اگر بلک بری داری، با این محدود کننده دید جلوی فضولی بغل دستیت رو بگیر!

BB-Privacy-Shade-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

بارها شده که در اتوبوس، مترو، تاکسی و کلا اماکن عمومی، کس یا کسان دیگری به جز شما گوشی شما را نگاه کنند! خیلی آزار دهنده هستش. در آن لحظه دوست داری به هر نحوی چشم او را از روی کارت ببندی. اما چکار میتوان کرد؟ نمیتوان با همه جنگید! اما با یک محدود کننده دید می توان کمی از کنجکاوی نابجای دیگران جلوگیری کرد.

مرتبط: سفر آسانتر با مترو با این اپ

محدود کننده دید ، البان

نرم افزاری که می خواهم به شما معرفی کنم صفحه را تقریبا تاریک می کند و ناپیدا. اما شما با جابجایی انگشتتان روی صفحه می توانید تعیین کنید که چه قسمتی از صفحه روشنتر باشد تا بتوانید آن قسمت را بررسی کنید. این لکه روشن می تواند به شکل دایره یا آنکه به شکل یک مستطیل به پهنای صفحه نمایشتان باشد.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

نام این نرم افزار BlackBerry Privacy Shade هست به معنای سایه ی خصوصی بلک بری! سایه ای که محدود کننده دید دیگران بوده و فقط صاحب گوشی از آن لذت خواهد برد.

خواندنی: پیدا کردن بهترین نقطه برای مودم وای فای در منزل

البته این نرم افزار محدود کننده دید تنها مختص دارندگان گوشی های اندروید بلک بری می باشد. تعداد کاربران بلک بری بسیار کم هستند اما از آنجا که افراد زیادی با اِلـبان تماس گرفته و خواهان گذاشتن پست هایی در زمینه بلک بری شدند، بنابراین ما هم به کاربران خودمان احترام گذاشته و مطلبی برای کاربران بلک بری گذاشتیم. ضمنا در آینده نیز باز هم از این دست پستها خواهیم گذاشت.

 

نظر شما راجع به گوشیهای بلک بری چیست؟

 

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki

 

دیدگاهتان را بنویسید