مکالمه در اینستاگرام به صورت تصویری و گروهی تا چهار نفر!

نوشته شده توسط البان

در به روز رسانی اخیر اینستاگرام چند تغییر بزرگ رخ داده که امکان مکالمه در اینستاگرام یکی از آنهاست که شاید به صورت عادی آن را نبینید و متوجه آن نشوید. این مکالمه که به صورت تصویری هم می تواند باشد و تا چهار نفر می توان به صورت گروهی انجام گیرد یکی از روش های مورد نظر اینستاگرام برای درگیری بیشتر کاربرانش با این فضا است. قرار دادن فیلم های طولانی و دسته بندی صفحه جستجو نیز از دیگر ویژگی های به روز رسانی جدید اینستاگرام است.


مرتبط: صفحه اینستاگرامی مجموعه تعمیرات موبایل البان


برای آغاز مکالمه در اینستاگرام کافی است به صفحه دایرکت شخصی که می خواهید با او مکالمه داشته باشید بروید (صفحه دایرکت صفحه ای است که در آن با شخص مورد نظر می توانید چت بکنید). در این صفحه درصورتی که اینستاگرامتان به روز باشد، در بالا سمت راست صفحه، یک علامت کوچک دوربین دیده می شود. این آیکون کلید شما برای برقراری تماس و انجام مکالمه با شخص مورد نظرتان است. البته که طرف مقابل هم باید اینستاگرامش را به روز کرده باشد.

مکالمه در اینستاگرام رفع مشکلات نرم افزاری موبایل البان

در حین مکالمه شما دو نفر، تا دو نفر دیگر هم می تواند به مکالمه شما اضافه شوند و به صورت یک گروه چهار نفره چت تصویری خواهید داشت. علاوه بر چت گروهی، یک امکان دیگر هم این است که وقتی در حال مکالمه هستید، می توانید با انتخاب گزینه ای که روی صفحه ظاهر می شود، صفحه مکالمه را کوچک کنید و به کارهای دیگر در اینستاگرام بپردازید.

مکالمه در اینستاگرام بین هر دو نفری که می توانند با هم در دایرکت صحبت کنند قابل انجام است، بنابراین چنانچه شخصی را بلاک کرده باشید، نمی تواند با شما تماسی داشته باشد.

مکالمه در اینستاگرام رفع مشکلات نرم افزاری موبایل البان

علاوه بر امکان مکالمه، در اینستاگرام به روز شده، یک گزینه جدید در بالای صفحه دیده خواهد شد، که رنگی است. این آیکون شما را به صفحه ای می برد که در آن پر از فیلم های طولانی است، فیلم های بلند تر از 1 دقیقه. جایی مانند یوتویوب اما تحت عنوان IGTV = InstaGram TV


مرتبط: مشکلات اینستاگرام موبایل و راه حل های رایج 


علاوه بر این، در صفحه جستجو یک ردیف در بالای صفحه ایجاد شده که می توانید به کمک آن جستجوی خود را طبق دسته بندی ارائه شده در آن انجام دهید و سریعتر به هدف برسید.

این فضاهای مجاز از فضاهای محبوب کاربران شده اند، اما مراقب باشید که چه اطلاعاتی را با دیگران به اشتراک می گذارید. اینترنت و فضای مجازی را هرگز محرم اسرار خود ندانید! زندگی با موبایل هم مراقبت هایی را نیاز دارد که باید همانند زندگی واقعی و شاید بیشتر آن را مد نظر داشته باشید.
در صورتیکه هرگونه سوالی در این خصوص داشتید می توانید سوالات خود را در پایین همین پست بپرسید تا کارشناسان مجموعه تعمیرات موبایل البان سوالات شما را پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید