آیا فراموشی رمز اپل آیدی راه حلی دارد؟ بله به شرطها و شروطها!!

فراموشی رمز اپل آیدی دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

درخواست های زیادی در سامانه البان در خصوص تعمیرات موبایل آیفون ثبت شده که به دلیل فراموشی رمز اپل آیدی نمی توانند از گوشی خود به درستی استفاده کنند و یا اپ های خودشان را به روز کنند. نگران نباشید، راه حل های زیادی برای فراموشی رمز اپل آیدی اما به یک شرط، که در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

در ابتدا باید تاکید کنم اگر شما هم از کارتی که فروشنده برای اپل آیدی و رمزش به شما فروخته استفاده می کنید، همین الان برای خودتان یک اپل آیدی بسازید و اپل آیدی خریداری شده را پاک کرده و از گوشی خود حذف کنید و اپل آیدی جدید را که با ایمیل خودتان ساخته اید روی گوشی پیاده کنید. این توصیه را خیلی جدی بگیرید!

فراموشی رمز اپل آیدی اِلـبان

اما در صورت فراموشی رمز اپل آیدی چه باید کرد؟ به سایت https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid که مخصوص فراموشی رمز اپل آیدی است بروید. اپل آیدی خود را وارد کنید. در مرحله بعد از شما پرسیده می شود که می خواهید رمز خود را تغییر دهید و یا سوالات امنیتی خود را. گزینه اول مربوط به تغییر رمز را انتخاب کنید.


مطلب مرتبط: آموزش رایگان و بسیار ساده ساختن اپل آیدی با ایمیل خود


در مرحله بعدی به شما دو راه برای تغییر رمزتان ارائه می دهد. یکی به واسطه ایمیل (همان ایمیل اپل آیدی شما) و دیگری به واسطه پاسخ دادن به سوالات امنیتی خودتان. اگر اپل آیدی با ایمیل خودتان نباشد دیگر هیچ کاری نمی توانید بکنید!!! اگر سوالات امنیتی و جوابشان را می دانید که باز یک راه حلی هست، اما اگر آن ها را هم ندانید، نه می توانید رمزتان را تغییر دهید و نه می توانید سوال و جوابهای امنیتی تعیین شده تان را!

فراموشی رمز اپل آیدی اِلـبان

در گذشته می شد با تغییرات سخت افزاری کارهایی کرد، اما الان با قوی تر شدن سیستم امنیتی اپل دیگر هیچ کاری نمی توان کرد!


مطلب مرتبط: خطرات ناشی از استفاده کردن از اپل آیدی های خریدنی


اما، اگر شما هم دچار چنین مشکلی شدید چه باید بکنید؟

  • به هیچ عنوان از اپل آیدی فعلی گوشی خود sign out نکنید.
  • گوشی را آپدیت نکنید
  • کاری نکنید که گوشی از شما رمز اپل آیدی بخواهد
  • برای به روز کردن اپ ها خوشبختانه یک راه چاره هست: یک اپل آیدی دیگر بسازید، اپ را پاک کنید و با اپل آیدی جدید اپ را مجدد نصب کنید
  • سعی کنید همواره از اطلاعاتی که در آیکلادتان ذخیره می کردید، پشتیبان تهیه کنید (مخصوصا مخاطبان)
  • بدون رمز اپل آیدی قادر به پاک کردن اطلاعات نیستید، بنابراین صاحب اول و آخر گوشی خودتان هستید!

مرتبط: ساخت اپل آیدی برای دانلود اپ از اپ استور به صورت کاملا رایگان


چنانچه باز هم نیاز به راهنمایی بیشتر داشتین، از طریق سامانه البان درخواستی ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید