مشکل انتقال عکس از آیفون چیست و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد؟

مشکل انتقال عکس از آیفون ، البان
نوشته شده توسط البان

یکی از شایع ترین مشکلات افرادی که آیفون دارند انتقال عکس از آيفون است. در این مقاله به توضیح چند راهکار ساده برای حل این مشکل پرداخته شده است.

یکی از شایعترین مشکلات آیفون داران که سبب شده تا در سامانه البان درخواست ثبت کنند، مشکل انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر بوده که در این پست در رابطه با آن توضیح خواهیم داد تا بتوانید بدون مشکل عکس ها و فیلم ها را به رایانه انتقال داده و به راحتی حافظه گوشی خود را سبک کنید.

بعضا گزارش شده که مشغول پیاده سازی عکس و فیلم از گوشی به رایانه بوده اند که ناگهان پیامی صادر شده و دیگر کار ادامه پیدا نکرده است. چه فایل ها را یکی یکی منتقل کنند و چه با هم. ما می دانیم مشکل چیست و در ادامه برایتان خواهیم گفت که راه حل آن هم چه هست. نیازی نیست برای این مشکل سراغ تعمیرات موبایل آیفون خود بروید.

دو دلیل اصلی در مشکل انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر 

مشکل کابل

شاید به نظرتان مسخره بیاید اما یکی از ابتدایی ترین مشکلات، مشکل کابل هست. چند حالت ممکن است پیش بیاید:

  • مناسب نبودن کابل برای انتقال داده. ممکن است یک کابل غیر استاندارد تهیه کرده باشید که فقط برای شارژ کردن مناسب باشد و دیتا جابجا نکند!
  • قطع بودن. ممکن است کابل شما از داخل قطعی پیدا کرده باشد.
  • مشکل یو اس بی. ممکن است پورت یو اس بی رایانه شما و یا کابل مشکل پیدا کرده باشد.
  • درگاه شارژ روی گوشی. ممکن است به دلیل وجود خاک درون درگاه شارژ گوشی امکان اتصال کامل و صحیح مهیا نباشد و اتصالات ضعیف باشند.
مطلب مرتبط: خالی کردن آیکلاد بدون پاک شدن عکس از گوشی

این مشکلات تنها در صورتی می توانند علت مشکل انتقال عکس از آیفون باشند که از همان ابتدا رایانه گوشی شما را نشناسد و یا با تکان دادن گوشی اتصال قطع شود. راه حل آن نیز تعویض کابل با یک کابل استاندارد است که می توانید برای این منظور از البان کمک بگیرید و یک کابل استاندارد تهیه کنید.

مشکل نرم افزاری و قطع شدن انتقال وسط کار

اما زمانی وجود دارد که کار انتقال از ابتدا به سادگی آغاز می شود و ناگهان در وسط کار پیام می آید که The device is unreachable یا A device attached to the system is not functioning و کار انتقال عکس و فیلم ناقص می ماند. مخصوصا وقتی که شما می خواهید فیلم ها را منتقل کنید!

مشکل انتقال عکس از آیفون ، البان مشکل انتقال عکس از آیفون ، البان

نگران نباشید، گوشی شما خراب نشده، از IOS 11 به بعد شرکت اپل فرمت ذخیره سازی تصاویر را به HEIC تغییر داد و در حال حاضر نیز از فرمت HEIF برای ذخیره سازی تصاویر استفاده می کند، دلیل این تغییر فرمت در ذخیره سازی تصاویر، بالا رفتن کیفیت دوربین ها و تلاش اپل برای ذخیره سازی تصاویر با کیفیت بالا و حجم کم تر  است.

این تغییر فرمت در کنار محاسنی که داشت برای استفاده کنندگان از ویندوز باعث بروز مشکلاتی شد؛ یکی از این مشکلات باعث بروز ایراد در هنگام انتقال تصاویر به کامپیوتر بروز می کند و در حین کار ، کلا انتقال تصویر با error مواجه خواهد شد. برای حل این مشکل که برای تمام گوشی های با iOS 13 مناسب هست. در گوشی خود وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. سپس گزینه Photos را یافته و وارد آن شوید.

مشکل انتقال عکس از آیفون ، البان

در انتهای صفحه باز شده، بخشی وجود دارد تحت عنوان TRANSFER TO MAC OR PC و در این بخش دو گزینه وجود دارد. با فعال کردن گزینه Keep Originals مشکل شما حل خواهد شد!

مشکل انتقال عکس از آیفون ، البان

همچنین به عنوان یک راه حل جایگزین چنانچه گوشی شما آیفون 11 باشد، می توانید با انجام یک اقدام کوچک دیگر این مشکل را حل نمایید. در بخش تنظیمات و قسمت دوربین (Camera) گزینه ای وجود دارد به نام Formats. در این بخش باید گزینه Most Compatible را انتخاب کنید! بدون افت کیفیت مشکل حل خواهد شد.

 

مشکل انتقال عکس از آیفون ، البان

استفاده از ابزار 3uTools برای رفع مشکل انتقال عکس از آیفون

با توجه به درخواست های مکرر ثبت شده در سامانه تعمیرات موبایل البان در رابطه با حل نشدن این مشکل با روش های گفته شده، یک راهکار نهایی هم برایتان معرفی می کنیم تا دیگر مشکلتان حتما حل شود.

مشابه با برنامه آیتونز، برنامه دیگری وجود دارد با نام 3uTools. این برنامه نسبت به برنامه رسمی شرکت اپل (آیتونز) راحت تر است و کارها را به حالت ساده تری پیش می برد علاوه بر اینکه قابلیت های بیشتری نیز نسبت به برنامه آیتونز دارد. در نتیجه اگر گوشی آیفون دارید حتما توصیه می کنیم این برنامه را نصب کنید.

این برنامه را می توانید به صورت رایگان از سایت 3uTools دانلود و نصب نموده و مشکل انتقال عکس از آیفون خود را حل نمایید.

رفع مشکل عدم نمایش فایل های گوشی آیفون در کامپیوتر 

حال که توانستید مشکل انتقال تصاویر یا ویدئوهای گوشی آیفون خود به کامپیوتر را حل کنید، احتمال دارد با این مشکل مواجه شوید که کامپیوتر شما امکان خواندن این فایل ها را ندارد برای این منظور دو راهکار یکی برای ویدئو و دیگری برای مشاهده عکس های ایفون در کامپیوتر پیشنهاد کرده ایم.

مشاهده ویدئوهای گوشی ایفون در کامپیوتر 

در صورتیکه امکان مشاهده ویدئو ها را بر روی کامپیوتر خود ندارید، در این صورت باید آخرین نسخه به روز  شده VLC Player و یا Media Player Classic را نصب کنید و به راحتی فیلم ها را مشاهده نمایید.

مشاهده عکس های ایفون در کامپیوتر

با توضیحی که در خصوص فرمت جدید تصاویر آیفون داده شد، حتما نیاز به برنامه ای بر روی کامپیوتر خود دارید که بتواند فرمت HEIF را بخواند. برای این منظور در صورتیکه از ویندوز 10 و بالاتر استفاده می کنید می توانید از برنامه HEIF Image Extension استفاده کنید.

چنانچه با این توضیحات و پس از خواندن سوالات متدوال همچنان موفق به انتقال عکس و فیلم از آیفون به سیستمتان نشدید، به راحتی می توانید از طریق نوار ابزار بالای همین صفحه یک درخواست رایگان در سامانه البان به نشانی www.elbaan.com ثبت کنید تا کارشناسان ما به صورت تلفنی و کاملا رایگان مشاوره های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند.

سوالات متدوال در انتقال عکس از آیفون 

 

آیا امکان انتقال عکس از آيفون به ویندوز وجود دارد؟

بله. با استفاده از نرم افزارهای واسط که روی لپ تاپ خود نصب کنید می توانید به راحتی تصاویر گوشی آيفون خود را به ویندوز انتقال دهید.

چرا عکس های ایفون در کامپیوتر باز نمی شود؟

فرمت تصاویر در iOS 11 یا جدیدتر تغییر کرد و در حال حاضر گوشی های آیفون با نسخه های به روز، از فرمت HEIC یا HEIF برای ذخیره سازی تصاویر استفاده می کنند. دلیل استفاده از این فرمت این است که تصاویر با کیفیت بالا اما با حجم کمی ذخیر شوند تا حافظه گوشی ایفون شما سریع پر نشود. در نتیجه اگر می خواهید تصاویر گوشی خود را با همان کیفیت در کامپیوتر خود مشاهده کنید باید از نرم افزارهایی که مبدل فرمت HEIF به JPG هستند استفاده کنید.
در این مقاله توضیح خواهیم داد، چگونه یک فایل HEIC را به JPG تبدیل کنید و چطور عکس برداری با فرمت HEIC را به طور کلی متوقف کنید.

157 دیدگاه

  • من یه مشکلی که همیشه با ایفون داشتم در مورد حجم یه عکس بوده. چطور میتونم حجم یه عکس رو بفهمم و بعدش اقدام به ارسال اون بکنم! علاوه براین ایا میشه عنوان یه عکس رو در آیفون تغییر داد؟

  • سلام وقتتون بخير ،من ايفون x دارم ارور ios13رو ميده با اموزش شما درس كردم اما تو لپتاپ عكسارو هم نشون نميده چي كار كنم ?

  • سلام، من ایفونX دارم با ios13.5 ,این مراحلی رو که گفتید انجام دادم ولی هنوز اون ارورهارو میده ?ممنون میشم راهنمایی م کنید

    • سلام
      اگر از کابل اصلی و صحیح استفاده می کنید و گزینه Keep Originals را فعال کرده باشید، مشکل باید حل شود
      در بخش تنظیمات دوربین را هم کنترل کنید که گزینه Most Compatible انتخاب شده باشد

      اگر باز هم مشکل دارید، لطفا درخواستی در سامانه تعمیرات موبایل البان ثبت کنید تا کارشناسان راهنماییتان کنند https://elbaan.com/repair/

      • سلام وقت بخیر
        مشکل من اینه که چون عکس و فیلم هایی که دارم زیاد هستن اون عکس یا فیلمی که اوایل هستن لود نمیشه و نمیتونم انتقال بدم راه حلی دارید؟؟
        ایفون۱۱

  • سلام واقعا خدا بهتون خیر بده مشکلم حل شد ، هرچی میخواستم عکسا رو کپی کنم نمی شد و پیغام خطا می داد

    • سلام خسته نباشین من قبلا از همین روش برای انتقال عکس استفاده میکردم ولی الان گزینه this device نمیاد قسمت my computer

      • سلام
        یعنی گوشی روی سیستم شناخته نمی شود؟ حتما قفل گوشی باز باشد و اگر سوال می کند پاسخ Allow یا Trust را بزنید
        اگر مشکل حل نشد، پورت یو اس بی را تغییر دهید
        با کابل دیگر هم امتحان کنید

  • سلام
    واقعا خسته نباشید و خدا برکت بهتون بده از این وقتی که گذاشتید و این مطالب رو نوشتید، مشکل من حل شد، تشکر

  • سلام وقت بخير
    من تمام مراحل رو انجام داد،
    اما تو لپتاپ عكس و فیلم رو با فرمتی که لپتاپ نمیخونه انتقال میده، دیگه به صورت jpeg نیست.
    که باید یه نرم افزار نصب کنم به فرمت jpeg تبدیلشون کنه ، یا حالا فیلم رو که به فرمتی که لپتاپ بخونه.
    ممنون میشم نظرتون رو بگید.

    • سلام
      طبق آنچه گفته شده عمل کنید، از این ببعد عکسها با فرمتی خواهند بود که بتوانید در کامپیوتر به راحتی ببینید

      به نوعی این کار یکی از انحصار طلبی های اپل است که اگر مک بوک داشته باشید به مشکلی بر نمی خورید

  • سلام خسته نباشيد ممنونم از مطلب بسيارررر عاليتون خدا خيرتون بده
    من مشكلم حل شد ولي چرا يسري از عكسها باز ميشه يسري نه؟! گوشيم 7 هست ميشه بگيد بايد چيكار كنم؟

  • *البته عكسا از ايفون ايكس روي گوشي من ايردراپ شده. ممنون ميشم راهنمايي كنيد

  • سلام موبايل من ايفون7 هست عكسها از ايفونx براي من ايردراپ شده مشكلم حل شد ولي بعضي عكسها باز مي شود با فرمت jpg و مابقي با فرمت heic باز نمي شود ممكنه راهنماييم كنيد؟

    • سلام
      این عکس ها فرمت آیفون هستند برای ذخیره کمتر فضا و حفظ کیفیت
      در ویندوز به همین شکل نمی توانید ببینید و باید یا نرم افزارهای جانبی دانلود و استفاده کنید و یا آنها را تبدیل فرمت کنید
      یک نرم افزار کاربردی برای اینکار را می توانید در لینک زیر ببینید:
      https://www.copytrans.net/copytransheic/
      مشابه این نرم افزار زیاد هست

  • گوشیم سون پلاسه،کابل ب لب تاپ وصل میکنم گوشی رو فقط شارژ میکنه ،پیغام نمیده ک میخوام عکسا و‌فیلمهارو انتقال بدم ب لب تاپ.

    • سلام
      یعنی فولدری برای گوشی شما روی کامپیوتر ایجاد نمی شود؟
      ممکن است کابل و سیم دیتا آسیب دیده باشد

  • سلام ممنون از راهنماييتون،ايفون ٧دارم براي انتقال عكسها از فايل icloud چيكار بايد بكنم،اخه بخاطر فضاي كم حافظه تمام عكس و فيلمها اونجا ذخيره شدن ،الان براي انتقال مشكل پيدا كردم

  • گوشیم 8 پلاسه،کابل به لب تاپ وصل میکنم گوشی رو شارژ میکنه ،پیغام نمیده ک میخوام عکسا و‌فیلمهارو انتقال بدم ب لب تاپ. و هیچی نمیبینم از گوشی

  • با سلام و خسته نباشید. عالی بود مطالبتون.
    واقعا ممنون.من قبلا چند روش امتحان کرده بودم اما موقتی بود اما با روشی که در این سایت گفته شده بود مشکل حل شد. امیدوارم خدا هر چی دوست دارین رو بهتون بده

    • با سلام. گوشی من آیفون x هستش. قبلا میتونستم عکسای گوشی رو به کامپیوتر منتقل کنم. البته با مصیبت چون همش وسطش ارور میداد. ولی الان مدتیه که وقتی گوشی رو به کامپیوتر وصل میکنم اسم آیفونم توی مای کامپیوتر میاد و حتی پنجره autoplay هم باز میشه ولی وقتی روی گزینه open device to view files کلیک میکنم پنجره ای باز میشه که هیچ فایلی داخلش نیست! این کار رو با کابل های مختلف و ورودی های مختلف usb کامپیوتر هم انجام دادم و بازم همینطوریه. مشکل از کجاست و چطور برطرفش کنم؟ ممنون

    • سلام وقتتون بخیر
      برای انتقال عکس از لپ تاپ به گوشی ( ایفون ۱۳) ، توی قسمت photos آیتونز من ، پوشه های عکس ها بالا نمیاد و این متن رو نوشته :
      Icloud photos in on
      Lp1s iphone can access photos in icloud . Photos can be downloaded to your device via wifi or cellular network.
      برای حل این مشکل و انتقال عکس از لپ تاپ به گوشی باید چیکار کنم ؟

      • سلام
        برای انتقال عکس از سیستم به گوشی از برنامه 3utools روی کامپیوترتون استفاده کنید و بعد گزینه import در بخش عکس ها
        یک نرم افزار روی گوشیتون نصب میشه و بعد می تونید عکس ها را از سیستم به گوشی منتقل کنید

  • سلام گوشی من ایفون x هست و iOS 14 من تمام موارد بالا رو انجام دادم اما باز هم ارور میده برای انتقال چیکار کنم؟

  • سلام.
    مشکل من اینه که چرا حجم فیلم های داخل گوشیم با حجم فیلم هایی که انتقال دادم به لپ تاپ متفاوته. یعنی چرا همون فیلم ها تو سیستم حجمشون تقریبا نصف میشه؟؟؟

      • Mov
        و با هیچ پلیری نمیتونم فیلم هارو درست اجرا کنم یا اسلو پخش میکنه یا بدون تصویر

        • سعی کنید با پخش کننده های دیگر مانند KMPlayer، یا VLC امتحان کنید. با VLC می توانید فرمت آن را هم تغییر دهید

          • ممنون از راهنماییتون.
            متاسفانه نمیدونم چه علتی داره که با این دو نرم افزار هم به مشکل میخورم

  • من چهار سال بود که گوشیم خالی نمیشد هر کاری هم که بگی کرده بودم چندجا نشون داده بودم حتی سه بار با پشتیبانی اپل تماس گرفتم مشکلم حل نمیشد مجبور بودم حافظه ایکلود و گوگل درایو بخرم . با این توضیحات شما فقط با عوض کردن تیک عکس اوریجینال تمام عکس و فیلمای گوشیم خالی شد . واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم خیلیییی خیلییی ممنونتونم

  • سلام من از روشي كه شما گفتيد عكس ها را داخل لب تاب ريختم ولي داخل لب تاب عكس ها نمايش داده نميشود
    چكار بايد كنم؟

  • من نمیدونم چجوری ازتون نشکر کنم واقعا ممنون باعث این راه کار من حدود یک سال بود از همه جااااا پرسیدم و هیچ کس نتونست مشکل من رو حل کنه ممنون

  • سلام
    من تمام مراحل را انجام میدم ولی گزینه copy from photos برای من غیرفعال هست. برای حل این مساله و فعال شدنش که بتونم پوشه ای که عکسها رو در اون کپی کردم رو انتخاب کنم چه کاری باید انجام بدم

      • در همان صفحه آیتیونز، وقتی آیتم photo سمت چپ رو انتخاب میکنم وارد صفحه انتقال عکس میشم، بعد از تیک کردن گزینه سینک گزینه پایین که مربوط به copy from photos هست غیرفعاله

        • وقتی گوشی را به رایانه وصل می کنید، در مای کامپیوتر، موبایلتان ظاهر نمی شود؟ از همانجا می توانید کار جابجایی عکس ها را انجام دهید

  • سلام. با راهنمایی شما می توانم عکس ها را روی کامپیوتر بریزم. اما باز هم اواسط انتقال عکس ها پیغام This device is unreachable می دهد و انتقال متوقف می شود. باید کار خاصی انجام داد؟

    • سلام
      بعد از انجام دادن اقدامات گفته شده، گوشی را یک مرتبه خاموش و روشن کنید و سپس ببینید کار انتقال به درستی انجام می شود یا خیر

  • دقیقا من از منوی photo گزینه ایی را که گفتید فعال کردم ولی باز فایلها نمایش داده نمیشود، البته فقط یک عکس در فایل گوشیم نمایش داده میشود،که آن هم در لب تاب باز نمیشود، البته قبلا گوشیم را خالی میکردم، الان نمیدونم چی شده، لطفا راهنماییم بفرمایید

    • سلام
      بعد از انجام دادن اقدامات گفته شده، گوشی را یک مرتبه خاموش و روشن کنید و سپس ببینید کار انتقال به درستی انجام می شود یا خیر

  • سلام وقت بخير. من آيفون ٧ دارم و گزينه keep originals رو فعال كردم و يكبار هم گوشى رو خاموش روشن كردم ولى هيچ عكس و فايلى رو توى لپ تاپ نشون نميده. قبلا اين مشكل رو نداشتم و شايد چون گوشى رو آپديت كردم اينجورى شده. اگر ممكنه راهنمايى بفرماييد، گوشيم خيلى پر شده

  • سلام
    صدباركابل رو دراوردم دوباره زدم كامپيوترولي عكسامو نمي ياره بالا
    Allow رو ميزنم
    ولي عكسامو بازنمي كنه

  • سلام
    گوشی من 5s هست.
    مشکلم اینه که همه ی عکس و فیلما رو تو سیستم نشون نمیده و فقط بعضی از اونها رو در دسترسم میذاره.
    با این وجود گوشیم خالی نمیشه و فقط همون حجم مشخصی که برام به نمایش میذاره رو میتونم منتقل کنم.
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

  • سلام
    من برای انتقال عکسها از گوشی تا به حال مشکلی نداشتم اما چند روزی هست هر کاری میکنم گوشی به لپ تاپ وصل نمیشه یعنی اصلا ایکون گوشی تو کامپیوتر نشون داده نمیشه
    با دوتا کابل هم امتحان کردم بازم فایده نداشت
    itunesباز میشه اما دسترسی به فایلای گوشی ندارم
    چه کاری میتونم انجام بدم

  • سلام
    مشکل انتقال عکس از ایفون به لپتاپ دارم
    ای او اس من 12.5 هست 13 نیست
    نمیتونم اپدیت کنم اصلا گوشیم جا نداره فقط باید عکس هارو انتقال بدم و بعدش پاک کنم از گوشی
    راه حل اول رو انجام دادم حالا یه ارور دیگه میده
    لطفا کمکم کنید

    • باید گوشیتون را از نزدیک بررسی کنیم
      اما قبلش یک مورد دیگر را هم بررسی کنید، آیا گزینه photos برای آی کلاد روشن است؟ اگر چنین است باید عکس ها را از سایت آی کلاد دانلود کنید. اگر هم روشن بود، بلافاصله خاموشش نکنید، چون از روی گوشی هم پاک خواهد شد.

  • سلام و خسته نباشید
    به خاطر این متن اومدم ازتون تشکر کنم که با راه حل دوم یعنی مشکل نرم افزاری که ارائه دادین مشکل خییییییییلی بزرگی رو حل کردین که رو مخ بود
    ممنون

  • با سلام
    من گوشی مو عوض کردم ایفون 12 گرفتم. عکس ها تو گوشی قبلیم تو ایکلود ذخیره بودن، الان تو لپ تاپ میبینم ایکلودمو ، عکس ها اوجا هستن اما تو گالری گوشی من نیومدن. بی زحمت راهنماییم بفرمایین

  • برای من تا وسط کار میره و یکی از این دوتا حالت اتفاق میفته:
    1 the device is unreachable
    2 the device attached to system is not functioning
    چی کار میتونم بکنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

  • سلام وقت بخیر همه کارها که گفتید انجام دادم اما نمیتونم عکسها بریزم رو لپ تاپ گوشیم ۷ هست و فقطططططط ارور میده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • سلام
    چرا عکس ها وفیلم هایی که با گوشی آیفون گرفتم داخل سیستم انتقال دادم پخش نمیشه؟

  • خدا پدرتو بیامرزه یعنی نمیدونی چقدر دعات کردم دردوبلاتبخوره تو سر سایتای دیگه که اینقد راهکارهای عجیب بدرد نخور دادن… عالی بود عااااااااااااالی

  • سلام ببخشید من آیفون ۸ دارم،من از طریق سایت آیکلود وارد اپل آیدیم میشم و میخوام عکسارو اکسپرت کنم که بره تو قسمت دانلود لپ تاپم،اما فقط زمانیکه یه دونه یه دونه اکسپرت میکنم تو قسمت دانلود عکسارو میخونه،وقتی مارک میکنم چندتا عکسو تو قسمت دانلود لپ تاپ به صورت pdf نشون میده و اصلا باز نمیشه، خواهشا راهنماییم کنین

    • سلام
      مشکل عجیبی هست. تا حالا به آن برخورد نداشتیم. دقت کنید که آیا گزینه خاصی را اشتباها انتخاب نمی کنید. مثلا هنگام اکسپورت گرفتن

  • سلام ببخشید من آیفون ۱۲ پرو دارم چطور میتونم عکس و فیلم هامو انتقال بدم به لپ تاپ؟؟ چون با کابل خودش نمیشه فرق میکنه،چه روشی هست؟

  • سلام وقتتون بخیر
    من همه ی فیلم ها رو از روی گوشیم انتقال دادم به لبتاب ولی روی لبتاب فیلم ها فقط صدا دارن ولی تصویر ندارن
    میشه راهنماییم کنین لطفا

    • سلام
      خوشحالیم که مشکلتون حل شده 🙂

      از شما دعوت می کنیم ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از این نوع مطالب بیشتر بهره مند شوید و ما را هم به دوستانتان معرفی کنید تا شاید آنها هم چنین مشکلاتی داشته باشنند

      پیج البان در اینستاگرام: https://www.instagram.com/elbaancom/

  • سلام وقتتون بخیر
    ممنونم بابت وقتی که میذارید
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید واقعا کلافه شدم
    من نزدیک به ۷۰ گیگ تو گوشی عکس داشتم که زدم کامپیوتر عکسها پاک شدن ولی اصلا حافظم خالی نشد و همه ۷۰‌گیگ رفته تو پخش other
    چطور میتونم آزادش کنم؟

    • سلام
      در گوشی، بخش photos برین روی حالت Albums
      در انتهای صفحه گزینه ای هست تحت عنوان Recently Deleted و ببینید که احتمالا عکسها رفتن اونجا
      اینجا فضایی است که تا 30 روز عکس پاک شده را نگه می دارد تا اگر پشیمان شدید بتوانید مجدد عکس پاک شده را بازگردانید. می توانید به راحتی گزینه select را بزنید و بعد delete all و همشون پاک میشن

      اگر مشکلتون حل نشد، به پیج ما در اینستاگرام بیایید و از طریق دایرکت سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان با صبر و گام به گام به شما آموزش خواهند داد که چگونه مشکل را برطرف کنید

  • سلام وقت بخیر من برعکس این کار میخوام اتصال به فایل هام قطع کنم فقط با کابل برای انتقال اینترنت استفاده کنم ممنون میشم بهم بگید دسترسی کامپیوتر چطوری قطع کنم

    • سلام
      اگر گوشیتون آیفون هست چنین گزینه ای موجود نیست. یا کلا کامپیوتر را می پذیرید و هم به اطلاعاتتان دسترسی دارد و هم می توانید اینترنت به آن بدهید (از طریق کابل و آیتونز) یا اینکه نمی پذیرید و انگار که اصل گوشی به کامپیوتر وصل نیست و فقط از آن شارژ می گیرد

  • سلام وقت بخیر
    من قبلا با برنامه 3u چند بار عکس و فیلما رو تبادل کردم
    ولی چند وقته هر کاری میکنم درگاه رو عوض کردم گوشی خاموش روشن کردم ولی نمیشه وسط کار ارور(pc is awaken. Please unplugin and relplug iDevice to activate iDevice managment service
    رو برام نشون میده ایراد کار کجاست چیکار کنم؟؟؟

    • سلام
      خوشحالیم که مشکلتون حل شده 🙂

      ما را در اینستاگرام فالو کنید تا از این دست آموزش ها راحت تر و بیشتر مطلع بشید. ضمن اینکه می توانید سوالات خودتون رو از طریق دایرکت در همان اینستا بپرسید
      https://www.instagram.com/elbaancom/

  • درود بر شما
    واقعا ازتون متشکرم من سر این انتقال خیلی اذیت شدم اما به کمک شما تونستم انتقال بدم خیلی ممنونم ازتون .

  • سلام و درود خیلی خوشحالم خدا خیرتون بده مشکلم حل شد بعد از مدت ها یک دنیا ممنونم.

  • سلام، مطلب خیلی خوبی بود. من این مشکل رو توی گوشی آیفون 11 داشتم که با این روشی که گفتین برطرف شد. خیلی ممنون.

  • سلام خسته نباشید مشکلی که دارم اینکه من همه ی عکس هام رو ریختم لپ تاپ ولی هیچکدومشون باز نمیکنه یعنی پشتیبانی نمیکنه میشه راهنمایی کنید منو ممنون میشم

    • سلام
      احتمالا فرمت فایل هایی که در سیستم ذخیره شدند، به صورت heic هستند که باید یا تبدیل فرمت کنید و یا با به روز رسانی ویندوزتون امکان باز کردنشون با برنامه photos خود ویندوز خواهد بود

  • سلام من گزینه keep originals رو فعال کردم الان فقط اسکرین شات هارو کپی میکنه اونایی که با دوربین گرفتم کپی نمیشن

    • سلام
      از کم حجم ترها شروع میشه
      ولی بهترین کار اینه که از طریق سایت آیکلاد اونا رو دانلود کنید که خیالتون راحت باشه

    • سلام
      وقت شما هم بخیر
      خوشحالیم که مشکلتون حل شده 🙂

      ما را در اینستاگرام فالو کنید تا از این دست آموزش ها راحت تر و بیشتر استفاده کنید و ضمن اینکه می توانید سوالات خود را از طریق دایرکت بپرسید و کارشناسان پاسخ خواهند داد:
      پیج البان در اینستاگرام: https://www.instagram.com/elbaancom/

    • سلام
      وقت شما هم بخیر
      خوشحالیم که مشکلتون حل شده 🙂

      ما را در اینستاگرام فالو کنید تا از این دست آموزش ها راحت تر و بیشتر استفاده کنید و ضمن اینکه می توانید سوالات خود را از طریق دایرکت بپرسید و کارشناسان پاسخ خواهند داد:
      پیج البان در اینستاگرام: https://www.instagram.com/elbaancom/

  • من با این راهکار عکس ها و فیلما رو منتقل کردم. اما دیگه تو لپ تاپ هیچکدومشون باز نمیشه با فرمت heic. این نرم افزاری هم که شما معرفی کردید تو مایکروسافت برای خوندن فرمت heic پولیه. چکار باید بکنم عکسها و فیلمام باز بشن یا فرمتشو تغییر بدم؟?

    • سلام
      اگر هنوز عکس ها روی گوشیتون هستند، با استفاده از برنامه 3utools اونا رو به سیستم منتقل کنید و بگین هنگام انتقال تغییر فرمت بده به jpg

  • وااااااای ممنونم واقعا مدت ها بود می گشتم راه حل پیدا نمی کردم نجاتم دادید:))))))))))

  • 3utools محدودیت داره و اجازه اکسپورت عکس و فیلم با تعداد “بالا” رو نمیده!
    باید چیکار کرد؟

    • سلام
      تا به حال چنین مشکلی ندیدیم
      از خالی بودن حافظه به اندازه کافی اطمینان دارید (در جایی که می خواهید عکس ها را روی کامپیوتر بریزید)؟

  • خدا خیرتون بده کا مشکل چند ساله منو حل کردین
    انشاالله خدا عوض کارخیرتونو بهتون بده

  • فقط یه مشکل دیگه هست
    عکس و فیلم هایی که انتقال دادمو نمیتونم از طریق لپ تاپ که به ایفون وصله پاک کنم
    لطفا نحوه پاک کردنو برام ایمیل کنید
    مجددا تشکر میکنم

    • از طریق خود گوشی پاکشون کنید
      اول میره در بخش recently deleted که در بخش albums میتونید این پوشه را پیدا کنید و بعد از اونجا کلا پاک کنید تا حافظه گوشیتون خالی بشه

    • سلام وقتتون بخیر
      من میخوام از لبتاپ ب گوشی عکس انتقال بدم با برنامه3utools
      گرینه ایمپورت ک میزنم و عکسم انتخاب میکنم گزینه ای ک باید برا نصب برنامه pictools بیاد ک نصب بشه نمیاد چیکار باید بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید