رویداد 2019 اپل چه وسایلی را به دنیا معرفی کرد؟

نوشته شده توسط البان

شب گذشته، 10 سپتامبر 2019، شرکت اپل در کنفرانس اصلی سالانه اش، آخرین محصولاتش را به دنیا معرفی کرد. رویداد 2019 اپل همراه بود با انواع آیفون 11، اپل واچ سری 5، آیپد جدید، اپل آرکید و تی وی اپل پلاس که البان سعی خواهد کرداز هر کدام به صورت مختصر و مفید برایتان بگوید.

مطلب مرتبط: تعمیر آیفون

رویداد 2019 اپل و آیفون های جدید

شاید مهم ترین محصول که بیشتر دنیا در رویداد 2019 اپل منتظر رونمایی از آن بودند آیفون های جدید بوده باشند. این آیفون ها که با نام آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس معرفی شدند، تا جدودی برخلاف حدسیات دنیا در رابطه با نام ارائه شدند. همه منتظر آیفون 12 بودند اما نامشان آیفون 11 شد!

رویداد 2019 اپل البان

آیفون 11 دارای دو دوربین بوده و دو نوع دیگر سه دوربینه هستند. چند لنز دوربین این آیفون ها روی یک جای مربعی شکل در کنار هم قرار گرفته اند. دوربین های سری جدید بسیار نقطه قوت این گوشی ها به حساب می روند و در مدل پرو و پرو مکس تا 4 برابر زوم اپتیکال را اجازه می دهند. امکان تصویر برداری در شب با کیفیت بالا و همچنین تهیه فیلم های بسیار با کیفیت با دوربین سلفی از دیگر مزایای دوربینی این سری ها محسوب می شود.

مطلب مرتبط: iOS 13 نسخه 2019 با کلی امکانات برای آیفون ها

دیگر مسائل سخت افزاری آن نیز نسبت به مدلهای قبلی ارتقا پیدا کرده اند از جمله تشخیص چهره بهتر، شارژ سریع و بی سیم، باتری قوی تر با عمر بیشتر، سرعت اتصال به انترنت بالاتر و …

رویداد 2019 اپل البان

قیمت انواع آیفون 11 از تقریبا 700 دلار آغاز شده و تا 1100 دلار می رود که این خبر جالبی است در راستای کاهش قیمت محصولات اپل!

اپل واچ سری 5

این سری اپل واچ تحولی در امر سلامت محسوب می شود و با شعار مراقب سلامتی تان هستیم رونمایی شد. برخی ویژگی های عنوان شده اپل واچ سری 5 در رویداد 2019 اپل عبارتند از:

رویداد 2019 اپل البان

  • برخورداری از قابلیت E-Sim که می توان به دور از گوشی هم از خودش به تنهایی استفاده کرد
  • نوار قلبی گرفتن از کاربر و همچنین رصد علائم حیاتی و در صورت نیاز اخطار به خود کاربر و دیگرانی که کاربر تنظیم می کند.
  • قطب نمای قوی و نکته جالب هم معرفی قبله نمای دقیق!
  • سایر ویژگی های موجود در اپل واچ های قبلی اما در حالت ارتقا یافته

آیپد 2019

باید گفت که مهمترین ویزگی های آیپد سری 2019 در کنار صفحه 10.2 اینچی آن که در رویداد 2019 اپل معرفی شدند، پشتیبانی از قلم نوری و همراه بودنش با کیبورد است. قلم نوری این آیپد دنیایی از امکانات و قابلیت ها برای کاربران مهیا خواهد کرد.

رویداد 2019 اپل البان

در کنار این ها امکاناتی همچون امنیت بیشتر، امکان تدوین فیلم های تهیه شده با گوشی آیفون در آیپد و … نیز از دیگر ویژگی های آن به شمار می روند.

اپل آرکید

اپل در سال 2019 نگاهی ویژه به گیمرها داشته و کلا بخش اپل آرکید را در اپل استور ایجاد کرده که از 19 سپتامبر در اپل استور قابل دیدن خواهد بود. انواع بازی هایی که می توانید به صورت آنلاین یا دانلود شده انجام دهید. همزمان با 5 نفر به اشتراک بگذارید.

رویداد 2019 اپل البان

روی گوشی آیفون، آیپد، مک بوک، اپل تی وی قابل اجرا هستند و خلاصه بهایی خاص به گیمرها داده شده.

اپل تی وی پلاس

اپل تی وی پلاس در واقع یک تلویزیون اینترنتی محسوب می شود. رویداد 2019 اپل بیانگر ورود اپل به دنیای محتویات آنلاین در حوزه فیلم و سریال است و با آفری ویژه برای کاربران اپل تی وی معرفی شد.

رویداد 2019 اپل البان

جمع بندی

این بود مختصری از آنچه در رویداد 2019 اپل رخ داد. چنانچه مایل هستید بیشتر بدانید می توانید به سایت اپل مراجعه نمایید. ما سعی کردیم ضمن پوشش کامل این رویداد، بیشتر به کلی گویی بپردازیم و وارد جزئیات نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید