سرانجام نوت 7 چه شد؟

samsung-galaxy-note-7 DigiDoki
نوشته شده توسط البان

چندی پیش اعلام شد که گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ دارای نقص فنی بوده و به شدت داغ و منفجر می شوند. کمی بعدتر علت این موضوع بیان شد که به دلیل مشکلاتی در ساخت باطری های آنها بوده.

و اما حالا خبر خوش به دوستداران سامسونگ و به خصوص گلکسی نوت 7 سامسونگ: گوشیهای جایگزین وارد بازار شدند. اعلام شد که نزدیک به نیم ملیون گوشی جایگزین به تازگی (21ام سپتامبر) به امریکا رسید و به زودی همه جای دنیا این گوشیهای سالم را خواهند دید.

و اما نشانه های سالم بودن گوشی چیست؟

شرکت سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت 7 آپدیتی را عرضه کرده که به واسطه آن سالم بودن یا نبودن باطری معلوم خواهد شد. بعد از این آپدیت، چنانچه گوشی شما باطری سالم داشته باشد، نشانگر باطری میزان شارژ را با رنگ سبز نشان خواهد داد و اگر باطری خراب داشته باشد به رنگ سفید. بنابراین اگر نشانگر باطری که در گوشه صفحه نمایش دیده می شود سفید است بلافاصله نسبت به تعویض گوشی اقدام نمایید. در این آپدیت علاوه بر تفاوت رنگ، هر بار که گوشی را روشن می نمایید و یا هربار که برای شارژ شدن به برق می زنید، چنانچه باطری معیوب روی دستگاه شما سوار باشد، خود گوشی پیغام خواهد داد که نسبت به تعویض گوشی اقدام نمایید.

safe-note7-battery-digidoki

باطری سالم نوت 7، اِلـبان

باطری های سالم نشانه دیگری هم دارند که شرکت روی آنها یک برچسب کلمه اس چسبانده که البته راههای تشخیص قبلی خیلی مطمئن تر هستند.

اما همه نکات در رابطه با باتری گوشی سامسونگ را می توانید در پست مربوط به آن بخوانید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید