نصب اسنپ برای آیفون از خود اپ استور!

نصب اسنپ برای آیفون ، البان
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم یک کاربر صاحب گوشی های آیفون باشید، حتما دچار این مشکل هستید که هر چند وقت یک بار مجبور هستید انواع اپ ها از جمله اسنپ و تپسی را به شیوه ای دیگر نصب کنید. حالا با شیوه ای جالب امکان نصب اسنپ برای آیفون به صورت مستقیم از خود اپ استور مهیا شده که البان برایتان توضیح می دهد!

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل آیفون

جریان بسته شدن اپ ها چیست؟

با توجه به تحریم های موجود علیه ایران و اینکه اپل هیچگونه نمایندگی و یا رسمیتی برای ایران قائل نیست، مدتی است که اپ های ایرانی که با تراکنش مالی همراه هستند، به دلیل ناقض بودن قوانین اپل و تحریم، از اپ استور حذف شده و دچار مشکل شدند.

مطلب مرتبط: دلیل بسته شدن اپ های ایرانی

برخی اپ ها و شرکت ها با ارائه وب اپ این موضوع را به گونه ای حل کردند، اما برخی دیگر از طریق شرکت های جانبی اینترپرایز مرتب اپ های مختلف دادند و هر بار به دلیلی بسته شدند و کاربران دچار مشکلاتی می شدند.

و حالا نصب اسنپ برای آیفون از خود اپ استور!

شاید خیلی برایتان عجیب باشد، اما حقیقت دارد. اسنپ یک شیوه ای یافته که می تواند اپ خودش را در اپ استور قرار دهد و کاربران آن را نصب و استفاده کنند!

آیکون و نام اپ اسنپ در اپ استور متفاوت هست. رنگش آبی و علامتش کمی شبیه به اسنپ هست اما نام و کاربرد ذکر شده برای آن در اپ استور کاملا متفاوت است و به عنوان یک اپ رادیویی و موسیقی معرفی شده است.

نصب اسنپ برای آیفون ، البان

در واقع اسنپ سعی کرده تا اپل و تحریم ها را با این خلاقیت دور بزند که البته احتمالا معلوم شدن و بسته شدن این اپ نیز وجود دارد، اما فعلا می توانید آن را نصب کرده و از اسنپ استفاده نمایید.

نصب اسنپ برای آیفون ، البان

لینک نصب اسنپ در آیفون را برایتان قرار می دهیم، اصلا لازم نیست به توضیحات و … توجه کنید، فقط اپ را از اپ استور نصب کرده و از آن استفاده کنید.

اسنپ در اپ استور

کلام آخر

از آنجا که دسترسی اپ ها را شما تعیین می کنید و اپل به هیچ عنوان اجازه دسترسی های میان اپی را نمی دهد، از لحاظ امنیت اصلا نگران نباشید و با خیال راحت این اپ را می توانید دانلود نمایید.

مطلب مرتبط: ساخت اپل آیدی با ایمیل خودتان برای دانلود از اپ استور

کلا چه برای این اپ و یا هر اپی دیگری، کافی است به دسترسی هایی که به اپ می دهید دقت کنید. اگر دیدین دسترسی ها بیش از حد است، محدودش کنید و اگر اپ از کار افتاد و دسترسی زیاد خواست که نامرتبط به کاراییش هست پاکش کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید