاریک بشه تا بشه از همه چی در تاریکی شب بدون آزار دیدن چشم استفاده کرد!

دیدگاهتان را بنویسید